Ejra Djurklinik

Omdömen om Ejra Djurklinik

2014-04-08

Magdalena

Fantastiskt!

Trevligt och personligt bemötande. Kunniga, engagerade och förstående. Bra priser och behövde inte ens betala för mitt återbesök. Utan tvekan värt varenda krona!

2012-10-31

Siamesia

Dyrt och medelmåttigt

Här har man satsat mycket på yta och fasad, man vinnlägger sig om att göra ett gott intryck och jag tror att man vill ses som ett "nytt&fräscht" alternativ till andra "tråkigare" veterinärmottagningar. `Här är en klinik med både ett smakfullt namn, finesser lite här och där och ett piggt och glatt personalteam`. Lite (human-) privatsjukhuskänsla...
Bakom fasaden hittar jag inget särskilt av intresse.Man erbjuder ok smådjursvård, precis som de flesta veterinärkliniker. Priserna är det som sticker ut mest- den glassiga ytan är det kunderna som får betala.För mig som uppfödare är Ejras prissättning inte gynnsam, men har man enstaka djur och premierar det centrala läget är det förstås en avvägning.

2012-05-23

elinell elinell

Engagerade

Duktig och väldigt trevlig personal som gör noggranna undersökningar och kontroller. De tittar inte bara upp det man söker hjälp för, och vi behövde inte betala extra. Hunden fick dessutom med sig en godispåse hem, sådant uppskattas!
Rekommenderas verkligen!