Bilia Personbilar AB

Omdömen om Bilia Personbilar AB

2013-12-03

Lars

Service och okunskap

Cheferna och personalen på detta bolag har ingen kunskap om hur man behandlar en kund eller kunskap om vad det är de lovar eller överhuvudtaget säljer. Killen som står och säljer snabbmat på BK vet mer om bilar och service. I fyra veckor har jag haft ett ärende liggande hos Bilia Jägersro. Ingen vet nåt utan måste höra med den ene som i sin tur måste höra med den tredje som i sin tur inte vet ett ----. VI ringer dig så fort vi vet mer är deras bästa svar det har gått fyra veckor! Sorligt, ska ni köpa bil så gör det någon annanstans.

2013-08-13

Johan

Ingen service

På deras hemsida refereras bara till chat och formulär för att boka tid för åtgärd. Totalt opersonligt men är det så de vill ha det så slipper de mig som kund.

2013-07-11

Anna

Toppbetyg Bilia Jägersro

Tobias som säljare bemötte oss på ett oerhört proffsigt sätt i samband med vårt bilköp. Vi är så nöjda och kan rekommendera både honom och Bilia Jägersro!!!!

2012-10-25

Volvo Guy

Ej godkänt

Det bra med Bilia är lätt att lista: Det är en asiatisk kille på reservdelar. Han är hjälpsam och serviceminded. Övrig personal behandlar reservdelskunder som 3:e klassens medborgare.
Bilförsäljarna har blivit lite trevligare men utan attachéväskan och kostym så står man inte högt i kurs. Tydligen har ansvarig chef ingen koll på personalen, hade han haft det så hade nog hälften fått sparken.

2012-10-18

Ola

Boka provkörning

Jag bokade en provkörning av en begagnad v70 via Bilias hemsida. De hörde aldrig av sig trots att det tog ett par månader innan bilen var såld till någon annan. Har de så feta marginaler idag trots kris, att de kan nonchalera köpare.

2012-10-18

Ola

5 direkt bilia jägersro

Har varit inne på 5 direkt verkstaden på Bilia Jägersro några gånger med olika småreprarationer. Har bara gott att säga om mannen som håller till där. Vänlig, servicminded och vet vad han gör.

Fler företag i Malmö