Bilforum AB

Bilder på Bilforum AB

Omdömen om Bilforum AB

2012-04-19

Robert

Alltid lika trevliga och serviceminded

Jag har tyvärr...fått besöka verkstaden en hel del de senaste åren. Dock har jag alltid blivit vänligt bemött och fått snabbt tid för reparation.
Jag kan inte se en bättre bilverkstad än Bilforum Kungsängen.

Tack Uffe, Nisse och alla ni andra.

2012-03-30

Grymt nöjd kund!

Världsklass!!

Vi har varit dit 2 ggr nu. Blir alltid mycket väl bemötta. Jonte är riktigt grym på sin sak. Han hittade felet på mindre än 5 minuter. Där snackar vi kunnande på hög nivå. Vi kommer alltid lämna in våran saab där. Bättre verkstad lär man inte hitta!

2011

2011-11-03

Olle åkerlund

Tänkt bilköp

Mest opålitliga bilförsäljare jag vare med om-
Missbjöd på inbytesbilen. Jätteavdrag för små fel.
Vart lovad en fin bil.
Kommer dit. bucklig skärm repor över allt t.o.m med på taket. Trasig klädsel. dåliga däck.
Vill varna alla för denna oseriösa firma.

Svar från Bilforum AB
2011-11-08

Tråkig läsning!
Jag har testat/värderat inbytesbilen ”efter marknadsvärdet” men Olle valde att sälja den privat. Jag erbjuder Olle en bil som han själv hittat och intresserat sig av hos annan återförsäljare, fast till ett mkt. bättre pris än annonserat där. Då Olle missat två tidigare objekt jag haft hemma reserverar vi denna bil till Olle så den inte hinner bli såld denna också. Sen de mindre åkommor bilen pådragit sig under de 2 ½ år bilen rullat så har vi givetvis möjlighet att reglera sådant efter test & innan leverans, men sådant gör vi upp tillsammans med kund innan slutpris bestäms .
-Jag hanterar så många olika begagnade bilar varje år. Alla bilar är olika, likaså har alla kunder olika bedömningar... Mitt mål är att alltid oavsett omständigheter möta kundens behov och skräddarsy lösningar på bästa sätt. / Hälsningar Jonas ”Säljare” Bilforum AB, Kungsängen.