Tyrilux Bil AB

Omdömen om Tyrilux Bil AB

2014-02-20

Rygaard Claes Johans MC

ENASTÅENDE SERVICE

Hade akut problem med min Mercedes där det var svårt att spika exakt fel. Men dom tog bilen direkt
och dessutom erbjöd mig en lånebil så jag kunde ta mig till arbete och hem i flera dagar. Uppskattar deras intresse för att lösa mitt problem.

2014-02-11

Claes Rygaard

MYCKET GOD SERVICE

AKUTSERVICE NÄR JAG BEHÖVDE DEN SOM MEST.
PROFFSIGT GJORT. HÖG SERVICE NIVÅ.

2013-10-03

Jörgen R Jörgen R

Otroligt bra

Reparerade min bil som läckte kylarvätska och reparerade dieselvärmaren som var ur funktion. Bra pris och snabb service samt trevlig personal.

2012-11-06

Birgitta M

Denna bilverkstad är oproffsig. Reparationerna tar flera veckor och man får inte tag i någon som kan lämna information om bilen. De utför saker som ej är överrenskommet och tar extremt bra betalt. Rekommenderar inte detta företag.

2012-10-03

Lars Hellberg

Proffsigt!

Egentligen skall man ju inte avslöja sina „smultronställen“ men gällande Tyrilux Bil AB kan jag , till alla Mercedesägare, varmt rekommendera att uppsöka dessa „goa gubbar“ när ni behöver omsorg av er bil. Förutom super professionella, snabba i vändningarna är de dessutom hjälpsamma och vänliga. Sist men inte minst; här känner man sig aldrig lurad eller uppkörd.

2012-01-07

Simon

Var inne hos dom för att fråga om defalarm till min Mitsubishi Carisma. Säljaren sa att han var tvungen att ringa till defas huvudkontor och fråga om priset för nivåsensor. Säljaren lovade att höra av sig så fort han hade lite mer information. Väntat i över två veckor så nu har jag tröttnat på dom. Hörde med ett bättre företag kallat LT Mobilteknik. Och där fick man allt klara besked och bokning av installation av larm samma dag man var där. Säljaren där verkade ha lite mer kunskap än den på Tyrilux.

Fler företag i Hisings backa