Kapten Gyllenhorn Restaurang & Catering AB

Omdömen om Kapten Gyllenhorn Restaurang & Catering AB

2013-06-06

Lars Lorentzson

Gott!

Riktigt god mat som är bra tillagad med en respekt för råvarorna som är i Moberg-klass. Bra gjort Camilla och Johan! Jag ska äta där fler gånger...

2012-07-13

Sommargäst Hanö sedan -95

Utslängd framför barnen när vi försökte köpa glass

Mycket otrevliga, jag förstår mig inte på dom

Svar från Kapten Gyllenhorn Restaurang & Catering AB
2012-08-01

Nja, minns ER. NI kunde inte ta att NI inte skulle in och gå bland maten då ni inte skulle äta. Trots tillsägelse så var ni arroganta och mycket otrevliga. Vi tar inte emot gäster som INTE accepterar våra regler kring vår buffé. Ni fick lämna krogen och blev hänvisade att köpa glass någonannanstan. Take it or leave it!!! Vi har våra hygienregler och bestämmer tack o lov själva HUR/NÄR/VEM vi serverar och tar inte skit från arroganta eventuella kunder. Punkt!
Camilla & Johan Gyllenhorn

2011

2011-12-14

Per

Sjuk

Usch. Jag blev magsjuk efter julbordet.

Svar från Kapten Gyllenhorn Restaurang & Catering AB
2012-01-25

Märkligt! Vi hade inte julbord då!!! Vi hade dock julbord vid 2 tillfällen och mig veterligen så var alla nöjda och alla var bekanta till oss, 16 personer vid det ena tillfället och 18 vid det andra. Så frågan är i vilket syfte du skriver detta inlägg?? Smutskastning?? Ett inlägg i den juridiska debatten för att få oss att framstå i dålig dager då vi stämt miljöförbundet för orättvis behandling. Ditt inlägg är anmält!

Fler företag i Sölvesborg