0381 - 152 00, Kaffekullev. 3, 575 36 Eksjö

Omdömen om Eksjö Bilaffär AB

2014-04-09

Susanne Andersson

Kanon bil

Jag köpte en BMW 118d hos Eksjö bilaffär som jag är mycket nöjd med och rekommenderar alla köpa bil där. Min nästa bil kommer jag köpa där igen.
Jag kan inte mycket om bilar men de ställde upp och hjälpte mig, svarade på alla mina frågor och jag fick provköra flera bilar innan jag bestämde mig för BMWn. Det är skillnad från andra handlare då de blir tjuriga så fort man ställer massa frågor och vill provköra bilar.

2014-02-22

Maya och Roffe

Utmärkt bilaffär!

Just nu har vi köpt vår första bil hos Eksjö Bilaffär AB. Vår säljare (Valbon) kan man rekommendera, och även resten av gänget! Man blir så jättebra bemött bland dem och kaffe blir man alltid bjuden på. Affären gick jättesmidigt och hålltider och mejlkontakt är utmärkta. Fick en backvarnare monterad som vi önskade utan problem. Nästa bilaffär blir säkert hos dem! Kan bara ge dem så mycket "credd" och kram!

2014-02-18

Reso Aljovic

Eksjö bil affär

mycket trevlig bemötande ! kunnig säljare , byte in min bil o köpte en volvo s80 -08 det var mycket smidig affär o ingen skam bud på min inbytes bil på en halv timme var allt klart , stort tack till Fitim o jag kommer att handla hos er igen.

2014-01-29

Anders

Kanonköp!

Jag köpte en Audi A4 på Eksjö bilaffär fick som vanligt bra bemötande! Min tredje bil jag köper hos er och alltid blivit nöjd!

2013-12-13

Uffe

Ställer upp till 100 procent

Har köpt tre st bilar av Eksjöbilaffär.varav en av dom jag fick bekymmer med men dom ställde upp och fixade bilen utan något snack fick gratis lånebil.
Har inget dåligt att säga ang dom kan varmt rekommendera att köpa bil där.

2013-10-25

Olle L Olle L

Helsjysst

Köpte V70, åkte på problem med tändningslåset. Garantin hade gått ut, och fick faktura på reparationen. Pratade med en kille där och vi löste det utan några större problem. Helt suveränt! Trevligt bemötande, dessutom bjuder de på kaffe. Rekommenderas!

2013-08-26

Johan

Suveränt!

Köpte för en månad sedan en Volvo V70 - 09, som innan gått som leasingbil.
Än så länge är det min livs bästa affär! Finns inget att klaga över!
De gör alltid sitt bästa, är ödmjuk och trevliga! Till skillnad från auktoriserade återförsäljare så bryr sig bröderna på Eksjö bilaffär, om sina kunder!
Personalen på Eksjö Bilaffär förtjänar allt beröm! De gör sitt yttersta för att få varje kund nöjd.

Regnsensorn i bilen jag köpte fungerade inte, de fixade det, problem med dragkroken, de fixade det! Ni är guld värda!!
Min nästa bilaffär blir hos er igen, det lovar jag!
Och jag rekommenderar er till alla.

Med vänlig hälsning Johan

2013-07-18

Sören

Nöjd kund

Hej
Vill än en gång tacka för en snabb och smidig affär, är jätte nöjd med bilen.

Med vänlig hälsning, Sören

2013-05-27

Sara H

Trevlig Bilaffär

Jag köpte en Peugeot 206 hos Eksjö Bilaffär.
Personalen var mycket trevliga och jag är mycket nöjd med bilen. Jag kommer säkert bytta min där igen.

2013-03-19

Markus

Bra bilaffär

Jag kom i kontakt med en av säljarna på Eksjöbilaffär "Valbon" vilket jag fick väldigt förtroende av honom, han förklarade för mig hur bilen var, då vi kom överens med honom, bokade jag tågbiljett och han hämtade mig på stationen i Eksjö. Allt gick väldigt smidigt och bra, vilket jag är väldigt nöjd med bilaffären. Tack för bra service

2013-02-20

Edvin

Känns inte bra..

Köpte en Audi A6-98 i dec 2012.De har lurat mig mig totalt. Har hittills lagt ut lika mycket på rep som på bilen. Dåligt att inte säga vad som faktiskt var fel på bilen och istället dölja det med fula knep. Tråkigt då jag hört att även andra haft problem med dessa "bilhandlare"..!

2013-02-25

Hej Edvin.

Bilen du köpte hade gått 29000mil årsmodell 1998.
Den fick du för 12,500:- och vi informerade dig om att det är en gammal bil som har gått mycket och kan komma vad som helst med tiden.

Eksjö Bilaffär AB.

2012-12-20

Favour Ann Peter

Mkt nöjd kund!

Har köpt bil hos Eksjö Bilaffär AB. Den första i sommras och igår 19 dec-12, bytte jag till en annan . Min uppfattning är att de alltid vill och gör sitt yttersta att bemöta och tillfredställa kunden! Personligen kan jag varmt rekomendera dem!

2012-12-11

Kaj.G

Proffsigt :)

Ett riktigt bra bemötande. Har aldrig mött sådan ödmjuk och trevlig personal som lyssnar på kunden för att sedan på ett proffsigt sätt göra kunden nöjd. Ska rekommendera även andra jag känner.

2012-11-14

Robin Seger

Mycket nöjd med affären

Jag köpte en Audi A4 Avant och är riktigt nöjd med den.
Har fått bra bemötande och de har alltid ställd upp ifall det har varit något. De är mycket trevliga.

2012-11-10

Marwin

verkar oseriösa

Har ringt till dom innan jag har åkt dit och tittat på bilar och frågat om fel på bilarna då jag har långt att åka.
Har två gånger fått svaret: inga fel, inga märkena, bil är tipp topp!
Jo tjena! Alla bilar jag har ringt om har haft repor och märken.
Båda bmw bilarna jag har kollat på har haft diverse varning lampor som lyst. En 320 touring -08, den varnade för fel i bromssystemet. En bmw 530d m-touring -06, den lös airbag nivå reglerings lamporna i. Samt att den gick riktigt dålig och skakade i motorn.
En bekant köpte en wv passat där som visade sig vara mätar skruvad.

2012-07-29

Sebbe

Bra bemötande

Jag har varit och köpt en Audi A6 på Eksjöbilaffär som jag är väldigt nöjd med, det har varit bra bemötande och bra service jag rekomenderar starkt. Med vänlig hälsning, Sebastian andersson

2012-07-27

Pelle Törnblom

Proffsigt

Köpte en Golf där
tycker att företaget är bra
trevlig personal
ett företag jag gärna återvänder till

2012-07-16

Simon P Simon P

skum affär

köpte en audi a4

fick reda på att den varit krockskadad av en märkesverkstad, hör hört flera bilar som sålts där som varit krockskadade, har lagt ner ca 30 tusen på a4, tråkigt

Hej Simon.

Denna bil som du har köpt har vi kollat upp och den är levererad i bra skick.
Det stämmer att det har varit en skada på bilen där Audi akturiserat verkstad i malmö har lagat bilen.
Det innebär att bilen är lagad på ett korekt sätt med originaldelar från Audi.

Så jag förstår inte varför du har pokåstat bilen så mycket, när du har garanti från själva Audi som har gjort arbetet.

2012-06-03

Kalle

Mycket trevligt..

Hej.

Jag har köpt en VW Passat på Eksjöbilaffär AB som jag har varit väldigt nöjd med.

Affären har gått väldigt smidigt och bra bemötande.

2012-05-24

Blåst på 75 000

Falskt kvitto!!! Varning oseriösa!

Köpte bilen på bilaffären men på kvittot stod Istvan och CO, massor av fel men dom har inte sålt bilen svarar dom ARN

2012-11-20

Alla bilar som säljs från Eksjö Bilaffär står och är påskrivna av oss med företagsloggan. Med andra ord har du ett kvitto med någon annan företag på så är bilen inte såld av oss.

Du får tyvär vända dig till det företag som kvittot är skriven av.

2012-05-24

Blerim ?

Lurendrejare!

Allt var dåligt, fick repa bilen för 43 000 kr!

2012-01-17

Förbannad

Skitaffär

Köpte en bil med många problem lagade den 3 ggr men när jag gick till en märkesverkstad så fick jag till svar att deras mekaniker lagat fel sak. Detta har kostat mig ca 15000. Dom lämnar sina bilar till en värkstad ca 1km ifrån affären som är helt värdelösa.
Har fortfarande fel på larmet från dag ett,dom sa att det inte var garanti på larm men nämde inte att det var trasigt när jag köpte bilen, märktes först kl 03,29 när grannarna kom o banka på dörren.

Hej.

Vi ber om ursäkt att du fick problem med din bil.
Vi går igenom alla bilar innan leverans tyvär så är det svårt för oss gällande larm att testa den då larmet aktiveras automatisk som den känner för sig.

När det gäller larmet så hjälpte vi dig med kostnaden då du fick lämna in den på närmaste Volvo verkstad.
De har fakturerat oss för felet och vi har betalad summan.

Men när det gäller de pengar som du verkar ha pokåstad bilen har vi inte hört något ifrån dig gällande det.
För vi ställer alltid upp när det gäller reperationer under garanti tiden.

Fler företag i Eksjö