077 - 221 21 21, Borgarfjordsg. 16, 164 40 Kista

Omdömen om Comviq

2014-04-21

M

Dålig kommunikation!

Rubriken syftar på två saker:

I) Dels bristfällig kommunikation gentemot mig som kund från supporten:

Detta gäller deras nät, jag kan nämligen inte skicka SMS till Bosnien, och ibland även andra länder. Jag tog kontakt med supporten för mer än en månad gällande detta, och så här har det gått:

1) Första kontakten: "Det har varit problem med att skicka sms till Bosnien sedan i början på månaden [mars], vi har ingen exakt klartid på när detta problemet är klart."
2) Tre dagar senare: "...våra tekniker håller fortfarande på att leta upp vad problemet kan vara. "
3) Sju dagar efter punkt 2: "Vi kan inte se vad det är för problem ännu. Det är koppling mellan master och olika operatörer."
4) Två och en halv vecka efter punkt 3: "...SMS:n spärras i Bosnien... jobbar med deras operatörer...kan komma igång om två, tre dagar"
5) Fem till sex dagar efter punkt 4: funkar fortfarande inte.

Jag har full förståelse för krånglande system, men då de aldrig givit en pålitlig förklaring så är man bara förvirrad. Jag önskar bättring på detta, men att kommunicera detta är lite svårt via formuläret som man får möjlighet att fylla i efter chatten med supporten. Där frågas det efter om hur supportpersonal gjort sitt jobb, och de gör sitt jobb så gott de kan: problemet ligger någon annanstans.

Dessutom hittar man inte information om krångel till utlandet under driftstörningar vilket jag finner lite konstigt då det är en del utav tjänsten man

2014-04-07

Robert

Skitföretag.

Mötte en kille på stan som erbjöd mig att konvertera mitt abonemang till ett simkort hos comviq. Jag sa då att det gick bra då jag inte skulle använda abonemanget på ett tag. När jag lite över ett år senare ska börja använda abonemanget så säger Comviq att mitt nummer återgått till deras databas för att det inte fyllts på pengar på det på ett år.
Dom sa även att dom skickat ut informationen med sms om att numret inte längre kommer användas. Men om jag inte använt simkortet så är det helt omöjligt att få sms:en. Detta var informationen jag fick från deras kundtjänst. Extremt nonshalant bolag. Har haft numret sen jag var ung och detta stället till stora problem för mig.

2014-03-30

Lars G Lars G

Lurendrejeri

Har alltid hört skit om Comviq och aldrig vågat prova på nått abonnemang med dem förrän nu. Förstår nu den dålig kritiken, allting blev väldigt fel. Jag hittade erbjudandet att köpa routern för 495:- sen tanka 20GB för 190:- (30 dgr period). Det verkade vara det bästa abonnemanget just då, bra täckning där jag bor etc. Routern kom och jag packade upp och kopplade upp. När jag kom till "TANKA" sidan fick jag möjligheten att tanka 10 GB för 200:- dvs mer än 100% höjning innan jag ens börjat. Då mitt gamla internet fortfarande fungerar så chattade jag med en kundsupport på Comviq (Erica). Hon gav inget vettigt svar utan hävdade att priset på data varit för lågt. Jag tänker ta en match med Comviq om falsk marknadsföring, de verkar vara totalt oseriösa. Nu köper jag 50 GB i fri fart av TRE för 299:- istället med Comviq skulle notan hamna på 1000:- Comviqs reklam Billigt Billigt Billigt stämmer verkligen inte borde bytas mot DYRT OCH OSERIÖST * 3

2014-02-24

Duaa Y Duaa Y

Inga ord

Comviq är världens bästa. varje gång jag åker utomlands då kommer jag på comviq, på hur bra och billig den är. Chokar oss alltid med nya erbjudnande. fortsätt som ni är. Lycka till !!

2014-02-20

Elias Håkansson

Elias Håkansson

En riktigt awesome operatör. Teckning och snabb surf överallt.

2014-02-19

Wolf-Dieter B Wolf-Dieter B

En eloge

En eloge..... Lite strul i början.....men ingen är 100, 100% av tiden...shit happens...det som betyder något är HUR MAN REDA UPP DET! Där skall kundtjänst-folket OCH deras chefer ha en STOR ELOGE. Det funkar, det är MYCKET OVANLIGT nu för tiden och känns tryggt. (Därutöver kom det ett litet "plåster på såret" som en total överraskning. Det kallas "kundvård", lika ovanligt idag som en dinosaurie.) Rekommendera gärna Comviq och kommer nog att "rädda en och annan kompis".
Mvh Wolf-Dieter Böhm?...

2014-01-30

Jainaba H Jainaba H

comviq is the shit!

Jag har haft Comviq så länge jag kan minnas! De har bra erbjudanden och man kan anpassa olika funktioner till vad man vill göra! Vill man kunna ringa utomlands billigt så kan man ladda på med amigo, man kan ladda på med fastpris, Comviq kompis! Det finns mycket att välja på och jag är väldigt nöjd!

2014-01-26

Emmelie J Emmelie J

Bästa alternativet

Ända sedan jag var liten har jag alltid haft comviq, vilket jag aldrig haft problem med, sedan blev jag på lurad ett annat abonnenmang av telenor vilket inte alls var bra och allt blev bara strul, därför insåg jag hur bra comviq är och hur bra erbjudanden dom har och man känner sig alltid nöjd!

2014-01-14

Toppen

Good wide range of stylish clothing and good prices, good quality clothing. Good and friendly staff from the staff, thank you very much.

2014-01-09

Alebuv

Mobilt Bredband 4G

Jag har skaffat Mobilt bredband 4G.
För det första så står det att man kan surfa med upp till 80mbs.
Jag bor mitt i det tredje största staden i Sverige och har aldrig fått mer än 7,5mbs. Alltså det är skräp de säljer jag menar åtminstone 30mbs hade varit mycket bättre. Jag skaffade det bara för att använda det själv. Familjen har fast bredband genom telejacket och nu när de äntligen fick myndigheterna på sig så uppgraderade dem systemet och nu får man tack och lov det de lovat i en massa år. Alltså alla luras för att få så mycket pengar som möjligt från kunderna utan att det kostar de någonting. Nu ska jag sitta med detta i 24 månader utan att jag använder det tack Comviq ! Modemet är trygg i sin kartong och Comviq blir kr 4560:- rikare.

2013-12-30

Bsou

Oförskämda och nonchalanta

Jag är förvånad, eller snarare chockad, över hur en kundtjänst på ett stort företag som Comviq fungerar år 2013/2014! De är oerhört nonchalanta i sitt bemötande! Är det robotar eller människor som svar på frågorna? Verkar som om de inte ni tänker långsiktigt och inte vill behålla sina kunder. Konstigt att Comviq fortfarande existerar! Jag har haft med deras kundtjänst att göra ca 5 ggr och sättet de svarar på är oerhört märkligt. De kopierar och klistrar in standardsvar, så avslutar de ärendet utan att de svarar på alla frågor. Så får jag göra om allt.

Jag beställde exempelvis en telefon som jag skulle hämta ut nu i slutet av december. Fick ett bekräftelsemail om att jag kunde hämta ut den på Pressbyrån. När jag väl kommer dit visar det sig att telefonen ej är där. Jag mailar Comviq om detta, att jag lagt ner tid och pengar för att ta mig dit och har frågor på hur de kan underlätta kommunikationen mellan oss istället för att jag ska skapa nya ärendet (då mina gamla ständigt avslutas), så får jag ännu ett nonchalant svar. De svarar ännu en gång inte på mina frågor och jag får inte ens en ursäkt. De skriver att jag får teckna ett nytt abonnemang, och försöka hämta ut en telefon igen. Så avslutar de ärendet igen! När jag återigen mailar dem en sista gång, om mitt SIM-kort som jag också hade beställt i samma veva, och påpekar att jag inte är nöjd över deras bemötande; att jag funderar på att recensera detta på nätet så får jag svaret att de redan svarat på mina frågor.

2013-12-19

Emovies W Emovies W

Toppen

Gillar comviq, tycker det är bra billigt surfar felfritt, mycket trevlig personal på kundservice, tack

2013-12-06

Comviq

Jag har comviq abonemanget fast pris vilket jag tycker är bra som inte använder betaltjänster, lite dålig teckning ibland men dom har blivit otroligt mkt bättre med åren

2013-12-03

Arash

Kan bara ge Comviq 5 av 5

Tycker att en del kommentarer är lite orättvisa. Nappade själv på deras fastpris erbjudande på 195 kronor per månad. Allting gick helt utan problem från beställning tills jag fick paketet/SIM-kortet. Ringer via Comviq sedan 2 månader tillbaka, har sänkt mina telefonikostnader med närmare 60 procent. Bra täckning, trevlig personal och felfri service. Något bättre och billigare alternativt finns faktiskt inte.

2013-12-02

Peter

Bra pris och bra täckning

195 kr/mån för obegränsat tal och sms inom Sverige, 1 GB data. Klart ett av marknadens bästa villkor.
Dessutom mycket bra täckning tillsammans med Telenors nät (2G och 4G).

2013-12-01

!!!!!!!

OTROLIGT DÅLIGT

Ville ha kvar mitt nummer som jag inte laddat på ett år eftersom jag inte var i behov av det just då. Varnas om att numret kommer bli avstängt en månad innan och stänger sedan av det utan att meddela mig. Möts av en, minst sagt, otrevlig kundtjänst som påstod att det "blev något fel i spärren" och vägrade lösa problemet. Värdelöst!!!!

2013-11-30

Sofie

Går ej att nå någon kundtjänst

Loggade in på Comviqs "chat kundtjänst" samt skrev ett mejl till dem via "mina sidor" för det finns inget annat sätt att komma i kontakt med dem. Man får hela tiden nedanstående standardsvaret både via mejl samt chat:

Hej;
Självklart kan vi hjälpa dig med detta. Vi behöver be en kollega som har hand om detta att ringa upp dig, vi kan ringa dig vardagar mellan 9-17, när skulle det passa bäst för dig att bli uppringd?
Vilket telefonnummer kan vi nå dig på?

Med vänliga hälsningar
Comviq

Så nu undrar jag varför ska man vänta ibland 2 timmar i kö på "chatten" för att få detta standardsvaret? Om Comviq ändå ska ringa upp folk för att lösa problemen, varför lade man då ner telefonkundtjänsten? Mycket irriterande.

Måste också säga att jag tycker synd om den stackars personal som sitter bakom denna "chat kundtjänst" som är ett totalt misslyckande. Jag har varit så nöjd med Comviq annars, så synd bara att denna totalt värdelösa "chat kundtjänst" har sabbat allt. Åter inför telefonkundtjänsten och ta betalt för det Comviq. Ni vinner på det och slipper tusentals förbannade och missnöjda kunder som jag.

2013-11-29

Carpe

Värdelöst chat kundtjänst

Väntade över en och halv timme i kö på Comviqs s.k. "chat kundtjänst". Men klockan 22.00 då kundtjänst stänger slängs människor från chatten trotts att de har väntat flera timmar i kö! Så respektslös och kränkande. Dessutom står det på "mina sidor" att "För frågor rörande returer, reklamationer och ångerrätt, maila webbutiken@comviq.se eller ring 0772-21 20 00 och tryck val 2.". Men när man ringer detta nummer säger en röst att "Vår kundtjänst finns bara på chatten"! Så värdelöst det hela.

2013-11-03

Ann-britt E Ann-britt E

Har alltid varit nöjd med comviq bra priser och hyffsat bra täckning och snabba svar vid frågor.

2013-10-27

Reza

Ej seriös!

Comviq har ingen kontroll över hantering av betalningar via bankkort och det löjligaste att kunden måste springa efter information från banken för att bevisa att kontot är feldebiterad!
Betala aldrig med kontokort med deras löjliga appar eller webbsite.

Svar från Comviq
2013-11-18

Vad tråkigt att du är missnöjd, men även att det krånglar för dig! Blir något feldebiterat finns det registrerat i våra system, men ibland måste vi ta ett kvitto från banken. Hoppas det löste sig!

Med vänlig hälsning,
Simon E - Kundtjänst hos Comviq

2013-10-14

Jeanette S Jeanette S

Bra!

Bra erbjudanden och trevlig kundservice, fortsätt så!

2013-09-27

www.Nibras.blogg.se www.Nibras.blogg.se

Comviq

Grymma erbjudanden, bra service, bra täckning, billigt både i Sverige och ifall man vill ringa till utlandet! Mycket enkelt och smidigt att tanka mobilen via deras hemsida, för de som har kontantkort! Kanon att de har tagit bort uppsägningstiden också :)

2013-09-26

Lisa H Lisa H

bästa!

Älskar verkligen Comviq, älskar allt med dem! Fastpris är kanon, reklamerna är roliga och dem har bäst pris och mottagning! Skulle aldrig byta från comviq!

2013-09-22

Comviq

Jag fick min första mobil då jag var ungefär 7-8 år gammal och jag har haft comviq ända sen dess.
Med comviq skickar man gratis sms till alla comviq & tele2 telefoner i hela Sverige och man ringer billigt.
Superbra helt enkelt!

2013-09-11

Jeanette N Jeanette N

Bra

Är super nöjd med Comviq och att dom har Fastpris för Kontantkort.

2013-09-06

Krister

Dålig täckning förståss

Täckningen/kapaciteten är dålig. 3 staplar i bland ofta ingen alls fast telefonen ligger på samma plats. Detta sker med olika telefoner med Comviq-Tele2 abonemang.
Kundsupporten har tydligen fått till uppgift att ställa så många standardfrågor att kunden ska tröttna eller också är de fullständigt outbildade. PTS borde få kraftfullare direktiv från regeringen att följa upp mera och ställa krav på operatören att vara mer ärlig i marknadsföringen.

2013-09-02

Martin

på nedgång

Comviq säger sig ha suverän täckning, men fungerar inte alltid ens i centrala Stockholm. Samtal bryts och surfning sker ofta i edge(2g). När man kollar det finstilta så förstår man varför. Comviq delar nät med Tele2, Telia och Telenor. Varför så många? För att man då kan utnyttja de olika operatörernas överskottskapacitet. Och det är väl ok om det inte var för att priserna inte längre är billiga och att det inte längre funkar lika bra tekniskt. Tyvärr, Comviq, jag kommer att lämna er.

2013-08-22

Stefan Lundmark

Skickar bluff-fakturor

Ja, vad ska man säga. Etablerade företag som Comviq brukar inte vara de jag misstänker för bluff-fakturor men nu har det alltså hänt två månader i rad.

Första lägger de på en avgift på första månaden, UTÖVER den utökade avgiften som man får betala för perioden innan fakturan kommer. Denna justeras efter jag kontaktat support TRE gånger.

Allt är frid och fröjd men det tar en otrolig mängd tid att sitta och prata med dem hela dagarna.

Nästa månad kommer, och då har de lagt på 24 kr på fakturan. Tar kontakt med support igen, och ÄNNU EN GÅNG korrigeras det och de säger att de inte vet var beloppet kommer ifrån.

Det är ju så man spricker!

Aldrig Comviq igen!

2013-08-20

Johanna E Johanna E

SUPER

Alltid använt comviq för de är billigt och bra. Jag är verkligen jättenöjd med det och kommer förbli en comviqkund!

2013-08-15

Sandra U Sandra U

jag använder mig av comviq kompis fastpris 245:- och tycker att det är hur grymt som helst. Billigt, inget krångel. Bara positivt!

2013-08-12

Nicole Nicole

Väldigt bra! bra priser och många bra erbjudanden!

2013-08-05

caroline

Nästan omöjligt att komma i kontakt i kundtjänst och när jag försökt avsluta abonnemang har det alltid krånglat

2013-08-05

Charlotte axelsson

säääämsta jag varit med om!!

Det var den sämsta kundtjänst jag har kommit till.
Jag har ett kontantkort som jag inte använt på ett år men fortfarande vill ha som dom vägrar släppa på. även om jag väljer att tanka på eller portera till annan operatör.
inkompetent personal !!
kommer aldrig bli kund igen... Aldrig!

2013-08-04

Emma

Bästa!

Jag älskar comviq! Det är det billigaste jag haft och som student passar det väldigt bra för mig! Men dock är det lite tråkigt att det är dålig teckning ibland... Men ändå, skulle aldrig byta bort det, har inte råd med något annat!

2013-07-20

sanna

Ja har aldrig varit så missnöjd med någon operator som med comviq. dålig teckning & dålig service hamnar defentivt på min aldrigmeralista

2013-07-18

Ingen teckning

Har haft Comviq i ca 3-4 år. Dock har jag inte haft något 3G det senaste halvåret. Byter snart till Telia eller Telenor..

2013-07-10

Kaan

Bästa

Alltid billigt och bra! Rekommenderar varmt till de som gillar att smsa och ringa typ gratis! :D

2013-06-30

Tack

Jag har alltid bra täckning och ringer billigt , smsar och surfar, toppen tycker jag tack till er

2013-06-14

mikael

bra

bra priser men ibland dålig täckning annars är det ett bra allternativ.

2013-06-10

Jacqie K Jacqie K

Bästa på marknaden

Jag har haft comviq i många år nu och är alltid lika nöjd med deras produkter. Det strular kanske någon gång då och då men det finns värre operatörer! Jag kommer aldrig byta, är super nöjd!! Gillar deras reklamer på tvn också :)

2013-06-05

Comviq

Jag tycker comviq på sista tiden har börjat strula. jag har börjat med comviqs fastpris nu och då ingår internet (använder den dyraste 245 kr ) ..
MEN INTERNET slutar fungera helt ibland. Och det tar ett långt tag innan det fungerar igen. Fast det står att jag har 3G täckning.
Jag tror inte detta har med att göra att mitt internet tagit slut eftersom min pojkvän har samma internet strul samtidigt som jag har det. Och han använder sig inte av comviq fastpris som jag.
Det verkar bara lägga ner ett tag vilket är jävligt irriterande, funderar på att byta till nått annat.

2013-05-29

Karlberg

Mobilt bredband 3G med dålig support

Billigt kontant modem (29 kr) jmf med andra (199 kr). Comviq har dålig täckning hos oss via 3G. Tyvärr är deras support inget vidare på mobilt bredband. Får inga vettiga svar och mitt senaste ärende avslutade de direkt, med lösningen att jag får koppla upp modemet en bra bit bort. Det löser ju troligtvis det problemet men det är ju hemma som jag behöver surfa.

2013-05-27

Sofie G Sofie G

Jag har haft comviq i alla år och de är riktigt bra, speciellt om man har abonemang! Man får många bra erbjudanden och ringer, smsar och surfar billigt.

2013-05-26

Nikki N Nikki N

Comviq

Jag gillar comviq för d har alltid braerbjudande, jag hade först kontantkort med enftersom dem hade så bra erbjudande skaffade jag abonnemang.

2013-05-23

mkt bra :)

comviq är riktigt bra att man kan sicka gratis sms och mms inom telet2 mycket billigt också

2013-05-16

Toppen

Have called with comviq for many years and it works great, thanks so much

2013-05-13

Carolina Unia

Comviq är den billigaste prisplanen, och det är smidigt. Jag rekommenderar det verkligen! Finns ingen bättre prisplan. Man smsar gratis till alla som inte har Comviq.

2013-05-13

Carolina Unia

2013-05-06

Linus

Löjeväckande att bolaget kapat rejta med omdömen.

Förbaskat dåligt mobiloperatör. Snälla ni, jämför med SAMTLIGA andra operatörer och SAMTLIGA kommer att kunna erbjuda ett bättre alternativ.

2013-05-02

Comviq är skiten som kommer leva kvar!

Comviq/Tele2 - alltid bra kundservice - alltid bra mottagning och inget jävla lurendrejeri!! PERFEKT! +++++++++++++++++++++++++++++FÖR EVIGT TROGEN+++++++++++++++++++++

2013-04-25

Terese F Terese F

Comviq är bäst!

Finns det något bättre än comviq - svar nej!
Comviq är det BÄSTA som finns!
Inga negativa punkter på dem, bara posetiva punkter!

2013-04-24

Jag älskar comviq. Gratis sms och ibland fria minuter. comviq är bäst

2013-04-24

Terese

Lämnar aldrig comviq!

Comviq har jag haft sen min första telefon!
Använder kontantkort idag men det går lika bra de, det är sjukt grymt billigt för oss studenter som bara har ett studiebidrag oftast att leva på och det räcker i alla fall för mig en månad att tanka på 195 kr.
Gratis sms och ibland fria minuter, men just denna månaden fick jag faktiskt sjukt mycket minuter att ringa för, bara uppkopplingen kostade någon krona, men sak samma, det är värt att ha comviq som både och!

2013-04-22

Ofeelia

Rekomenderar

Comviq är den billigaste prisplanen, och det är smidigt. Jag rekomenderar det verkligen! Finns ingen bättre prisplan

2013-04-21

May S.

Bästa!

Jag älskar comviq haha men ärligt.. Det är hur bra som helst, man smsar gratis + ringer gratis. Jag skulle aldrig kunna ha något annat än comviq. Comviq är bäst helt enkelt! ;)

2013-04-21

Great

Comivq's great calling and texting and surfing cheap, I've never been unhappy with you, thank you very much

2013-04-11

Louise B Louise B

Njaa

Comviq tycker jag är sådär. Jag har det själv inte som tur, mina kompisar som har comviq har dålig täckning! När jag springer på mobiloperatörer på stan så låter alltid comviq sämst och dyrast...

2013-04-08

Ella S Ella S

Comviq

Bästa comviq !! Att kunna smsa gratis till alla och ha bra lång surf, skulle inte kunna tänka mig något annat än comviq !:)

2013-04-04

Elin Elin

Comviq

Hur bra är det inte att kunna nå sina nära och kära för en billig summa.Jag har bra täckning, det är billiga priser.

2013-04-03

Maria A Maria A

Hur bra är det inte att kunna nå sina nära och kära för en billig summa.

2013-04-01

Rita K Rita K

underbart !

Jag tycker att det är underbart att man kan kommunicera med nära och kära för väldigt billigt och man kan skicka gratis sms till comviq kunder. Jag brukar oftast köpa kompis för 75kr och det brukar vara länge. Jag ser ingen anledning att byta operatör för att andra är dyra och tar mer pengar. Däremot man ska skaffa amigos eller comviq Afrika om man vill ringa utomlands för att det är jätte enkelt, smidigt och billigt sätt att ringa istället för telefonkort.

2013-03-31

Emma A Emma A

kanon.

kanoners att dom har ett abonnemang på 250 spänn/månad och ingen bindningstid.. på 3 betalar jag nu ca 750 spänn för samma skit... Blir definitivt ett comviq abbonemang när mitt andra på 3 går ut. Dock vet jag inte hur stabilt comviq är, men är det lika bra som 3 så tjänar jag hellre ett par kronor/mån.

2013-03-24

Stefan E Stefan E

Stabilt!

Jag har haft Comviq i flera år nu och jag ser ingen anledning att byta operatör. Jag har bra täckning, det är billiga priser och jag kommer att fortsätta ha Comviq under en lång tid.

2013-03-24

Positivsamtid

Stabilt

2013-03-15

nathalie

Bra!

Det är billigt att ringa, bra täckning funkar nästan vart som helst! Internet vet jag inte om det är så bra på comviq...

2013-03-10

Andreas

Riktigt bra

Har abonnemang fastpris. Superbra och riktigt nöjd med comviq. Har haft tre tidigare och kommer aldrig att byta från er. Allt funkar toppen. Bra täckning och surf som funkar finfint. Rekommenderar comviq starkt!!!!

2013-03-05

Anni E Anni E

Så bra!

Tycker att comviq helt klart är den bästa operatören. Bra priser och bra täckning. Ångrade mig då jag hade en annan operatör men bytte snabbt tillbaka och kommer inte byta igen!

2013-03-04

Penny B Penny B

Bästa operatören

Comviqa är absolut den bästa operatören med massvis av olika prisplaner, min favorit är faktiskt comviq kompis surf 70, den är både billig ocb bra. Sedan finns det ju en massa annat att välja mellan.

2013-03-02

Celisty S Celisty S

Nöjd kund!

Jag har haft comviq över 5 år och jag tankar alltid min mobil från deras hemsida. Det är billigt och bra och jag använder comviq fastpris för 245:-. Man kan ringa, sms, mms och man kan surfa hur länge som helst. Därför vill jag sälja till alla att välja comviq när ni ska tanka mobilen eller köpa en mobil. Billigt och bra.
Har alltid älskat comviq och kommer alltid använda deras abonnemang.

2013-03-02

celisty

Nöjd kund!

Har alltid älskat comviq och kommer alltid använda deras abonnemang.

2013-02-28

Hanna M Hanna M

bra

Comviq har jag nog alltid tyckt varit rätt bra. De är rätt billiga och har bra täckning när vissa andra operatörer inte har det.

2013-02-22

Amanda S Amanda S

Jag tycker att comviq är bra, det är billigt att ringa inom comviq och utanför comviq! Jag har dessutom aldrig haft ett problem med teckningen eller inte kunnat ta emot samtal osv. Jag har haft comviq sedan jag fick min första telefon och det kommer jag fortsätta med.

2013-02-03

Jag tycker mottagningen är riktigt dålig. hade Comviq innan jag bytte och bytte mest för att mottagningen krånglade hela tiden.
Tycker ni har bra erbjudanden dock med fria sms osv som kan ta del av.

2013-02-01

ewish

comviq

både bra och dåligt. ett plus poäng är att ni gjort så man kan fylla på 245 och får ringa för hur mkt som helst :)

2013-02-01

Elin B Elin B

Comviq är skitbra! Har själv det och det är suuper!!

2013-01-31

Ingemar

Jag köpte ett kontantkort för mobilt bredband upp till 7,2Mbit/s. Detta var en sanning med modifikation, jag fick bara 28 Kbit, sämre än jag hade på 90-talet med uppringt abonnemang! Dessutom så stängde modemet av hela tiden, timeout... Jag bor inte ute i någon ödemark och jag provade i Helsingborg och där kom jag upp i den svindlande hastigheten 45 kbit/s på 3G-nätet! På Phonehouse skyllde dom på nätstörningar... Aldrig mer Comviq!

2013-01-24

Cindy A Cindy A

Jätte dålig surf, man måste vänta 3-4 minuter + om man ska se en video, så tar det en halv timma vilket inte är bra

2013-01-23

Melina A Melina A

Jag har haft Comviq i snart 4 år & fortfarande så tycker jag att de är bäst! Man kan skicka sms gratis, samtal inom comviq kostar endast 1 kr för ett helt samtal, vilket är helt jävla underbart då jag älskar prata i telefon!

2013-01-23

Toppen!

Cheap good for both phone & internet, your best bet is to call & Smara cheap to everyone else who has comviq. Good!

2013-01-17

Louise J Louise J

Helt OK

Jag tycker Comviq är bra med deras låga priser och olika val av påfyllning. Dock tycker jag deras kundservice kan vara bättre, dom säger ofta olika saker och ibland är de väldigt långsamma. Ibland får man vänta länge på saker man beställt som nytt simkort eller liknande. Men när de gör ett bra jobb så gör dom det utmärkt!

2013-01-16

nöjd comviq kund

Jag har haft comviq nu ett bra tag. Laddar alltid på med Comviq kompis 195 eller 295. Det bästa med comviq det är att nästan alla i min umgängeskrets har det så det blir MYCKET billigare för både dom och mig. Tyvärr har jag ganska ofta dålig täckning / ingen service. Men kommer nog ha comviq ett bra tag till.

2013-01-16

Anna F Anna F

Toppen!

Älskar att kunna tanka på mitt comviq var som helst - när som helst. Tar man en högre ringsumma får man internet på det. Kan inte tänka mig att välja något annat företag än comviq! Born to be cheap!

2013-01-09

Rosina J Rosina J

comviq omdöme

Jag tycker comviqs abonnemang är superbra, har pengar till att surfa ring och smsa som är det viktigaste för mig .

2013-01-08

Comviq

Mycket mycket bra abonnemang! Med väldigt bra priser till bra tjänster. Bra service också. Min kompis har comviq och mitt abonnemang på 3 har snart gått ut så då ska jag också byta till en av comviqs abonnemang eftersom det är superbillig och definitivt prisvärt! :)

2013-01-05

Plai F Plai F

Comviq är bra! :)

Comviq är super bra. Jag har använt Comviq i 6år nu och det har fungerat helt perfekt, men ibland har jag ingen täckning (det är det som är nackdelar med Comviq). Fast Comviq är jättebilligt tjänst!! :)

2013-01-02

Evelina B Evelina B

Trogen comviqkund!

Jag är en av kanske få vuxna som fortfarande använder kontantkort. Men med en mobilkostnad på ca 6o kr/månad så finns det ingen anledning att byta! Supernöjd :-)

2013-01-02

Emil L Emil L

Vilket skämt

Ingen täckning... varken mobilt bredband eller mobil duger i Jämtland. Priserna är bra... men fyller som liten funktion när man är osäker på att bli nådd eller ej. Tycker dom borde slå ihop sig med en seriös aktör... för bra reklam och priser har dom =)

2012-12-27

Leif W Leif W

Tyvärr dåligt! Tyvärr ingen täckning! Tyvärr inget för mig. Bygg ut och jag ska fundera. Tyvärr, trots allt!

2012-12-26

Bra!

Comviq har bra support, bra teckning och snabba leveranser! Kan ha väldigt bra prisplaner och så har comviq den älskade FRANK :D Grymt bra reklamer också, har inget att klaga över!!

2012-12-23

Lanja Lanja

butiken är rörig och personalen är stressad. men läget och öppetiderna är bra så det är iallafall ett litet plus.

2012-12-17

Vicky C Vicky C

comviq

Jag älskar comviq,det är alltid billigt och internet funkar bra har varit i kista på deras butik och de var jätte trevliga mot mig om min mamma fick till och med peppakakor... jag köpte mina hörlurar där och e hjälpte mig att hitta de som passade bäst med min mobil

2012-12-16

Jenny K Jenny K

Det bästa med comviq

Har nog haft det hela mitt mobil-liv, tror det bästa är deras service att om något är fel fixar dom det snabbt och dom kan verkligen erkänna när dom gör fel vilket många har problem med annars!
Har gratis surf, fria sms och ringer ptroligt billigt vilket gör räkningen billig varje månad, otroligt bra.

2012-12-10

Tycker comviq är bra om kompisarna också har det, då är det väldigt billigt och bra men sådär och de andra inte har det.

2012-12-09

2012-12-07

Christian Eriksson

Usel operatör

Skickar ut fel simkort när man beställer en iphone 5 och kräver att man ska betala 100 kr för ett nytt simkort. Helt oacceptabelt.

Får även kontrollera varje faktura för att det ofta är så mycket fel. Dock får man oftast kompensation från Tele2 Comviq men i det hela tar det för mycket tid med allt detta gitter.

Vad kan göras bättre?
SLUTA med alla dolda avgifter, var tydliga mot era kunder och försök inte framhäva priset som lägre ä n vad det egentligen är. NI förlorar kunder på detta sätt!

2012-12-06

Jack R Jack R

SUper Comviq!

Jag har alltid haft Comviq i hela mitt liv utom några månader Då jag hadde Tele 2 men bytte tillbaka snarast. Tele 2 delen av Comviq SUGER!
Jag hade bara problem med det hela tiden.
Kör på Comviq!

2012-12-06

Jack

Kanon!

Jag tycker att Comviq är kanon!
Hadde abonumang hos Tele 2 förut som BARA STRULADE! Så jag bytte tillbaka till Comviq kontant och jag har aldrig haft problem med det! och då har jag ändå haft comviq och tele 2 sedan jag fick min första mobil! har alltid varit super nöjd!

2012-12-05

Aschmanda M Aschmanda M

Funkar

Det som är bra med comviq är att dem har så roliga reklamer och att ni är billiga! Dock så tycker jag att täckningen bode ni satsa på om ni vill sträcka er över hela landet. Vad jag vet lär ni få höja kostnaderna då.

2012-12-05

Afrodite E Afrodite E

comviq är kanon bra, har haft det i flera år nu, så långt jag kan minnas och kommer nog aldrig byta!

2012-12-04

Sune...the girl

Comviq

Tycker att Comviq är kanon. Bra att man kan ringa gratis till alla inkl fast telefon med det nya fasta kontantkortet!

2012-11-28

Maude P Maude P

Billigt och bra

Comviq är super bra för min ekonomi. När jag inte har pengar på mobilen brukar jag gå in på hemsidan och skicka Gratis sms och mms. Man måste vara registrerad för att få tillgång till tjänsten.
Måste också påpeka att den nya reklamfilmen äger. "Jag också PT" och "kärlek kommer"

2012-11-11

My A My A

NJa

Har haft comviq till och från sedan 2001, har varit det bästa alternativet för mig. Dock tycker jag att allt blivit krångligare sedan tele2 kom in i bilden

2012-11-10

Malin T Malin T

helt okej

kan inte yttra mig så jätte mycket mer än att kontantkorten är super bra. finns bra prisplaner tillskillnad från tre.

2012-11-09

Hästhandlare

Bra nej. Har ett fastpris abonnemang som jag har försökt att säga upp vid 4 tillfällen nu men blir bara nonshalerad varje gång. jag får ingen slutfaktura eller något konkret svar alls så va ni en gör teckna inget avtal alls med comvic det låter bra i reklamen men !!!!!

2012-11-09

Juana L Juana L

Ojämna!

Man försöker verkligen på comviq, det ska dom ha cred för. Dock når det inte alltid riktigt hela vägen fram.. Förbättrad uppkoppling och mindre avrbutna samtal så är det en 5-poängare!

2012-11-07

Inte nöjd ex-kund

Undvika !

Köpte "Let's Deal" för Comviq därför att dom lovade ett år fritt surf. Några veckor senare, fått kontantkortet hemskickat. Aktiverade och laddade det på nätet och började använda. Fick meddelande att jag hade redan använt xx sek för surf (som borde ha varit gratis).. Kontaktade kundservice som sa att jag behöver beställa ett nytt kontantkort (!) och att Let's deal var fel - sorry !
Kommer aldrig använda Comviq iframtiden.

2012-11-06

Anonym Anonym

Betala för INGENTING!

Laddade på kontantkortet via internetbank, pengarna dras, inga pengar på kortet efter 15 min kö till support så menar dom att jag skrivit ett helt annat nummer vilket jag inte har då jag kopierat kontakten. Och dom vägrar att säga vilket nummer jag skickad pengar till.

2012-11-05

Josefin Josefin

Comviq

Jag tycker att Comviq är bra. Men jag gillade de ännu bättre förut när man fick pengar när någon ringde till en

2012-11-04

Alexandra P Alexandra P

Comviq

Jag har använt Comviq kontant sedan 2003 ungefär och jag mycket nöjd med det. Det är super bra för såna som inte vågar prata i telefonen utan smsar i stället. Dock är jag en utav dom som pratar mycket i telefonen och SMSar och det blir skit dyrt att ringa dom som har andra operatörer. Vist det går att byta prisplan men då blir det dyrt att smsa i stället så största nackdelen är att man får välja ringa eller smsa... Men i allmänhet tycker jag att det är bra!

2012-11-03

Lisa J Lisa J

comviq

i nuläget så har jag telenor men innan jag bytte så hade jag comviq. tyckte att det va riktigt bra då och man fick bra service. dock hade jag ofta dålig teckning medans min lilla syster som också hade comviq då alltid hade så mycket bättre haha men det kanske va min mobil som var krånglig. comviq är iallafall riktigt bra!

Daisy F Daisy F

Bästa operatör!

jag älskar comviq! jag har använt comviq sen jag fick min första mobil, i drygt 5 år har jag vart kund hos comviq och jag är riktigt nöjd! billigt, och bra! det gillar vi ;) servicen är helt okej.
en solklar femma av mig!

Jill J Jill J

Min första mobil var med ett Comviq nr, man fick bonus när man pratade i telefonen - det var bättre förr ;) Har alltid gillat Comviq, har inga problem med vare sig täckning eller liknande

Amanda N Amanda N

Dålig täckning

Jag har alltid haft Tele2/Comviq, när jag bott i stan. När jag nu flyttat ut i skogen var ända stället jag kunde prata i telefon på ute på trappen, vilket vart liiite kallt vintertid.

2012-10-31

Alexa V Alexa V

bästa abonemanget

Jag har använt comviq i snart åtta år och det har alltid fungerat super. Man kan ha gratis sms och ringa gratis till alla som har comviq och eftersom det är så många som har comviq så fungerar det super för alla! Jag är väldigt nöjd.

2012-10-30

nice!

Jag har comviq och har haft det i några år. Jag älskar comviq, gratis sms, ringa gratis till alla som har comviq, det är hur nice som helst! Stort plus till er!

2012-10-29

carina kotka johansson

straffad!

När jag sade upp mitt abonnemang hos tele2 blev jag utskälld och kränkt av supporten.Sade upp mitt abonnemang sista dagarna i månaden och räknade med att detta var för för uppsägningstiden på tre månader. Hade detta på autogiro. Snabbt har man tagit fyra månaders uppsägning från mitt konto.Jag ringer och frågar varför fyra månaders uppsägning?
Jag får till svar "vi hann inte med att åtgärda" med ett elakt skratt. Aldrig,aldrig tele2!!!

2012-10-29

Anna-Lina S Anna-Lina S

Jag har provat många olika operatörer och var väldigt nöjd när jag använde comviq pga att det var så billigt när många vänner hade samma. Se var det inte alltid bra täckning jämt men det störde man sig inte så mycket på.

2012-10-25

Lena T Lena T

100 % nöjd!

Köpte Qmviq's kontantkort samtidigt som jag skaffade min nuvarande mobiltelefon. Jag är väldigt nöjd med Comviq!

2012-10-25

Anna E Anna E

Bra att ha!

Det är bra med en massa erbjudanden! Det är smidigt med prisplanerna för då får man det man vill ha.

2012-10-24

Aminata B Aminata B

Comviq is the best!

jag har använt comviq sen jag skaffade min första mobil och jag tycker att comviq är så bra! man får grattis sms till alla som har comviq i en månad och det är bra för mig som älskar att smsa :) så jag rekommenderar comviq till er alla... den är bäst!!

Ida M Ida M

Comviq

Jag har alltid haft comviq, tycker det är billigast och bäst helt enkelt.

Diana A Diana A

Nöjd

Jag har haft Comviq sen jag fick min första mobil. Det som jag tycker är så himla bra med Comviq är att det är så billigt. Jag är väldigt nöjd med Comviq.

Annsofie H Annsofie H

100% Nöjd!

Har varit trogen comviq kund enda sedan jag föddes kan man säga, haha enda sedan min första mobil 2004-2005. Det är gratis och skicka sms till alla som har comviq och ringa för endast 69 - öre! Dock så tycker jag att man ska kunna surfa för lite billigare eller för mer mb per dag!

Jennie O Jennie O

Bra!

Jag har alltid använt comviq och har aldrig varit missnöjd. Dom har många alternativ för att ringa billigt utomland till att smsa gratis till andra som använder sig av comviq. Jag är nöjd!

2012-10-22

Emanuel R Emanuel R

okej operatör!

Comviq är helt okej operatör för den som vill ringa och smsa billigt beroende vilken typ man väljer såklart. Det är en bra deal helt enkelt även om jag personligen inte föredrar comviq då jag har haft det innan.

//Matti

2012-10-18

Matilda B Matilda B

Billigt och bra

Jag tycker comviq funkar jättebra för mig som är ungdom. Jag ringer mycket och smsar konstant + surfar på nätet hela tiden. Får inte hem skyhöga räkningar, utan en liten summa varje månad. Toppen!

2012-10-17

Hans Israelson

Sämsta tänkbara support!

Gällde kontantkort.
Tänkte överföra mitt tel.nummer från en annan operatör pga lite bättre täckning där jag bor men efter att ha haft kontakter med supporten avstår jag, sämsta jag någonsin upplevt, man har svårt att begripa ett så enkelt ärende, jag frågar varför man via nätetska använda ett formulär där det står "Köp telefon med" när man ingen telefon vill ha. Helt omöjligt att reda ut både per telefon och via chat. Trots att det gällde kontantkort både vid gamla op. och Comviq tjatade supportern om abonnemang, frågade om jag hade "obetalda fakturor" hela tiden tills jag ledsnade. Galenskap. Jag har aldrig haft problem med ekonomi eller fakturor, varför tjata om detta när det inte ens har med saken att göra?
Man vill ha en support där man begriper iaf de enklaste, självklara sakerna, annars är det upplagt för problem.
Stannar hos den gamla operatören, särskilt som jag hörde att grannen blivit feldebiterad på sitt kontantkort, man skulle betala tillbaka pengarna men hur gärna vill man sitta och kolla debiteringen? De som inte kollar blir lurade i fall som dessa, kanske vanligare än man tror?

2012-10-12

Marre Marre

Comviq/Tele2

Comviq och Tele2 som det var från början är jättebra och man blir inte ruinerad av dem heller, det är bra täckning och billigt att ringa/surfa har haft dem sedan 1993

2012-10-12

Catrin B Catrin B

Testat i princip alla teleoperatörer & comviq är utan tvekan Bäst enligt mig! Aldrig upplevt några som helst problem +++++

2012-10-10

Omdöme om comviq

Tycker comviq är bra för många har det och då blir det billigt att smsa och ringa till varandra!

2012-10-09

Magdalena A Magdalena A

Rekomenderas inte !

Deras surf är jättedåligt då pengarna försvinner VÄLDIGT fort så då blir det ett av det dyraste internet man kan ha. Sen när jag beställde hem nyligen ett kontantkort där det skulle finnas 100kr på. När det väl kom hem så visar det sig att det delas upp på 4 påladdningar (25kr åt gången) när jag tankar för minst 100kr per gång. Dessa upplysningar stod ingenstans..

2012-10-08

Nathalie A Nathalie A

Comviq är guldvärt! :)
Finns det nå bättre än att ringa gratis till alla nät, dra iväg ett sms gratis och fri surf! :D

2012-10-06

Penny B Penny B

VÄRT!

Jag har nog varit Comviq kund så länge jag kan minnas och jag tycker det är det bästa på marknaden helt klart!

2012-10-06

Mikael K Mikael K

=)

Använder detta själv på ena av mina telefoner. Så då är det ju självklart att det är bäst eller nåt åt det hållet i alla fall.

2012-10-05

Christer O Christer O

Amigos 300 höjer betyget

Comviq håller generellt en låg nivå på allt, såväl service som priser.

Det som gör Comviq bäst är just att dom har lägst priser på precis allt, vill man ha specifika tjänster kan det bli billigare med en annan operatör, men för vardagsringaren blir Comviq alltid billigast.

Själv kombinerar jag flera operatörer för att få ur russinen från kakan, men comviq använder jag för utlands-SMS, 29 öre (med Amigos 300) som inte är billigt, men billigast!

2012-10-01

Kristina Feltsen

Kontantkort/abonnemang

Service är ALLTID viktigt så därför tycker jag att Comviq ska få ett STORT +! Älskar deras priser och bla. de abonnemang som finns. Nu har jag kontantkort och det är bra för mig då jag ej ringer för så mycket i månaden. Alltid bra Operatörer. Skulle aldrig byta till annat.

2012-09-30

Älskar comviq. Billigast, bäst, funkar alltid.
Inte konstigt att jag haft de sen min första mobil.
Har alltid blivit bemött på ett trevligt och service inriktat sätt! Nöjd kund.

2012-09-30

Marlene R Marlene R

Har haft Comviq så länge jag kan minnas och det har funkat smidigt nästan jämt. De problem som varit har löst ganska smidigt.

2012-09-28

Linda M Linda M

Nöjd med Comviq

Har använt Comviq så länge jag kan minnas och har i stort sett alltid vart supernöjd. Bästa är att jag alltid ringer och sms:ar gratis till alla i min familj. Nu med deras nya abbonemang ringer jag extra billigt till ALLA oavsett operatör. Bara tummen upp!

2012-09-25

Jennifer E Jennifer E

Har alltid haft Comviq och jag är jättenöjd! Det är gratis att smsa mina vänner som också har comviq och kostar bara en uppkopplings avgift att ringa

2012-09-24

Mark J Mark J

Comviq!

Älskar Comviq! Dom är jätte bra, och billiga o ringa andra i utlandet. Sedan kostar det inget om man ringer andra Comviq kunder. Comviq är klart bäst

2012-09-24

Rekommenderas starkt!

Den dagen jag fick min första mobil så använde jag mig av comviq. Senare på ''äldre'' dagar så använde jag mig av comviq 195 och jag var suuuper nöjd! Använder mig nu av Telenors abonnemang och så fort de har gått ut så blir de comviq igen! :) Rekommenderar till ALLA! :)

2012-09-22

Alexander E Alexander E

Har haft comviq i snart kanske 12 år? och inga problem, blir bara bättre för varje år. Önskar bara att de inte skickas mass-sms.

2012-09-21

Comviq, Smsa, ring
Hur billigt som helst, jag skulle vilja säga att comviq passar perfekt till min ekonomi.. Jag får 1050 kr i månaden, 200 kr går till min mobil och då kan jag smsa gratis till alla eller koppla upp samtalet för ett billigt pris och sedan är resten av samtalet gratis. COMVIQ är min vän .. Skaffa comviq !

2012-09-21

Lina A Lina A

har haft comviq typ hela mitt liv, utom nu när jag har iPhone med Tele2, riktigt bra priser och erbjudanden om man inte känner för abonnemang!

2012-09-20

Madelene R Madelene R

sådär

Det är ju bra sålänge man har vänner som också har comviq, annars är det inte längre så billigt och blir istället väldigt dyrt.
Sen är teckningen sådär, den funkar märkbart sämre så fort man kommer utanför stan. jag bor i en förort utanför stan - inte i någon skog,men ändå så har jag svårt att få teckning.

2012-09-20

Therese A Therese A

Comviq!

Jag älskar verkligen Comviq, jag har det själv.
Det är både billigt och bra. Man ringer nästan gratis till alla comviq användare, jag har nästan aldrig slut på telefonen tack vare deras billiga sätt!

2012-09-19

Irini A Irini A

KA-BLAAM!

Jag tycker att comviq är jätte bra! Bra teckning, bra priser & bra service! Har använt comviq i flera år och är inget annat än nöjd!

2012-09-18

Pernilla W Pernilla W

Comviq

Jag tycker comviq är jättebra, jag har använt det i flera år och mer än hälften av mina vänner har det så det blir mycket billigare att smsa och ringa.

2012-09-17

Liuza

Bäst

Det finns en anledning till varför jag och nästan alla jag känner har Comviq/Tele 2, så himla billigt, enkelt och bra!

2012-09-17

Samantha N Samantha N

Bonus!

Comviq fungerar alldeles utmärkt. De skickar alltid ut en massa bra erbjudanden via mail och sms så att man håller sig uppdaterad hela tiden. Det har funnits gånger då täckningen inte varit på topp men det är förståeligt. Dt jag gillade mest förut var min bonus man fick varje månad på 25 kr. Superb!

2012-09-16

Miiranda J Miiranda J

toppen!

Jag tycker själv att comviq är super! Jag har alltid bra tekning och fyller alla mina krav! Att kunna smsa helt gratis för bara 195 kr är helt underbart!!! Väldigt underlättande också!!! Sen har comviq för det mesta en massa bra erbjudanden som du kan hitta på deras hemsida! Dom brukar även skicka ut sms om bra erbjudanden eller nya tjänster! Mitt tips; ANVÄND COMVIQ!

2012-09-14

Cim v Cim v

Bra!

Jag har haft Comviq sen 2006 ungefär & är helt nöjd. Billiga kostnader & bra täckning. Jag har faktiskt aldrig haft något strul med dom under hela min tid som kund!

2012-09-12

Dan T Dan T

Comviq

Har haft comviq kontantkort och det fungerade helt okey bra.

2012-09-12

Billigt är ledordet

Billigt med comviq. Däremot är täckningen på landet sådär.

2012-09-11

Amanda A Amanda A

Var bra när man var lite yngre och smsade mycket eftersom man kunde ha comviq kompis, och flera vänner hade det, men nu så tycker jag det bara är dyrt när man använder för att kunna smsa till alla, så jag håller mig till telia, men har även ett comviq kort som jag använder då och då, och det är super bra'! :))

2012-09-09

Sandra P Sandra P

OK

De verkar bra, man har inte satt sig i mitt huvud så att jag tänker på dem.

2012-09-06

Comviq sedan ca 2007?

Som rubriken avslöjar så har jag haft Comviq i ett paaar år, men tyvärr ska jag byta om några månader pga flytt till en mer eller mindre helt mottagningslös zon i Knivsta.

I övrigt har jag alltid trivits med Comviq, jag har kontantkort och laddar alltid 195 (för gratis sms). Fri surf ingår också, dock är det svindyrt att ringa utanför comviq. Luckely for me så har comviq rätt ofta erbjudande på x antal gratis minuter, speciellt under sommaren, har haft det i tre månader nu, med ett litet uppehåll nyligen.

Letar med ljus och lykta efter något som kan ersätta dom i den där döda zonen i Knivsta.. Men det känns tufft..

2012-09-06

Frida Å Frida Å

Hallå vart tog teckningen vägen?!

Det ända som är väldigt synd med Comviq är att det är ganska dålig teckning. Man vill ju gärna kunna få tag i människor om det skulle hända en olycka eller något. Jag vet dessutom att många andra håller med mig på den punkten angående teckningen hos Tele2. Annars är Comviq bra på så vis att om man tankar sitt kontantkort med 195 kr så får man 3000 gratissms och fri surf. Det gillas!

2012-09-04

Preben H Preben H

Bäst!!!....

Comviq
Jag har använt många operatörer men tycker comviq är den bästa. Lite dyra internet kostnader men annars är allt super bra. Älskar comviq kompis dessutom.

2012-09-03

Zaisha J Zaisha J

2012-08-31

Lanja Lanja

Tycker om Comviq kompis, dock är surf dyrt.

2012-08-26

Priserna är väll okej men jag tycker att det ska vara gratis att få ett nytt simkort om man har låst sitt eget! Det tycker jag att ni ska tänka på!

2012-08-26

Linn A Linn A

Gillar Priserna men tiden kan vara lite dålig, mms blir ofta försenade utan anledning, och kundtjänst är jättetrög... men priserna är det som sagt inget fel på.

2012-08-25

Stefan E Stefan E

Comviq?

Skulle säga att i helhet så gillar jag deras priser och så men gillar inte deras lång kö tider när man ska ringa in och fråga nått de kan vara allt från mms och internet som strular i mobilen. De jag tyckder de ska lägga ner mer tid på är att försöka få bättre erbjudanden när de gäller surf, i dagens samhälle där många har smartphones räcker inte 1gb surf och ingen vill betala jätte mycket extra för lite mer surf. De finns wifi nästan överallt nu för tiden men de betyder inte att man alltid har möjlighet att komma åt dem.

2012-08-21

Bra företag och bra erbjudanden.

2012-08-20

de bästa

comviq är de bästa av alla, har testat på många men comviq har jag och de borde ALLA ha!

2012-08-18

Var bra när man var lite yngre och sms:ade mycket eftersom man kunde ha comviq kompis, men nu använder man ju mer Facebook och instagram

2012-08-16

Rejtarn Rejtarn

Riktigt bra priser och erbjudanden. Har använt Comviq i flera år och de har alltid lyckats erbjuda mig de abonnemang jag sökt till låga priser. Använt Comviq i flera år och aldrig haft något behov av att byta.
Många ungdomar som använder Comviq dessutom vilket gör att det blir billigare att samtala och sms dessa.

2012-08-15

Lina S Lina S

LÄTTANVÄNDT MED COMVIQ

Den bästa & enklaste mobiloperatören . Användt mig ut av sedan min första mobil . Comviq kompis är billigt och lätt användt att ha. Tipsar något enormt.

2012-08-14

Ida M Ida M

Comviq

Jag har alltid haft comviq för det är grymt! Comviq kompis är nog det bästa man kan ha, så himla billigt.

Alexander T Alexander T

Bästa mobiloperatören!

Jag har alltid haft Comviq, ända sedan jag var liten och använde kontantkort. De är alltid billigast, och kommer hela tiden med nya superbra abonnemang som passar mig precis! De flesta av mina vänner har olika operatörer, och många abonnemang hos andra operatörer ger billiga priser bara till vissa operatörer, men Comviqs abonnemang är ALLTID billiga, till ALLA!

Sol N Sol N

Jag var alltid nöjd med Comviq förut, sen flyttade jag till Hälsingland. Här är det ett Telia-landskap, går inte alls att ha bra mottagning med Comviq. Dock är jag ändå ganska nöjd med dom för övrigt.

Saffa L Saffa L

Comviq

Comviq har jag haft sen jag fick min första mobil och än idag använder jag det. Jag är jätte nöjd med comviq och det är billigt med!

2012-08-11

Nadine A Nadine A

Comviq är bara bäääst! har haft det sen min första mobil, så är lixom fäst vid det. Plus att många av mina vänner har antingen tele2 eller comviq, så man kan ringa/smsa/mmsa billigt eller gratis till varandra, wonderful!

2012-08-10

Evelina S Evelina S

Jag gillar Comviq och har alltid haft det. Enda nackdelen är att det är väldigt otrevlig personal som jobbar på deras kundservice men i övrigt så älskar jag det!

2012-08-09

Đuaa A Đuaa A

Comviiiq!! haha

Jag älskar comviq! eftersom jag har använt det sen jag först fick min mobil! Jag har inte mött några problem med comwiq och därför älskar jag det! Jag känner mig tryggare med comwiq, känns tryggare att ha tankat mobilen med comwiq än annat..

2012-08-09

Linda M Linda M

Bra

Jag har nog alltid haft comviq och har alltid varit nöjd med dom! Så jag tycker dom är jätte bra

2012-08-08

Comviq suger ..
Det finns ingen täckning nånstans, så ni kan ju börja med att ändra på det.

2012-08-06

Johanna Källgren Johanna Källgren

Comviq forever!

En gång comviq, alltid comviq. DOCK så tycker jag att deras service är ganska dålig men det går jämnt ut med deras fantastiska erbjudanden!

2012-08-05

Linus L Linus L

Comviq

Bra kundservice, bra täckning och bra abbonemang.

2012-08-02

Fatima S Fatima S

COMVIQ ÄR BÄST!

Har använt comviq sn jag fick min första mobil och jag var 9 år gammal och jag fyller 17 snart! ångrar absolut ingenting med comviq, jätte bra och ganska billig, jag kan smsa alla mina comviq kompisar gratis vilket är det bästa och ringa jätte billigt :D dessutom om jag fyller på för 195 kan jag messa gratis till allaa! sjukt bra ju :D comviq kmr jag definitivt använda längre fram i framtiden :D

2012-07-31

neef

Comviq

Comviq är grejen, bra & smart.

2012-07-26

Comviq

Jag har haft comviq i nästan ett halvår nu, och jag "trivs" jättebra! Man får sms om nya erbjudanden, det är ett lagom pris. Och dessutom finns det massa smarta erbjudanden som comviq kompis som enligt mig är helt amazing :D
Något negativt är att teckningen alltid inte är den bästa, min pappa har inte comviq och han har alltid bättre teckning än mig.

2012-07-26

Dålig täckning

Dålig täckning, igen service.

2012-07-19

Chariyaphon P Chariyaphon P

Alltid billig och bästa teckning

2012-07-18

Nathalie S Nathalie S

Maxgräns!

Superbra grej att man kan ställa in en maxgräns, ett maxtak, i mobilen när man åker utomlands så att kostnaderna inet blir skyhöga överraskiningar när man kommer hem igen från semestern!

2012-07-15

Sanna J Sanna J

Comviq

Jag har haft comviq sen min första mobil och jag tycker att det är jätte bra! Speciellt om man har kompisar som också har comviq eftersom att då ringer man gratis och smsar!

2012-07-13

Vanessa B Vanessa B

Comviq är riktigt bra! Jag har haft det så länge jag kan minnas. Det är bra priser och bra begränsning på surf också.

2012-07-12

Malin Å Malin Å

comviq

Jag tycker comviq är bra & har haft det nästan alltid. Jag gillar att man har gratis sms inom comviq & att de är billigt vara ute på internet. Dock gillar jag inte att när jag hade problem med att vissa nummer kostade som inte skulle de, så fick jag prata med någon chef för comviq & dom sa liknande att dom inte brydde sig & gillade jag inte dom så kunde jag byta, sen la dom på !
väldigt dåligt kundbemötande, men förutom den tabben så är dom bra. :)

2012-07-11

Pierre W Pierre W

Kompis har du inte comviq?

Comviq är unikt,fyller ut dina krav
finns tekning från land till hav
tanka för 195 och du får massa mess
kan svara när du vill,utan någon stress
om tanken på att pengrna ska ta slut
du har över 1000 gratis,så njut
comviq bäst i test,Sök upp dom härnäst

Saga G Saga G

Comviq

Har haft comviq i hela mitt liv och är sjukt nöjd! Dom flesta av mina kompisar har comviq så vi messar och ringer mycket billigare till varandra så det är sjukt bra!

Sagha R Sagha R

comviq har jag haft en gång i tiden men jag gillade det sådär

Jättenöjd

Haft comviq i flera år och är fortfarande jättenöjd. Deras kundservice är även mycket bra och håller hög kvalité!

2012-07-07

Danielle S Danielle S

Comviq

Comviq är den bästa! Man kan ringa och smsa gratis till alla med tele2/comviq. Och det är väldigt billigt. Och det finns olika sorters kontantkort att välja mellan. ;D

2012-07-07

Danielle

Bäst

Comvig är det bästa! Har alltid andvänt det. Det är billigt man ringer o smsar gratis till alla med comviq/tele2. :D

2012-07-06

Hampan H Hampan H

Comviq

Bra företag, dålig teckning ibland men annars väldigt bra med många olika prisplaner att välja på!

2012-07-05

Comviq

Dålig teckning ibland men annars kan man inte klaga!

2012-07-02

Comviq

Comviq uppskattas i storstäder som jag bor i , det är billigt med de fria sms:n men dxet negativa är att den har dålig täckning på landet eller i norrland, men jag älskar comviq annars!

2012-07-01

Jenny B Jenny B

Comviq är inte alls bra.. Dom har ingen täckning uppe i norrland

2012-06-29

Är bland de bästa, billigt och bra, gratis sms ska man aldrig klaga på !

2012-06-29

Minna H Minna H

Hur bra som helst! (Y)

Comviq är både bra och billigt! Älskar att man kan skicka gratis sms till alla som har comviq, det är verkligen super smart!

2012-06-28

Anonym okänd Anonym okänd

Helt ok. Bra möjlighet att ringa kostnadsfritt från mobilen och få hjälp. Fortsätt med att sänka priserna och kom med fler prisvärda kontantkorts erbjudanden och tjänster

2012-06-27

Josefin L Josefin L

com

comviq är bra och billigt!

2012-06-27

Rebecca W Rebecca W

ni är super bra :) men senaste tiden när jag har ungefär tio kr kvar på telefonen så säger det att jag har för lite pengar kvar för att ringa :/ det är lite iriterande..

2012-06-26

Mathiaz L Mathiaz L

Super!

Comviq är super bra!
Den som säger något annat är konstigt.. Det är super!

2012-06-24

Emelie S Emelie S

Bra erbjudanden för att smsa/ringa billigare men mycket dålig kundtjänst.

2012-06-23

Anna J Anna J

comviq

Har bra priser och funkar helt ok!

Alma H Alma H

Comviq är en favorit hos många människor! aldrig gjort mig besviken , har använt Comviq ända sen jag fick en mobil! Stark Femma!

Jessica N Jessica N

Alltid använt comviq och det är helt klart bäst!!

Mieya S Mieya S

Comviq!

Comviq är otroligt prisvärda. Har använt deras tjänster i 7år och aldrig varit missnöjd. De flesta jag känner har även comviq så då blir smsen gratis och samtalen billiga! Jag använder mig utav 'comviq kompis 195kr'. När jag hade problem med en stulen mobil så fixade kundtjänst allt åt mig. Comviq är ett bra val!

2012-06-20

Synd

Comviq va mycke bättre förr då de gav pengar för varje minut du pratade i mobilen när någon ringde in till dej, från en annan operatör. nu är de ju istort sett lika billigt som alla andra operatörer. synd att dem tog bort de där med betalt för inkomna samtal. :/

2012-06-20

Comviq är bäst!

Jag älskar comviq, de flesta jag känner har comviq och det är jätte bra, jag smsar gratis till alla nät och ringer gratis till alla som har comviq. Just nu har de en sommarkampanj så man kan ringa gratis till alla nät inom Sverige. Skitbra! Jag har comviq kontantkort och tankar på med 195 kronor per månad, det är det bästa för då har man fri surf också inom den månaden :)

2012-06-19

Ellinor F Ellinor F

comviq

Har kört på comviq i säkert 5-6 år nu, och tycker det funkar super bra! största pluset är att det är billigt, smsar och ringer gratis till alla som har comviq vilket dom flesta jag känner har :) topp!

2012-06-17

Sarah K Sarah K

Priserna är jätte bra - mycket bra om man smsar mycket eftersom det är gratis till de som har comviq (vilket är de flesta av mina nära)

2012-06-14

Mathiaz L Mathiaz L

Yeah!

Tycker Comviq är helt okey ^^
Det är inte bäst men de är ju verkligen inte dåligt heller.. För ananrs skulle jag inte använda Comviq! ^^

2012-06-14

Frida G Frida G

Jag tycker comviq är jättebra, bra utbud & bra priser! Jag kan surfa, ringa & sms:a till grymma priser eller till och med gratis! Bra jobbat :)

2012-06-13

Nadja B Nadja B

Världens bästa operatör!

Jag älskar comviq, de flesta jag känner har comviq och det är så himla bra, smsar gratis till alla nät och ringer gratis till alla som har comviq. Just nu har de en sommarkampanj så man kan ringa gratis till alla nät inom Sverige. Skitbra! Jag har comviq kontantkort och tankar på med 195 kronor per månad.

2012-06-13

Nadja

En av världens bästa operatörer

Jag har comviq kontantkort och tankar på med 195 kronor per månad.

2012-06-10

Dana M Dana M

älskar comviq

Comviq är bra man kan skicka gratis sms till alla som har det och man ringer bara för 69öre hela samtalet

2012-06-07

Evelina L Evelina L

Comviq is the shiet

Alltid det bästa! Bra med sms o mms. Många har redan det och föredrar det till alla er som inte har det.

2012-06-06

Sandra F Sandra F

Klockrent!

Comwiq är enligt mig det bästa man kan ha :) riktigt billigt och bra

2012-06-05

Tamara S Tamara S

Njaa.

Comviq är sådär. Dålig täckning, dyrt att ringa/smsa andra operatörer. Men det är otroligt bra om man bara ringer/smsar folk med comviq!

2012-06-03

Josefine P Josefine P

Comviq omdöme!

Comviq är nog det bästa jag provar vad gäller sms, mms osv. Jag drar ner mina betyg för Comviq på mottagningen bara. Om man bor i centrum och sällan är ute på landet så fungerar säkert Comviq hur bra som helst, men om man bor som jag, utanför staden och är ofta i stugan så är det lite sämre, tyvärr. Annars är Comviq det bästa enligt mig, jag själv använder det så. Prova, det är värt det!

2012-06-01

Leif W Leif W

Comviq är nog bra om man håller sig vid kusten. Täckningen är tyvärr för dålig om man ska ut i skogen. Men vi hoppas...

2012-05-31

ÄLSKA COMVIQ!

ÄLSKAR COMVIQ men ni borde skaffa så att man har gratis internet hela tiden = 3G :) Super billigt och skickligt. Använt comviq i hela mitt liv nu and that's the best! Belive me! Alla mina vänner klagar på alla andra operatörer medans jag njuter ! :D

2012-05-31

Grymt bra!

Comviq är riktigt bra, billigt och grymt bra support. Vad mer kan man begära liksom? Använt comviq i drygt 4 år och är super nöjd men idag använder jag mig av 3 tyvärr men har också ett comviq nummer som jag använder då och då, riktigt bra somsagt!

2012-05-30

Elin J Elin J

lätt använt och billigt

Min syster använder sig av comviq och hon tycker det är lätt att fylla på och bra dealer. :)

2012-05-30

Signe N Signe N

Comviq

Jag och de flesta i min umgängeskrets har comviq, det måste ju betyda att jag inte är ensam om att tycka att det är superduper. Fri surf och gratis sms till ett schysst pris, vad mer kan man begära?

2012-05-27

Rebecka L Rebecka L

Comviq är bra och hyfsat billigt, dock är de lite jobbigt eftersom comviq kompis tar slut efter en månad, men de är även bra när man inte behöver ha något fast abonemang då, jag är riktigt nöjd med comviq

2012-05-24

Liss L Liss L

sådär.

Jag tycker att comviq är sådär, krångligt att andvända men jätte billigt .)

2012-05-24

Therese

Comviq är KING!

Jag verkligen älskar kundtjänsten! Trevlig personal som ger grym service, bättre får man leta efter! Priserna är helt ok, schysst teckning och bra hemsida. Jag är nöjd! :)

2012-05-23

Marika D Marika D

Tooppen!

Att man äntligen kan ta ut en ny mobil utan att teckna ett abonnemang!

2012-05-23

Sten-Åke H Sten-Åke H

Comviq

Det jag tycker är helt fantastiskt med comviq är deras bra erbjudanden på mobiler... helt otroligt bra... tack comviq...

2012-05-22

Jag har haft comviq ända sen jag fick mobil ungefär och trivs jätte bra med det. Dock har jag ett abonemang som tar hela mitt studiobidrag men antar att jag får stå ut med det tills tiden går ut... Men för övrigt är jag jätte nöjd om man bortser den dåliga täckningen.

Emma J Emma J

Grymt

Tycker det är grymt bra att kunna ring och smsa fritt till mina Comviq vänner, mina mobilräkningar håller sig på en bra miljö och jag behöver inte räkna pengar och sms varje månad. Känns otroligt skönt. Kommer tipsa andra om comviq!

Veronica A Veronica A

Hade det som kontantkort förut och jag gillade det skarpt. bra, billigt och kanon support!

Emma A Emma A

Tyvär :(

Har alltid haft comviq , men i dagsläget använder jag 3 :) Men min pojkvän har comviq och det är ett av dom bästa abbonemangen :)

2012-05-20

Bästa abonemanget

När jag använde ett abonnemang av comviq som skulle vara billigare visade sig det vara tvärtom, kostade MINST 2000 kr i månaden och då gjorde jag knappt någonting, kundservicen var dålig osv. Sen böt jag i tre månader för att få ner priserna till "endast" 600 och efter en månad stängdes mitt nummer av, utan anledning. Har fortfarande inte fått något svar på det, men nu har jag bytt till kontant kort och det fungerar helt super!!

2012-05-20

Elin B Elin B

därför bytte jag ifrån comviq!

första gången jag skulle ladda på mitt kontantkort så funkade allt perfekt.. jag hade comviq-kompis då såklart eftersom att du har både fri surf & fria sms då. men de 5 gångerna efter som jag laddade på kontantkortet, så fick jag inga pengar in på det. så jag slösade bort ca. 1000 kronor i onödan, kändes rätt ovärt.

2012-05-19

Olivia E Olivia E

En gång comvig - alltid comviq

Jag är mer än nöjd med att ha comviq, sms för ett fast pris och gratis samtal inom comviq, helt underbart.
Och dom flesta ungdomar har comviq, vilket gör det ännu bättre.
Jag har alltid haft comviq och jag har alltid vart nöjd! Däremot vet jag många som inte har comviq och dom klagar nästan alltid på att det är något som inte är bra osv...

Byt till comviq och du blir nöjd!

2012-05-19

Hanna Jönsson

Älskar comviq. Billigt. Billigare än de andra, t.ex tre. Fick betala fem tusen wtf. Kommer inte vilja byta till någon annan. Kommer alltid ha comviq.

2012-05-18

comwiq är bra och allt. Älskar de oftast men de har ingen bra internet uppkoppling.

2012-05-18

Vad hade jag gjort utan dig?

Ärligt talat, vad hade jag gjort utan comviq kompis? Jag har alltid haft det så länge jag kan minnas och kommer alltid ha det! Man smsar gratis och för mig räcker det att tanka mitt kontantkort endast en gång i månaden med 75kr, super billigt! Pengarna räcker hur länge som helst när man smsar och ringer till samma operatör. Ibland önskar man att hela världen hade comviq!

Comviq for president!

Det är den bästa operatören i längden. Man kan surfa fritt utan att man behöver ladda med en hel förmögenhet. Finns inget bättre än Comviq, åt pipsvängen med allt andra!

Pim

Comviq is the shit !

Jag älskar comviq , även fast den kan ha sämst mottagning ibland tjänar man så himla mycket på det! Speciellt tonåringar med comviq kompis, det är ju det vi alla tonåringar lever på nuförtiden. Att vi får massa speciella bra erbjudanden gör allt mycket bättre! Jag storm älskar comviq och hoppas att det fortsätter gå högre upp och blir bättre och bättre!

Petra K Petra K

Comviq

Innan hade haf ett abbonemang hos en annan operatör men tyckte jag alltid hade så höga telefonräkningar, bytte till Comviq kontant och laddar nu med 195 kronor/månad och då har jag 3000 fria sms också, detta är perfekt för mig. har även haft det till tonåringen, även om pengarna är slut så kan han alltid skicka sms....kan verkligen rekomendera detta.

Comviq

Har alltid använt comviq, sen jag fick min allra första mobil, dvs har använt i ungefär 3-4 år. Jag brukar oftast köpa Comviq 75, dvs man får 75 kr i mobilen. 1 ringing kostar 1 kr, sedan gratis sms till de som också har comviq, de som har abonemang kostar det 1 kr bara. Att ringa eller smsa utomlands kostar det 3-4 kr. Billigt och bra!

Emma Bylger Emma Bylger

comviq

Jag tycker att comviq är bäst. Har haft det sen jag fick min första mobil och det är länge sen. Men nu har jag varit tvungen att byta till 3 då jag skaffade iphone och den var låst till 3 och gick inte att låsa upp men jag har kvar comviq telefonen och använder den också. Comviq är det bästa man kan ha och alla har ju nästan det så man smsar gratis med alla som har det!

Zofie J Zofie J

Comviq

Har haft comviq i tre år, funkar jättebra. Laddar 195 :- och får fria sms i en månad + fri surf . Kanon bra :)

Libbe A Libbe A

comviq

om jag ska vara ärligt så är comviqt nåt man ska använda billigt fri sms&mms det är skit bra!!

Zofie

Rebecca K Rebecca K

Tycker comviq är bra, hade halebop förut men bytte till comviq då det fungerade lite bättre där jag bor. Tycker priserna är bra.

Nöjd!

Har haft Comviq sedan 5 år tillbaka, är väldigt nöjd. Har kontantkort och laddar varje månad med Comviq kompis för 195:- och får fria sms + 195 kr att ringa för, toppen!

2012-05-15

Robin A Robin A

Funkar

Comviq är mobil opperatören som jag tidigare använt mig av. tyvärr inte helt nöjd på grund av mycket dolda avgifter.

2012-05-15

Emmy O Emmy O

Tycker att comviq är det bästa man kan ha när det gäller att smsa och snacka med varandra och när det gäller prisplan så är det kompis som gäller grymt att när pengarna är slut kan man ändå få tag i tex en anhörig om det skulle vara något vilket är jätte bra :)

2012-05-14

Linnéa K Linnéa K

grymt

Hade comviq innan jag bytte till tele2. Riktigt nöjd med mitt kontantkort där! billigt och bra!

2012-05-13

Magdalena F Magdalena F

COMVIQ <3

Comviq är världens bästa operatör, inget snack om saken =)

2012-05-13

Antonio N Antonio N

Bättre förr..

Jag tycker att Comviq var en bättre operatör förr i tiden, lättare kundservice och bättre priser. Nu för tiden, så finns det andra operatörer med bättre priser och tjänster.

2012-05-12

Jennifer F Jennifer F

Super bra och billigt!

Sjukt bra, alla mina vänner har comviq resultera till att jag ringer gratis till alla mina vänner 5000 fria sms med comvig kompis 195 , Sjukt bra, rekomenderas staaarkt!!

2012-05-09

Elisabeth N Elisabeth N

Tycker de har bra priser

Jag gillade inte Comviq i början men jag tycker att de har visat sig vara bra. Min dotter har kontantkort och det har aldrig varit problem med det. Vi har haft bredband via Comviq och det var bra.

2012-05-09

Hanna M Hanna M

Billigt och bra!

Under de år som jag hade detta så var det aldrig något strul och gillade det väldigt starkt att jag ska återgå till det när mitt abonemang har gått ut för jag saknar det redan då man kunde välja olika plan att betala för beroende på hur mycket man använde telefonen! Perfekt helt enkelt för alla som vill spara undan lite pengar än att lägga det på dyra abonemang!

2012-05-08

Comviq = Billiga och bra!

Tycker Comviqs kontantkort är bra och billiga. Billigare än mobilabonemang. Och man kan tanka på med olika prisplaner och olika summor för att ringa/smsa billigare. :)

2012-05-08

Bra operatör men håller inte i längden.

Har haft Comviq kontant ifrån det jag skaffade mobil till 2010. Därefter bytade jag till Tele2 abonnemang. Men abonnemanget blev lite för dyrt. Så knäckte mitt kort och slutade använda det och bytade tillbaka till kontantkort. Vilket jag är helnöjd med. Då jag bara smsar och ringer folk med Tele2/Comviq. Men testade för ett litet tag sen deras mobila bredband kontant. Då jag inte vill binda mig vid något avtal utan att först se hur deras tjänst är. Modemet strulade flera, flera gånger om dagen. Hade full sändning på det. Och internet slutade dessutom fungera flera gånger om dagen så jag fick dra ut och sätta i modemet igen för att få anslutning igen.. Annars var det toppen. :) Men med klydd med modemet flera flera gånger återgick jag till mitt Telia mobilt bredband mellan som jag har haft i ca 1år.

Så min erfarenhet av Comviq kontant är toppen! Då dom är billiga med prisplaner på kontantkort. Men det som sänker betyget lite är deras mobila internet kontant. :(
Men kommer dock aldrig byta ifrån Comviq! :)

Ninni

Gratis sms

Det bästa med Comviq är att de har flera olika abonemang man kan välja mellan. Med erfarenhet av Comviq kompis så kan jag säga att man tjänar mycket pengar detta om de flesta i ens närhet har Comviq. Ibland struligt med mottagning, men mestadels bra.

2012-05-06

mer än bra

comviq gör att jag smsar gratis till alla med comviq och ringer med endast en start avgift på 69öre. Sen finns det olika comviq kompis desto mer pengar desto mer fördelar, jag laddar alltid på med comviq kompis 195 för då får jag fria sms till alla nät (tror det är 3000) sen ringer jag med en uppkopplings avgift på 69öre till alla nät och har ca 2Gb internet har jag för mig vilket är helt perfekt, lite av varje!!

2012-05-04

comviq är de bästa

jag tycker att alla borde ha comviq, o nästan alla jag känner har det också. det är bra och billigt faktiskt ,

2012-05-02

Jenny N Jenny N

Comviq Kontant Amigo + Comviq Bredband Kontant

Jag använder Comviq Amigo för mobilen Comviq Bredband kontant ibland för min dator. Att ladda på sim-korten är enkelt och fungerar bra. Det är skönt att slippa få räkning. Med comviq amigo är det billigare att ringa till familj och vänners hemtelefoner utomlands. Comviq Amigos har fungerat bra för mig. det ända dåliga är att det ibland är dålig täckning på vissa platser och att det är dyrt att ringa mobiler utomlands. Comviq Bredband kontant tycker jag är praktiskt eftersom man bara betalar för så lång tid man vill använda det. Jag kombinerar bredband kontant med bl.a att surfa i öppna nätverk och mobilsurf. Ibland kan Comviqs bredband vara väldigt långsamt, det är ofta tider som många är ute på internet. Det är trist. En bra sak är Comviqs kundservice. Man får bra hjälp med det som man undrar över, de är trevliga och tillmötesgående

Anna Josefine P Anna Josefine P

Ju högre desto bättre

Jag har haft comviq i alla år och det har varit kanon. Man brukar börjar med kontantkort och sen gå uppåt med tiden.

Det som är bra med comviq är att man oftast kan ringa gratis till alla andra comviq mobilen, vilket är super. Men inte alla har comviq och då blir det dyrt.

Jag hade abonnemanget MAXI, vilket var super bra MEN dyrt! Jag ringde för 3000 fria minuter, smsa 3000 fria och mmsa 3000 fria. Fick även betala till surf när det var ett tillägg på abonnemanget.

Vill man ringa gratis till comviq så ska man skaffa det och be sina vänner att också göra det.

Lina T Lina T

Gratis samtal och sms inom comviq kompis!

Visste du att med Comviq kompis kan du ringa för bara 69 öre/samtal inom comviq?

Hela min familj och jag själv har comviq. Vi behöver bara ladda mobilen med 75 kr i månaden sen ringer varandra helt gratis med bara en öppningsavgift på 69 öre. Sen smsar vi också gratis till alla inom comviq!

Helt perfekt om man är expert på att smsa dygnet runt som tex jag ;)

Erica H Erica H

I'm not a fan

The good thing with this telephone operator is that you can text for free to everyone who have the same operator and you can also talk for hours for free, during one month until you have to refill your cash card for you mobile too keep these benefits. Well, it's pretty good, but I have an iPhone and iMessage so I text free to everyone who have an iPhone, which many of my contacts have so I'm not dependent of this operator. I would never like to have Comviq, because the connection sucks and I need a good internet connection for my iPhone's range of different things and Comviq can't give me that so a big no there. Two out of five. I'll go for Telia.

Annelie H Annelie H

Smart 169

Comviq har jag alltid varit trogen! Jag använder mig utan smart 169 kronor. Det ger mig fria sms hela månaden och billig kostnad till alla i hela sverige, oavsett om de har comviq eller annat. Litet minus är täckningen ibland. Annars 4 av 5 :)

Kristina K Kristina K

Poppis!

Jag tankar alltid med poppis och då får jag skicka gratis sms vilket är kanon för mig! När man väl ringer kan man prata riktigt länge !

Nathalie S Nathalie S

Comviq kompis får många plus

Comviq har massor av erbjudanden. Man kan själv välja vilket man vill ha. Jag kör på Comviq kompis, har haft det i några år, och jag tänker verkligen inte byta! Är riktigt nöjd.

Elisa S Elisa S

Väldigt bra både som abonnemang&kontant!

Jag har använt mig av Comviq så länge jag kan minnas och det är jättebra tycker jag! Jag har det nu som abonnemang och tycker att det är riktigt prisvärt och bra eftersom man ringer fritt till alla som har Comviq tex.

Mikael Jenkler Mikael Jenkler

En gång comviq sedan tele2

Tycker att comviq/tele2 nätet inte funkar så bra. Samtal bryts ganska ofta men comviq har en del bra erbjudanden så där är ett plus

2012-03-26

Marie

Ingen hjälp

Laddade ett kontantkort till larmenhet med 250 kr av misstag (det ska laddas med 50 kr). Måste ladda om det inom ett år med nya pengar för att hålla det aktivt, alltså har jag förlorat 200 kr (och säkerligen lite till...). Finns inget Comviq kan göra åt detta. Dåligt. Kommer med största säkerhet INTE bli kund och är besviken över att jag nu är tvungen att vara det. Fanns 0 på skalan hade jag satt det.

2012-01-13

Andreas

Mitt comviq konto tömdes vid utlandsresa

Laddade mitt Comviq Amigos med 300kr före Cypernresan. Utan att jag använt internet där så rensades kontot på alla pengar. Comviq påstod att den kopplat upp sig själv på internet tills allt var tömt. Ingen kompensation från comviq. När jag är i Sverige så har den aldrig kopplat upp sig automatiskt. Comviq ljuger alltså. Bra sätt att mjölka folk på extra pengar från Comviqs sida.

Fler företag i Kista