LensWay AB

Bilder på LensWay AB

Omdömen om LensWay AB

2014-02-13

Jättebra!

Ja tycker om lensway.se för att man får bra linser snabbt hjem i brevlådan.

2013-11-29

Bra service

Trogen lensway kund! Varför? Snygga glasögon, BRA priser och grym kundbemötande och service. Bara plus :)

2013-10-29

Carolina

superbra!

Snabba leveranser, bra kundservice, bra priser på linser, bara plus.

2013-10-18

Josefine Josefine

Jag har alltid köpt mina linser på Lensway. Varför? Jo för att dom är billigast och garanterat snabbast!! Jag har aldrig varit besviken på Lensway!

2013-10-07

Tomas

Glasögon från webbutiken

Stort urval av "riktiga" bågar, inte bara egna märken som en del andra. Snabb och trevlig kundtjänst. Aldrig haft några problem, glasögonen har varit precis som dom från optikern fast (mkt) billigare. Hållit minst lika länge. Enda minuset är att det inte finns hemlån av bågar så man kan prova dom. Å andra sidan har man full returrätt, därför ger jag ändå en femma. Bildfunktionen där man kan testa hur dom kommer se ut är dessutom en bra vägledning.

2013-10-02

Linda L Linda L

Härligt!!

Passade på att kolla synen på Lensway i Ullared när jag ändå var där & shoppade och de hade ju gratis syndundersökning. Visade sig att jag behövde glasögon.. Och förra månaden hade de också 50% rabatt för studenter, hur jävla najs är inte det.. Så istället för 1700:- betalar jag nu 850:- istället. Ringde in & beställde dem också.. Dock blev det något fel med glasen så det tog lite längre tid, men ändå helt ok..

2013-09-15

Emma G Emma G

Bra!

Bra priser, snabb leverans och servicen är i toppklass. Tycker fler ska beställa linser härifrån!!

2013-08-25

Johanna E Johanna E

BRA BRA BRA

Tycker dom är super bra, för istället för att köpa linser på andra sidor eller liknande för flera tusen så finns dom billigare här. Tycker verkligen dom är super bra och tycker att fler människor kan beställa hem där ifrån!! :)

2013-08-14

Marie Häggström

Billigt, snabbt och bra produkter

Behöver glasögon både för långt och kort seende. Besökte en optiker för att skaffa linser och höll på att svimma när jag skulle betala...flera tusen för linser som jag kan använda i tre månader. På Lensway finns linser som kostar 675:- för ett halvår! Toppen tycker jag!

2013-07-01

Linnéa Neah L Linnéa Neah L

En av de bästa sidorna men toppen bra produkter.
Rekommenderas

2013-06-10

Filippa M Filippa M

Jag har verkligen testat många sidor där man kan beställa linser, men LensWay är verkligen snabbast. Bra priser och som sagt, sjukt snabb leverans. Vet inte hur många gånger Lensway räddat mig från att gå blind! Sen behöver man inte hämta ut det på posten heller vilket är så himla skönt.

2013-06-09

Anna Bergstrand

Lätt, prisvärt och enkelt att köpa nya glasögon

Bra priser på snygga moderna märkesglasögon, enkelt att beställa och snabb leverans.

2013-06-05

Anna

Supersnabb

Att beställa linser en söndag, och ha de i brevlådan redan på måndag när man kommer hem från jobbet. Jag förstår inte hur de gör det, men det är fantastiskt bra!

2013-06-04

Linnéa K Linnéa K

Rekommenderas

Jag köper mina linser från Lensway, därför att leveransen är gepardsnabb, priserna de lägsta jag hittat och servicen underbar.

2013-05-29

AA

ALDRIG MER!!

Beställde ett par solglasögon på rean en dag innan den var slut, fick inga solglasögon men de fanns att köpa i webshoppen till ett högre pris istället ;)

2013-05-27

Hanna M Hanna M

Lensway

Jag tycker att det är kanon att man kan beställa sina linser via lensway. Rätt bra priser och det bästa är ändå att de kommer hem direkt till brevlådan så inget krångel med att man måste hämta ut dem någonstans. Kanoners!

2013-05-26

Nikki N Nikki N

Lensway

Att kunna beställa hem linser och att pengarnas dras på konton är jättebra. Speciellt när dem kommer direkt i brevlådan. Stort plus till er

2013-04-15

Erica N Erica N

Kommer snart börja få mina första linser via er! Å det känns skönt å kunna få hem det direkt i brevlådan å pengarna dras på kontot!Det kanske känns surt men är det värt så man kan börja se igen! ;)

2013-04-04

Elin Elin

LensWay

Bra priser och lätt att beställa verkar det som jag har inte linser eller glasögon men har hört mycket där ifrån.

2013-03-20

Liuza K Liuza K

Hjälpsam personal

Jag fann utbudet riktigt bra och priserna är perfekta och prisvärda. Efter att ha varit kund där i några år känner jag att de alltid är hjälpvänliga när man har frågor och hjälper än hela vägen. Hela köpprocessen är väldigt enkel och smidig.

2013-03-13

Cecilia

RIKTIGT BRA

LensWay är helt klart riktigt bra. Jag beställer alltid mina linser där. Det har aldrig varit något problem. Dom är billiga och du får dina grejer som du beställt inom 3 arbetsdagar.

2013-03-03

Jeanette W Jeanette W

Smärtfritt

Bra priser och lätt att beställa :) Beställde färgade linser som jag blev jättenöjd med.

2013-02-22

Elvira K Elvira K

Bra linser

Jag tycker Lensway är toppen, billig leverans, och mina linser fungerade toppen. Synd att det tyvärr inte finns färgade linser.

2013-02-10

Emelie P Emelie P

Bra och blilliga glas ögon

Jag tycker lensway är grymma, man får glasögonen snabbt och dem är billiga och snygga trots att man har flera synfel så blir det inte mycket dyrare. när man går till en optiker så kostar det mycket mer. Tack Lensway för eran grymma glasögon!

2013-02-01

Po

mycket bra!!!

Snabb leverans, skönt att slippa gå till optikern för att få nya linser. Bra priser!

2013-01-24

Ann-britt E Ann-britt E

Riktigt bra ställe att beställa linser mm på och snabba leveranser och bra priser.

2013-01-24

Afrodite E Afrodite E

suverän service och väldigt bra priser och väldigt snabb leverans!

2013-01-18

Linda G Linda G

Perfekt med abonnemang!

Att man kan prenumerera på sina linser är perfekt för mig som aldrig vill vara utan men som oftast glömmer att beställa nya! Bara att bestämma intervallerna på leveransen och priserna är toppen!

2013-01-15

My A My A

Snabbt

Otroligt bra kundservice, och snabb leverans på linser. Fick det redan efter två dagar!

2013-01-10

Torbjörn P Torbjörn P

Suverän service!

Jag behövde glasögon snabbt då mina gått sönder. Jag letade genom hemsidan efter ett par passande bågar och ringde till dem. Efter mycket kort väntan kom jag fram och möttes av en trevlig tjej som fick mina specifikationer. Hon lovade att de skulle skicka glasögonen samma dag, ett löfte de också höll. Två dagar senare låg min glasögon i brevlådan.

Snabbt, billigt och suverän service!

Jag rekommenderar Lensway alla dagar på året :)

2013-01-06

Amanda N Amanda N

Superbra för oss linsanvändare. Har dock bara lagt en beställning där men fick den väldigt snabbt och trevligt bemötande

2013-01-02

Cecilia

Jag ha beställt linser där i från flera gånger. O jag ha alltid fått dom 2 dagar efter jag ha beställt dom. Jag är jättenöjda med dom.

2013-01-02

Frida F Frida F

Nöjd kund!

Jag har bara använt Lensway en gång än så länge, men var riktigt nöjd med både priserna och leveranstiden.
Behövde inte vända allt för länge och fick det jag behövde!

2013-01-01

Thommy S Thommy S

bra utbud och bra priser har aldrig haft några problem vid leveranser.

2012-12-09

Inte testat något från dem men de verkar bra. Men det är bra priser.

2012-11-23

betty

snååla

jävligt snålla asså, jag köpte ett par raybans (solglasögon) jag vill fixa till dem eftersom att dem inte riktigt passade (typ gjöra "pinnarna" mer böjda eller nåt) dem sa bara "nej det gjör vi inte på solglasögon)... sen gick jag till typ specsavers (stavning?) och där gjorde dem det helt gratis ..!dem tyckte att det var jättekonstigt att lensway inte gjorde det på solglasögon.. bajs på lensway

2012-11-23

BLUFF FÖRETAG O OSERIÖSA

BLUFF FÖRETAG O OSERIÖSA skickar inte ens det man beställer o betalat redan utan betala men du får betala igen om det blir fel. Riktiga idioter i företaget

2012-11-20

Thommy S Thommy S

Mycket bra priser på linser och bågar lätt att beställa via nätbutiken. Aldrig varit något krångel.

2012-11-20

Danijel B Danijel B

Se Bäst Ut med Lensway!

Se Bäst ut och se ditt bästa med Lensways Hetaste Priser på Bågar, Glas o allt som får DIG att Se Bra ut!

2012-11-18

Billigt och smidigt

Lensway har gjort det billigt och smidigt för alla typer av kunder att känna att de gör ett bra köp. Med ett gigantiskt utbud, låga priser och smidigt system är nätbutiken enkel och snabb att använda!

2012-11-11

Juana L Juana L

Bra priser, många butiker och stort sortiment! Kunnig och trevlig personal och snygga bågar!

2012-11-07

Malin T Malin T

Riktigt bra!

Jag har beställt alla möjliga linser från LensWay. Och jag är väldigt nöjd. Det har gått fort.. Inge krångel.. Inte ens när jag själv hade beställt fel och var tvungen och skicka tillbaka.. Rekomenderar starkt detta ställe!

hjälpsam

Hjälpsam service, betydligt billigare och snabbare än andra liknande företag i samma branch och kvalité på produkterna. Har hitills köpt ett par märkesbågar därifrån och fick hur mycket hjälp som helst, tummen upp!

Lisa J Lisa J

Lensway

jag har själv inte glasögon eller linser men min mamma och pappa har & de brukar beställa linser här ifrån. leveransen är snabb och kvaliteten är toppen så mina föräldrar är super nöjda!

Anette E Anette E

mycket bra ställe med bra leveranser och bra priser rekommenderas verkligen.

2012-11-01

Amanda N Amanda N

Super

Jag gillar verkligen Lensway.
Har fått bra bemötande och väldigt snabb leverans!

2012-11-01

Daisy F Daisy F

bra otik sida

billiga och bra linser till snabb leverans. har köpt linser där förut och är super nöjd.

2012-10-24

Bästa linsbutiken

Köper mina linser på Lensway för dem har de bästa priserna och snabb leverans. Kunnig personal de gånger jag behövt hjälp.

2012-10-09

Kajsa G Kajsa G

Mycket bra utbud

Bra och kunnig personal massa ++++++++++++++++++++++++++++++++

2012-09-25

Mark J Mark J

Lensway AB

Jag köper mina glasögon i från Lensway. Dom har mycket bra service, och hög kvalité på sina glasögon. Jag är mycket nöjd med Lensway.

2012-09-11

Amanda A Amanda A

Snygga glasögon och solglasögon, och älskar det fick mina glasögon därifrån och de är jättesnygga och bekväma!!

2012-09-10

Frida G Frida G

Bra

Jag använder själv inte glasögon eller linser men min mamma gör och hon var väldigt nöjd!

2012-09-09

Elin W Elin W

Nöjd kund!

Jag beställde jättesnygga gröna linser från Lensway för iofs ganska många år sen men jag blev super nöjd dom såg ut som på Internet och började inte klia och grejer som andra linser har gjort när jag har beställt så tummen upp!

2012-09-09

Björn A Björn A

Inte helt nöjd

Jag beställde en gång därifrån, fick aldrig paketet så jag blev väldigt missnöjd. Om det blir en nästa gång så tycker jag företaget åtminstånde kan höra av sig eller skicka ett brev så att man är medveten om vad som hänt. (detta gällde att få prova gratis-linser) så att gör ingen stor av detta omdöme.

2012-09-07

Frida Å Frida Å

3 av 5

Snygga glasögon och solglasögon!

2012-09-03

Leif W Leif W

Stort utbud av glasögon, både solglasögon och enkelslipade samt progressiva.

2012-09-03

oseriösa

Otroligt dålig service! Beställde 1pkt linser som skulle kommanästa dag, tog drygt 2 v o då ringde o
maila jag flera gånger. Sen kom det 1 pkt till en vecka senare o sen 1 till..? De skickade alltså 2 extra paket. Sen fick jag bara faktura på en fast jag ringde o bad om fakturor för de andra-som Jag Inte Beställt. Sen kom inkassobreven, Flera stycken plus en utbetalningslapp? Så jävla snurrigt o oseriöst.
Jag har inte fått någon ursäkt för försening eller att de skickar fler linser än jag beställt eller att de i te skickar en vettig faktura så jag får inkassofaktura.
Bra service när man gör spna här fel är att be om ursäkt o ge en kompensation. I mitt fall bordejag bara behövt betal för de linser jag beställt som var nästan 3 v sena. Vi har nu betalat ggr priset för dessa linser o inkasso. Linserna skulle kostat ca 200. Ta det gånger 3 och två gånger så är det vad vi nu betalat. Blev ganska dyrt alltså.

Använd inte lensway-oseriöst företag!

2012-08-23

Jenny W Jenny W

De har grymma glasögontävlingar!

2012-08-21

Moa B Moa B

Bra linser, lite billigare än i vanliga fall.

2012-08-20

grönalinser

älskar det, fick mina llinser därifrån och de är jättebra kvalite på dom!

2012-08-14

Rosie Anette E Rosie Anette E

Glasögon

Stort utbud av glasögon och bra kvalité,dock lite lång leveranstid då jag ej fick dom förrän efter 14 dagar.Låga priser,kan verkligen rekommendera Lensway

2012-08-10

Cissi

Linser

Lensway håller inte vad dom lovar med leveranstiderna utan jag fick vänta 1 vecka längre än utlovat. Ringde för att höra om mitt paket var skickat; fick då höra att det skickades samma dag och senare på kvällen damt det ner både sms och mail om att mina varor var på G. Dåligt....
Priserna är väl bra men har man 3-5 dar som leveranstid då ska det inte ta två veckor.

2012-08-09

Fatima S Fatima S

helt okej!

sjukt snabb service och leverans! bra kvalitet på linser och glasögon! tummen upp för företaget, jätte bra!

2012-08-08

Linus L Linus L

bra kvalitet!

2012-07-20

Prettyblond H Prettyblond H

Bra kvalité och snabb leverans!

2012-07-19

Chariyaphon P Chariyaphon P

Billig, snabb leveranse, bra produkt.

2012-07-13

Malin Å Malin Å

Lensway AB

Bra priser, snabb leverans dock dålig hållbarhet på deras produkter.

2012-07-11

Natasha H Natasha H

Eftersom jag föredrar linser istället för glasögon är min erfarenhet av denna sidan kanon. linserna levereras snabbt och är billiga!!

2012-07-09

Sagha R Sagha R

bra företag,

2012-07-09

Dan T Dan T

Lensway

Helt okey optikerföretag, men är dock skeptisk till hur man ska kunna beställa glasögon på nätet?! Linser går väl an.

2012-07-05

Tummen upp på dessa!

Snabb frakt och billiga priser. Jag tycker verkligen att folk borde satsa på dessa!

2012-07-02

Jenny C Jenny C

Har inte testat att handla från nätet men va i Nacka Forum för att få hjälp! Där va dock kunskapen mycket begränsad så jag gick.

Rebecca W Rebecca W

har inte själv användning för linser eller glasögon men jag har hört att ni är super bra :)

2012-06-29

Snabbt, billigt och enkelt, öper alltid linser därifrån

Minna H Minna H

Lensway

Bra utbud och snabb leveranstid, det är lensway det! :D

2012-06-26

Josefin L Josefin L

lensway

ett stort utbud och i väldigt bra kvalité. beställer alltid linser från Lensway och dom fungerar alltid finfint och är till ett bra pris.

2012-06-25

Malin F Malin F

Otroligt bra utbud på både glasögon och linser! Sedan har vi ju den snabba leveranstiden som det inte finns något att klaga på! När jag behöver nya linser klickar jag mig alltid fram till Lensway.

2012-06-12

Varga N Varga N

Fantastisk service, mycket information om var dina varor är och billiga priser. Tummarna upp!

2012-06-12

Tamara S Tamara S

Väldigt bra sida, här kan man hitta alla möjliga linser och solglasögon mm. Sen har dem otroligt snabb leveranstid också!

2012-06-05

Varga

Jättebra sida med billiga priser. Vann dessutom en tävling för gratis glasögon och är grymt nöjd. Tummen upp!

2012-06-03

Joanna E Joanna E

Bra priser, snabb leverans!

Har varit kund hos Lensway i flera år och är inget annat än nöjd. Bra priser på linser och riktigt snabb leverans. Märkes solglasögon hittar man till bra priser hos de också.

2012-06-03

Mia

Praktiskt & smidigt :-)

Jag prenumererar på linser. Funkar hur fint som helst. Skönt att slippa tänka, kommer automatiskt med det tidsintervallet jag registrerat :-) Tipp topp!

2012-05-29

Elin J Elin J

Enkelt!

Lensway är enkelt och med bara några tryck så har man sina linser i lådan på bara 2-3 dagar. Dessutom har dom massa snygga glasögon och solglasögon och häftiga färgade linser till maskeraden !

2012-05-28

Åsa H Åsa H

Nya linser

Har varit mycket nöjd med Lensway. Beställde linser därifrån idag, och det är bra feedback och snabb leverans. Sist men inte minst, bra priser! :)

2012-05-24

Liss L Liss L

Sådär

Lensway har faktiskt fungerat sådär för mig.
Det har varken varit bra eller dåligt. Jag andvänder ju linser så att kunna beställa de från internet var ju väldigt bra! Linserna var bra och allt. Men glasögonen var inte lika bra tyvärr, de kändes konstigt och man såg inge bra genom de

2012-05-24

Elin B Elin B

solglasögonen

i like them very much :D

2012-05-23

Sten-Åke H Sten-Åke H

Glasögon

Se bra ut på två sätt...Ja när du möter en kompis så tycker den att du ser bra ut i dina lensway....Och när du har dina lensway på dig så ser du bra ut genom glasögonen....

2012-05-22

Emma J Emma J

rayban

Gillar solglasögonen

2012-05-22

Veronica A Veronica A

Bra kvalité och snabb leverans!

2012-05-18

Lensway

De har bra solglasögon där, mina raybans är gryma!

2012-05-17

Mina glasögon

Jag vann mina glasögon när Lensway körde en av sina många tävlingar. Otroligt att det fans så många bågar att välja på när det var gratis. Sedan var det toppen att kunna testa online vilka bågar jag kunde tänka mig. Snabb leverans och kanon service.

2012-05-16

Nathalie W Nathalie W

Supernöjd!

Lensway har alltid varit mitt förstaval när det gäller linser. Beställer alltid därifrån och leveransen kommer fram snabbt och bekvämt. Billigt och superbra, kan verkligen rekommendera dem!

2012-05-11

Amanda

Hur nöjd som helst!

mamma köpte ett par relativt billiga Ray Bans från Lensway och är hur nöjd som helst ! funderar på att göra detsamma :)

2012-05-08

Virre E Virre E

Billigt och är jättenöjd!

Jag köpte ett par av mina glasögon av lensway för hyfsat pris. Men det tog inte alls lång tid för dom sen låg dom i brevlådan! ;) Tre ord: Smidigt, billigt och enkelt! :D

2012-05-04

Stefan F Stefan F

Billigt och bra bågar

Jag själv har köpt mina glasögon genom företaget. Det blev betydligt billigare än att köpa hos en optikerbutik, Suveränt att man helt gratis fick låna hem tre bågar att prova i lugn och ro. Beställningen gick smidigt och snabb leverans. Ett toppen företag.

2012-05-04

Jättenöjd

Jag beställde glassögon ifrån lensway för ett par månader sen. fick snygga glasögon til ett hyfsat bra pris, å det tog inte så lång tid för jag fick dom heller :) Kommer absolutt til å använda lensway flere gånger.

2012-04-27

Elisa S Elisa S

Perfekt sida för dig med synfel!

Jag beställer alltid månadslinser ifrån Lensway och tycker att det fungerar väldigt bra! Det har en snabb leverans, bra informationer och många bra märken.

2012-04-17

Peter

Grymt nöjd!

Har en längre tid varit sugen på ett par kastanjebruna ray-ban clubmasters i vanlig glasögon modell. Eftersom att jag är student har dock inte ekonomin tillåtit det fullt ut men i förra veckan såg jag att Lensway sålde dem för halva priset. Slängde iväg en beställning på Tisdag kväll och varorna skickades på Torsdag eftermiddag. Att Lensway dessutom direkt cancelerade en felgjord beställning var helt outstanding.

Priserna är det inget fel på heller. Min lokala optiker (Bor i en av Sveriges större städer) skulle ha cirka 4 500 för ett par Ray-Ban Clubmasters men med Lensway kostade glas med samma ultratunna slipning cirka 1300 inklusive bågen. Det är mindre än vad bågen kostade i butik.

Summa summarum:
Andra gången jag köper här. Båda gångerna har ni leverat extremt fort, hållt väldigt bra priser (de förra glasögonen jag köpte gick på cirka 150 kronor med CSN-kortet) och är extremt servicemedvetna. Fortsätter ni såhär förblir jag en trogen kund livet ut.

Fler optiker, optiska artiklar - legitimerade optiker i Kista