Frisörmästar'n i Majorna

Omdömen om Frisörmästar'n i Majorna

2013-08-25

Fröken M Fröken M

Suverän!

Bokade tid efter att först ha läst omdömen här och sedan besökt salongen där jag genast blev mottagen med ett leende och fick en snabb konsultation av Sobhi. Har nu varit där flera gånger och vill inte gå till någon annan! Väldigt trevlig, kunnig och serviceminded - så himla nöjd!

2012-08-29

Bettan

Supernöjd

Jag är jätte nöjd varje gång jag e där.Han är verkligen den bästa frisören jag har träffat.

2012-08-07

Stina

Otrolig duktig

Jag har aldrig träffat nån som är duktigare än han.Super nöjd är jag .

2012-08-05

Jenny

Nöjd

Jag är nöjd varje gång jag lämnar salongen.Jag har vart kund i över 10 år :)Han är bäst

2012-06-23

Malin

Jag hittade denna frisör efter att ha läst kommentarerna nedan. Jag blev jättetrevligt bemött och väldigt nöjd med min frisyr. Jag slingade och klippte mig och det blev riktigt bra! Kan verkligen Rekomendera detta ställe

2012-06-21

Bettan

Bäst

Jag är alltid nöjd.Han e superbra.

2012-06-08

Gun

Han är bäst

Jag har klippt mig hos han i 17år.Jag är alltid lika nöjd och lämnar salongen med ett leende.Han är Bäst

2012-03-22

Anneli

Oseriöst

Okunnig personal, min klippning blev helt ojämn. Försöker tvinga på en produkter.

2012-02-16

Eva

Har varit där idag och och klippt och slingrat mig för första gången. Är väldigt nöjd. Tack för proffsigt bemötande och lyhördhet. Jag kommer att klippa mig nästa gång hos honom....

Fler frisörer, hårvård i Göteborg