Sollentuna Estetisk Kirurgi & Laser Center

Bilder på Sollentuna Estetisk Kirurgi & Laser Center

Omdömen om Sollentuna Estetisk Kirurgi & Laser Center

2013-08-14

Kund

HAde bokat tid för ögonfransförlängning i augusti, de ringde mig dagen innan och sa att de inte hade produkterna inne och om jag ville boka om tiden fanns det ingen tid för ens i oktober. Jag hade redan väntat i en månad på den tiden jag bokat, då är det deras ansvar att ha produkterna inne eller klämma in mig på en tid så fort som de får in produkterna. Otroligt oseriöst!

2013-05-28

charlotte

Jättenöjd!!!!!Rekommenderas!!

Jag fick den bästa behandlingen någonsin i denna salong. Jag kände mig så välkommen och jag blev så glad när jag lämnade. många många tack till Matti ... jag rekommendera den till alla som vill åka dit och ha en behandling.

2013-05-20

Karin

Jättenöjd!!!!!Rekommenderas!!

Jag var hos Matti i förra veckan och tatuerade mina ögonbryn. Hon var fantastiskt ödmjuk och professionell. Jag är jättenöjd med byna nya bryn, då jag tidigare tatuerat brynen och de var helt olika. Jag kan varmt rekommendera denna salong och jag kommer gå tillbaka till de för fler behandlingar.

2013-04-13

Sara

Supernöjd

Jag tatuerade eyelinjer hos Tanja och är otroligt nöjd med resultatet. Jag kan rekommendera henne till alla. Förutom att hon är superproffsig så är hon även en trygg och omtänksam person vilket är vad man behöver när man genomgår tatuering runt ögonen, vilket kan vara smärtsamt. Jag har tidigare tatuerat eyelinjer på två olika ställen och kan säga att framöver alltid kommer att gå till henne.

2013-03-07

Lillis K Lillis K

Kosmetisk tatuering hos Tanja - jättenöjd!

Tanja har över 10 års erfarenhet på kosmetisk tatuering och jag är jättenöjd med resultatet.
Längre omdöme:
Jag köpte ett erbjudande via Groupon om kosmetisk tatuering på två områden och valde att köra ögonbryn samt övre eyeliner.
Först var jag där på konsultation hos Tanja som förstod direkt vad jag var ute efter och ritade upp med penna åt mig efter att vi pratat en kort stund. Det märks verkligen att hon har över 10 års erfarenhet av detta.
Därefter bokade jag en tid. När det var väl dags för behandlingen så pratade hon och berättade precis allt som skulle hända och vilket nästa steg var, så man blev aldrig förvånad och kände sig trygg hela tiden. Hon förklarade att bedövningen verkar mer och mer längre in i behandlingen.
Slutresultatet blev som jag önskade och jag är otroligt nöjd. Jag rekommenderar verkligen att ni går hit och kör en behandling hos Tanja!

2013-02-15

Malin

Väldigt nöjd

Matti vet exakt vad hon gör och man kan känna sig helt trygg med att det blir ett bra resultat! Kan inte blir bättre..

2013-02-15

lusi

nöjd

l was there last week ,the new owner is so nice and so prof -l got the best treatment ever with a very good price .l recomend it to all my friends .

2012-11-21

Anna

Kasst

Dom utger sig för att vara läkare och sjuksköterskor men om jag ska vara ärlig tvivlar jag starkt.
Jag har blivit behandlad av olika personer varje gång för min permanenta hårborttagning. Efter 4 behandlingar bytte dom maskin, den gamla var tydligen 12 år!! så med den nya säger dom att vi måste boka fler möten än sagt från början. för de första behandlingarna erkände hon själv "räknas inte ens som behandlingar"

Första behandlingen med nya maskinen fungerade bra, ont som vanligt men hon som jobbade verakde vara duktig. Vid andra behandlingen med den nya maskinen målade en ny tjej med bläck över hela mina ben för att markera vart hon skulle köra med lasern. Bläckpenna tror jag knappast är nyttigt att först måla på huden och sen bränna laser på?

Mycket riktigt konstiga brännblåsor där bläcket är ritat och för övrigt relativt stora brännmärken som försvann efter några dagar.

ytterst tveksam till resultat och väldigt missnöjd med deras bristande kompetens. Gå aldrig dit för permanent hårborttagning! Aldrig!

2012-01-30

Amanda

Väldigt nöjd

Jag blev rekommenderad av en kompis att boka in hårborttagning med laser på den salongen och jag är extremt nöjd med resultatet! Kvinnan som jobbar där är lite speciell då hon är lite excentrisk men jag tycker att hon är trevlig och omtänksam och väldigt duktig på det hon gör. Jag har väldigt känslig hud och sjuksköterskan tog hand om den genom att tex kyla av min hud med is efter laserbehandlingen som i sig gör ont (brännande känsla), vilket verkligen är en extra service på en laserbehandling! Bäst av allt är resultaten, jag är verkligen hårfri på de ställen som jag fått behandlade! Kompisen som rekommenderade salongen är också mycket nöjd med sin tatuering av läppkontur och ögonbryn samt sin hårborttagning med laser. Nu har jag rekommenderat salongen för en annan kompis som gör botox-behandling hos läkaren där och som fått jättebra resultat av ansiktsbehandling och de hudvårdsprodukter därifrån. Den här salongen och de här behandlingarna skulle jag absolut rekommendera för alla som prioriterar riktigt bra resultat framför mysiga och avkopplande spa-upplevelser för här är det resultat som gäller!

Fler företag i Sollentuna