Z motor & trafik AB

Omdömen om Z motor & trafik AB

2014-04-10

Lisa J Lisa J

BÄSTA Z

Bästa trafikskolan i Göteborg, utan en tvekan! Jag lyckades ta både mitt moppekörkort men även mitt bilkörkort här. De får varje elev att känna sig unik och tack vare deras professionalism så gör det att man känner sig bekväm och trygg i sin körning. Känner man sig osäker på vilken körskola man ska välja, besök då denna och efter ditt kliv in i lokalen så kommer du veta vilket du ska välja! Tack för all hjälp Z, ni är bäst på det ni gör!

2014-02-17

Oviktigt

Köpte 12 lektioner och var klar på 10. Lärde mig bra där och fick bra hjälp. Förväntade mig dock pengarna för dom andra lektionerna som blev kvar som jag trodde jag skulle få men nejdå

2014-02-18

Hej "köpte 12 men blev klar på 10".
Grattis till ditt körkort. Då är du en av de 1000 elever/år som tar moped, MC och bilkörkort hos oss på Z motor & trafik AB.
Med tanke på att du blev klar på färre lektioner än vad du har tänkt dig från början så kanske en tvåa inte är rätt betyg på den körkortsutbildning och upplevelse som du har fått av vår trafikskola?
Vi är noga med att alltid ge pengar tillbaka för ej utnyttjade lektioner. Kan det vara så att du förväxlar du oss med någon annan trafikskola?
Välkommen till att kontakta oss så ger vi dig mer än gärna pengarna tillbaka. Du vet var vi finns, men frågan är - finns Du?
Vi inte hitta någon elev i vårt register av färdiga elever som har två lektioner kvar och som ej fått tillbaka några pengar.

2014-01-22

Martin

ztrafik

Väldigt bra körskola. Servicen är grym och all personal är trevlig. Man får som kund ett väldigt bra bemötande och hjälp. Jag har både skrivning och uppkörning om en vecka och känner mig väl förbered och det är mestadels tack vare Ztrafik. Receptionisterna är väldigt trevliga.

2014-01-03

Rakel Larsson

Körskola i toppklass!

Från första stund när jag kom in i Z motor&trafiks lokaler så kände jag mig trygg, omhändertagen och jag fick ett riktigt bra intryck. Och det har inte förändrats ett dugg!
Det är en riktigt bra körskola med underbar personal som alla är mån om elevens bästa. Det märks att de inte bara är ute efter att tjäna pengar, utan de vill utbilda alla deras elever till säkra och trygga förare som inte är en fara för trafiken.
Den hjälp, stöd och peppning som jag fick av alla där gjorde så att det endast tog 8-9veckor för mig att ta körkortet, och det tror jag verkligen inte att jag hade lyckats med på en annan körskola!

Tack så mycket till er alla, hoppas vi ses snart igen!!

2013-12-05

Kristian

Tack med hjälpen körkortet!

Jag är väldigt nöjd med körskolan, det är en väldigt lugn miljö med bra lärare som verkligen bryr sig om dig som elev. Riktigt snäll personal som gör att du känner dig "som" hemma, endast en kan vara bäst i Göteborg besök skolan och se för er själva.

2013-12-05

Vill inte ha mitt namn här, men antar att ni på skolan förstår vem jag är genom datumet. Ja, jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga egentligen, kände att jag inte gärna kunde låta bli att skriva något här på rejta. Tog mitt B-körkort idag, jätteglad för det såklart, och måste säga att jag är väldigt nöjd med skolan i sin helhet.

Zoran känns lite business, men han är bara mån om skolans rykte och det hänger ju på att vi som elever är nöjda med servicen och får goda förutsättningar för uppkörningen. Så låt er inte luras, han vet mycket väl om att vi kan skriva omdömen på internet, hur elaka vi vill, och kommer inte riskera företaget genom att mjölka folk på pengar, inget att oroa sig för.

Lärare upplever jag som kompetenta och trevliga, receptionisterna som trevliga och lätta att ha och göra med. Lokalerna är fina och väldigt respektabla.

Svårt med betyget, vill egentligen inte sätta en 5a utan att ha något att jämföra med, men en 4a känns lite för lågt.

Rekommenderar helt klart skolan. Tack till er som har hjälpt mig, ni vet vilka ni är.

2013-12-03

Anton

Principer, viktigare än nöjda kunder?

Vi är tyvärr mycket missnöjd med hur vi har blivit behandlade av Ztrafik. Vi köpte ett paket på 10 lektioner. I kontraktet ingick att lektionerna behövde användas inom ett år. När året började ta slut såg vi därför till att boka in de lektioner som var kvar. Vi ett tillfälle var min flickvän som utnyttjade lektionerna tvungen att jobba och ville därför boka om dubbellektionen som hon skulle ha haft denna dag. Detta gick dock inte Ztrafik. Vi försökte vid flera tillfällen resonera med dem, men det var tydligt att de hade bestämt sig för att vi varken skulle få boka om våra lektioner eller få pengarna tillbaka för de tillfällen som vi inte kunde utnyttja. Efter sista diskussionstillfället ringde de upp oss och sa att vi skall vara tacksamma för att vi får behålla de lektioner vi har inbokade. Jag tror sällan att jag har fått ett mer fyrkantigt och inflexiblet bemötande av ett företag. Vi har verkligen varit jättenöjda med själva körläraren, men för oss står det nu klart att Ztrafik är mer intresserad av hålla på sina principer än att få nöjda kunder.

2013-12-03

Hej Anton, eller ska jag kanske vända mig till Jenny som är eleven som kört hos oss?
Våra kunder är våra ambassadörer. De är de som gör reklam om oss och bidrar till vårt goda rykte. Det är trevligt att höra att du varit nöjd med din trafiklärare och säkert hela vår verksamhet. Åtminstone fram till att ditt paket tog slut, vilket var för över en månad sedan. Ett paket gäller mycket riktigt i ett år och samma regel gäller även på andra trafikskolor.
Mycket riktigt är våra principer viktiga och inte minst är vi noga med att alla elever ska få en likvärdig och rättvis behandling. Vi gör ingen särbehandling just för att vi ska vara rättvisa. Det är ordning och reda på Z motor & trafik AB och kanske är det därför 9 av 10 elever klarar sitt körprov på första försöket. Ordning och reda utesluter inte god service och just den punkten är antagligen vår i särklass största styrka, något som står i stark kontrast till det du har skrivit. Tidigare omdömen visar väldigt tydligt vilka vi är och vad vi står för. Alla kunder är VIP-kunder på Z motor & trafik, det kan tusentals tidigare elever vittna om och det är antagligen det som gör vår trafikskola till den snabbast växande trafikskolan i Västsverige.
Inget företag är så bra att det inte kan bli bättre utan det är en ständigt pågående arbete. Arbetet med att bygga vidare på Z motor & trafik fortsätter och jag önskar dig Jenny lycka till med din körkortsutbildning och dig Anton med din handledning.

Bästa hälsningar,
Zoran Kostov
VD & Utbildningsledare på Z motor & trafik AB

2013-10-03

Keivan

Min väg till MC-kort:)

Ja, vägen till innehav av mitt MC-kort blev det ganska kort och det tackar jag hjärtligen Z motor & trafik AB för! Min första lektion började jag den 8/8-2013 och idag 3/10-2013 alltså knappt två månader senare sitter jag här och skriver detta med kortet i näven;) Speciell tack till Daniel (duktig, tålmodig och metodisk lärare). Ett stort tack till Zoran(lyhörd och omtänksam utbildningsledare som är också VD till ett ansvarsfullt och seriöst företag) samt alla tjejer i receptionen som jag har mött som är så trevliga och hjälpsamma.

2013-09-24

Sara Bengtsson

Körkort? Snart så

Ville bara tillägga. Att innan jag började här, så hade jag en enorm bilskräck, pga en olycka tidigare.

Men är inte alls lika rädd längre. Dem e grymma.
Jag körde med (Malin, Mikael och Zoran) (Y) Thumbs up!

2013-09-24

Sara Bengtsson

Körtkort? Snart så!

Håller iofs fortfarande på att ta körkort. Men, älskar denna trafikskola, helt ärligt. As goa människor, och jätte duktiga lärare.

Har som sagt inte körkort än men jag tvivlar inte på att jag inte kommer få det. En dag så.

Har ju gått på trafikskola tidigare så därför kan jag säga att detta åtminstone är GBGS bästa. Om inte ännu bättre :D

Jag känner ändå att för mig är teori enklast och har det väldigt svårt med körningen, men jag tror faktiskt att även jag kan lyckas. Skulle inte ha sagt samma sak för 5 veckor sedan. Innan jag började här.

Ni lär inte ångra er om ni börjar här iaf.

2013-03-18

Julia

Z Motor trafik - Min väg till körkortet

Z motor & trafik - min väg till körkortet
Vägen till körkortet ser olika ut för alla. För några går det riktigt smidigt och körkortet är väl placerat i plånboken efter några lektioner. För andra går det lite trögare och mer tid och engagemang krävs. Jag är själv placerad i den senare kategorin. Oavsett vilka kunskaper eller förutsättningar du har innan du börjar köra är det gemensamma målet körkortet. När du väl är klar skall du se att vägen dit inte längre spelar så stor roll.
Jag började precis som de flesta kolla runt på internet, ringa runt lite och prata med bekanta om vilken trafikskola jag skulle välja. Ett plus är självklart att komma undan med sitt körkort så billigt och snabbt som möjligt. Jag ringde runt till lite olika trafikskolor men det ena samtalet blev snabbt snarlikt det andra, någon stressad stackare som inte riktigt hade tid med mig och mina frågor. Jag hittade av en slump Z motor & trafiks hemsida på nätet och blev direkt intresserad då jag såg priserna på startpaketen. Trots att trafikskolan låg på andra sidan staden så bestämde jag mig för att åka dit. Så fort jag kliver in genom dörrarna blir jag välkomnad med ett glatt hej och jag känner en skön atmosfär. Inte nog med det så blev jag förvånad över hur oerhört snyggt och fräscht det var där inne. Detta var inte heller någon fasad, det var skolans hjärta som öppnade sig för mig. Som jag ovan nämnde tog det lite längre tid för mig än för många andra att manövrera bilen korrekt och varenda

2012-11-21

Marcus Karlsson

Världens bästa

Allt som ni gör är grymt :) riktigt go personal Asså

2012-11-20

Johan

Oseriös skola!

Körde på denna skola och det enda dem vill är att tjäna pengar. Dem drog ut på lektionerna och ville att jag skulle ta fler och fler lektioner. Tillslut sa dem att jag måste ta minst 20 lektioner till och då vände jag mig till en annan trafikskola som skickade mig på uppkörning efter 1 lektioner. Jag klarade mig galant på uppkörningen och teoriprovet! Personalen är otrevliga så fort man konfronterar dem och dem kan inte vara ärliga och ta en diskussion.

2012-11-21

"Johan" existerar inte på Z motor & trafik.

Det som "Johan" skriver är så långt från vårt sätt att arbeta som det bara går och vi har aldrig bett någon av våra elever ta 20 lektioner till - någonsin.

Vårt mål är att eleven ska ta sitt körkort på så få lektioner och så kort tid som det bara går.
Kommunikation med våra elever och oss kollegor emellan har ett oerhört stor priorioritet.

Läs tidigare omdömen och så förstår ni vilka vi är.

Inlägget är rapporterat som förtal.
/Zoran - Utbildningsledare

2012-10-16

Tommi Rekilä

Göteborgs helt klart bästa trafikskola!

En skola där man är mån om sina elever och framförallt inte mjölkar eleverna på pengar!! Daniel är grymt duktig och mycket trevlig MC lärare, tog mitt k-kort på 7 lektioner och är nöjd med allt och alla!

2012-10-18

Tack Tommi. Du var en väldigt duktig och trevlig elev. Ta med dig din Yamaha och kom in på en fika någon dag! /Daniel

2012-10-15

MIKE

bästa trafikskola

Finns inte mycket att säga , ni är dom bästa ! Tack för snabbt MC kort MVH Mr HD MIKE ;)

2012-10-12

Angelica J Angelica J

Bäst!

Jag har aldrig tidigare varit med om en trafikskola som är så mån om sina elever, som vill utbilda eleverna till bra förare! Många andra trafikskolor är "bara" ute efter att tjäna pengar men så är inte fallet med Z Motor & Trafik! Jag har lärt mig mycket under min tid hos er! Förutom att jag nu sitter här med mitt MC kort så har jag också blivit en ännu bättre bilförare! Det skadar verkligen inte att uppdatera lite teori! Det borde alla göra som haft körkort några år!

Ett tag trodde jag att: Jag kommer aldrig klara den jä#¤% krypkörningen! Men tack vare Adnan som alltid är glad, positiv och får en att kämpa på så gick det till slut, skam den som ger sig :)
Så till alla som funderar på att ta MC kort (B kort eller Moped kort):
Välj Z Motor & Trafik! Här möts man alltid av glada, hjälpsamma tjejer i receptionen och alla trafiklärare är supertrevliga, här trivs man som mördarsnigeln i grönsakslandet! :)

Jag vill ge glada Z gänget ett stort Tack! Jag tittar förbi med fika någon dag :)

2012-06-16

Amanda Hagman

Z motor & trafik - den bästa trafikskolan i stan

Hej!
Jag skulle vilja tacka alla på skolan för min tid hos er :) Ni skall veta att jag saknar er! Jag har nu börjat på mitt nya jobb och trivs som fisken i vattnet.

Jag vill att alla skall veta att Z motor & trafik är mycket bra trafikskola. Detta säger jag inte bara för att jag har jobbat där utan för att jag verkligen tycker det. Deras lärare är pedagogiska, duktiga och alltid på gott humör.
Skolan är alltid ren och fräsch. Stora härliga lokaler med gott om utrymme för dem som önskar att sitta där och studera. Dessutom gratis Kaffe, saft, frukt!

Ha nu en härlig sommar, om den nu kommer!

STOR kram till er alla på skolan :)

/Amanda Hagman

Tack Amanda! :)

Vi saknar dig med och inte minst så är det en hel del elever som frågar efter dig.
Arbetet med att forma Z motor & trafik till en trafikskola som ständigt förbättras för elever och personal kommer aldrig ta slut. Tack för ditt bidrag!

Kom förbi och säg hej när du kan.
MC-kort nästa år? :)

Kram /gänget på Z

2012-05-23

Oscar Konkell

Lysande

Kanon!
Skulle aldrig välja något annat.
Lärarna är intresserade av sina elever, ger tips samt berömmer vad som är bra.
Snygga fräscha lokaler, trevlig personal, gratis fika/kaffe m.m.
Möjlighet att utnyttja deras datorer till att plugga.
Perfekt!

Tack Oscar!
Det är inte perfekt men det känns som att vi är på rätt väg när jag läser ditt omdöme! :)

2012-04-18

Therese Andersson

Bästa vägen till körkort i Göteborg

Med fräscha lokaler, härlig och driven personal och ett bra teoriupplägg kan man inte bli annat än nöjd. Jag lyckades klara mitt körkort på första försöket, såväl teori som uppkörning inom 3 månader från min första körlektion och jag är helt övertygad om att ingen annan körskola hade kunnat ge mig den servicen som Z Motor & Trafik har gjort. Ett extra stort plus till trevliga Amanda i receptionen och självklart till Zoran som brinner för att göra sin körskola till den bästa i Göteborg - och som dessutom lyckas.

Tack Therese!

Vi på Z motor & trafik älskar motiverade elever! :)
Ett körkort anser jag att man ska ta någorlunda intensivt. På så sätt blir det effektivt och "billigast". Kör man regelbundet så hinner man inte glömma utan varje körlektion blir ett steg framåt.
Angående service och mycket annat så hämtar jag inspiration från andra brancher. Z motor & trafik liknar ingen annan trafikskola men har inte den ambitionen heller. :)
Tack för ditt omdöme!

2012-04-18

Fredrik Wallin

Närmsta granne Trafikverkets förarprovskontor !

Genuint intresserade lärare gör det riktigt roligt att lära. Man känner sig väl rustad inför proven.
Att skolan ligger ett stenkast från där man kör upp är ett grymt PLUS.

Tack Fredrik!

Visst har Z motor & trafik ett perfekt läge! :) Aldrig någon risk att fastna i köer och eleven får köra redan på första körlektionen även om de aldrig någonsin kört bil/MC tidigare.
Att vi sedan ligger 50 meter från Trafikverket där man som elev får göra teoriprov samt köra upp för bil är oslagbart!
Tack för ditt omdöme.

Vänligen,

2012-04-08

Bästa körskolan i Göteborg!

Jag rekommenderar Z motor&trafik starkt!! Underbar personal som alltid bemöter en med ett leende på läpparna! Man har alla förutsättningar till att lyckas med både teori samt uppkörning med hjälp av skolans datorer, pärmar samt undervisningar där man enkelt kan lära sig. Detta bidrog till att jag klarade både uppkörning & teorin på första försöket! Jag fick chansen att köra med både Daniel och Adnan som är fantastiskt kunniga och som lär ut på ett enkelt och pedagogiskt sätt. Jag kunde inte valt en bättre körskola och tackar all personal på Z trafik som gjort hela processen otroligt kul! Utan er hade jag aldrig haft mitt efterlängtade körkort!/ Natasha

Tack Natasha!
Det som gör en trafikskola riktigt bra är personalen så därför blir jag riktigt glad att läsa det du skriver.
Tack för omdömet!

2012-03-15

Natalie J Natalie J

Bästa trafikskolan ever!!

Fick genom en kompis tipset om Z motor och trafik, och bugar och bockar för att hon gav mig det. Helt underbar personal som alla stötar en till max vid både upp och nedgångar i både körningen och teorin. Helt underbart att varje gång man kommer till körskolan möts av underbara Amanda som hejar och frågar hur ens dag har varit, och av Daniel som puschar en till max och som på ett jättebra sätt förklarar vad man gjorde för fel eller vad man gjorde bra vid varje lektion. Också Adnan som jag fick äran att köra med någon gång gav otroligt bra förklaringar som gjorde att jag förstod. Och självklart Zoran som man hade sin "inför uppkörnings" körning med som berättade klart och tydligt vad jag behövde förbättra för att klara min uppkörning. Måste även tacka er alla för att ni fick en att plugga på teorin som en dåre, utan er hade jag aldrig klarat det :) //Massvis av kramar Natalie

Tack Natalie!
Visst är Internet ett bra sätt att marknadsföra sig men bästa reklamen är när elever berättar till sina vänner om oss.
För många är körkort en dröm och det känns som om vi har världens bästa jobb när vi hjälper våra elever med detta. :)
Kram

2012-01-02

Liza

Bästa körskolan i Göteborg!

Jag kan varmt rekommendera Z motor och Trafik körskola. Amanda, Adnan, Zoran och framför allt Daniel har hjälpt mig att bli av med min bilskräck. Genom ett lungt och pedagogiskt lärande klarade jag uppkörningen på första försöket. Körskolan har pushat och trott på mig hela tiden även när jag själv inte gjorde det. Efter 12 lektioner på körskolan och mycket övningskörning med en tålmodig sambo :) har jag äntligen fått mitt körkort!!! Lokalerna är jättefina och det är alltid en bra atmosfär att sitta och plugga teori där. Ett stort TACK och KRAMAR // Liza W

2012-06-20

Tack själv Liza! Jag tycker om din rubrik. :) Det ligger väldigt hårt arbete bakom all framgång. Men visst blir det blir mycket lättare när man har ett tydligt mål. Det har varit väldigt trevligt att ha dig som elev. Tack för ditt omdöme och kom förbi och hälsa på ngn gång!
Kram

2012-01-02

Liza

Bästa körskolan i Göteborg!

Jag vill varmt rekommendera Z Motor & Trafik körskola. Amanda. Adnan, Zoran och framför allt Daniel som har hjälpt mig komma över min bilskräck. Med sitt lugna och pedagogiska lärande klarade jag första uppkörningen efter 12 lektioner på körskolan och mycket övning med en tålmodig sambo :). Körskolan har stöttat och pushat mig hela tiden när jag inte riktigt har trott på mig själv och nu har jag äntligen mitt körkort!!! Lokalerna är jättefina och det är alltid behaglig atmosfär där att sitta och plugga i. Tack och stor kram till Er// Liza W

2011

2011-12-14

Simon L Simon L

Bästa vägen till körkort!

Z motor & trafik - Stans fräschaste körskola med den trevligaste personalen och den bästa undervisningen.. jag möts alltid av ett le'ende när jag kommer in, tack för det Amanda ;) och det är ett riktigt trevligt ställe att sitta och plugga på. Eftersom jag har ganska långt till körskolan har det blivit långa plugg-pass när jag väl är där, men det har inte gjort någonting. Det är bara att ta lite fika, lyssna på lite skön musik från receptionen, sitta vid datorerna och plugga, eller med boken, eller studiehäftet, eller "pärmarna". Och om man ändå skulle tröttna kan man alltid tjöta lite med den supertrevliga receptionisten, eller ta en sväng i deras högklassiga racingsimulator (Grand Turismo 5 på ps3 med de bästa rattar och växelspakar som jag iaf har testat någon gång!) Sen har jag varit med ett tag också av olika skäl, så jag har verkligen sett en jätte utveckling på bara drygt ett år, så det lär ju inte bli sämre i fortsättningen :P Tack för mig. Det har varit ett nöje att gå hos er!

2011-12-15

Tack Simon! Man frågar sig ibland hur det kommer sig att alla våra elever är så trevliga och hur många nya vänner man egentligen får på jobbet. Man inser att man verkligen har världens bästa jobb! Vi och vår skola har utvecklats men det har även du Simon. Du har blivit en imponerande bra förare, både i bilen men också i Grand Turismo 5! ;)
Självklart förtjänar man som elev att relaxa med några race på PS3an när man jobbat flitigt med körkortsteori...
Vi ser fram mot att möta dig i Z Cup där alla gamla elever är välkomna att ställa upp. Vi får försöka göra det till Årets händelse 2012!
Se till att köra vackert och se till att utveckla och göra något bra av din stora talang att teckna.
Vi ses!
/Personalen på Z

2011-12-05

Lena

Superbra trafikskola!

Som mamma till två flickor, varav den äldsta tog körkort på en annan trafikskola, kan jag inget annat säga att ni har varit fantastiska. När lillasyster nu äntligen är klar med sitt körkort med hjälp av er. Vänligt bemötande av alla, speciellt Amanda i receptionen, fräscha lokaler och pedagogiska lärare. Dottern har hela tiden känt sig sedd, inte bara som en i mängden. Att skapa den känslan gör man bara genom professionalism och engagemang. All heder åt er alla!

2011-12-15

Hej Lena. Vad roligt att höra att vi är fantastiska, speciellt med tanke på att du jämför oss med en annan trafikskola. :D Vi blir väldigt glada när elever får stöttning och möjlighet att övningsköra hemma av angagerade handledare/föräldrar. Att ta körkort genom att köra på en trafikskola och få köra hemma anser vi vara bäst. När handledaren åker med i baksätet (såsom du) medan eleven kör med oss visar det på ett väldigt stort engagemang och omtanke, vilket du ska ha ett eloge för. Har inte handledaren möjlighet att åka med är vi väldigt måna om att ge eleven en läxlapp/statuslapp så att eleven ska veta exakt var de ligger i sin utveckling, vilka avsnitt de ska läsa på i böckerna och vad de ska öva på hemma med sin handledare.
Kör vackert och hälsa på när ni kan!
/Personalen på Z

2011-11-30

Frida Svartengren

Välj Z!

Skall du ta körkort? Allvarligt talat, välj Z Motor & Trafik! Jag kom in i oktober. Hade min första lektion den 13e, och idag står jag med lyckan i hjärtat att jag har precis klarat körkortet! - Med hjälp av hela Z gänget och med lite egen diciplin.

Det jag personligen tyckt så extremt mycket om med Z har varit att först och främst, det första man lägger märke till, att det är kungligt coolt där inne. Och Zoran har verkligen jag ner mycket i att välja inredning och dyra exklusiva saker som, PS3 med två simulatorstolar, det är en jätte fräsch omgivning och man känner sig verkligen inte bara sig som en del av gänget, utan även som en del av inredningen - som de själva glatt säger ;) Men ärligt... Det är massa bra arbetsmatreal att ta hjälp av + en stor datasal, 3 underbara lärare, och självklart the AWESOME Amanda i receptionen Körlektionerna jag haft har varit väldigt lätt förstående, fyllt med tips och samtidigt fyllt av massa tomt- och hus inspekterande när man rullar igenom villa områden tsm med Daniel bredvid :) Jag har alltså inte bara haft det lärorikt, utan jag har haft det grymt roligt! Bemött med värme, - och det är en av många annledningar till varför jag skulle rekomendera Z.

Men kort och gott: Jag hade aldrig klarat detta så bra utan dem alla! En stor eloge och tusentals tusentals av tack till Zoran, Daniel, Adnan & Amanda! Vad skall jag nu göra på min fritid när Z har varit som en cool ungdomsgård för mig? :P

2011-12-15

Tack Frida. Du är ett strålande exempel på att man kan körkort på väldigt kort tid men samtidigt bli en väldigt bra förare. Det finns inga genvägar utan med målmedvetenhet och hårt slit så kan man lyckas med allt. Du gjorde en imponerande resa och vi är glada att du valde just oss. Kul att du nämnder skolans inredning, PS3an och simulatorn. Lärande blir så mycket lättare när man får vistas i en stimulerande miljö med inspirerande lärare. Vi tycker att lärande ska vara roligt och vi vill bevisa för personer som ser körkortet som ett måste att det är kul att köra bil!
Lycka till Frida, med din målmedvetenhet så kommer du bli något stort. Glöm oss bara inte utan se till att komma förbi emellanåt. Du har ju ändå körkort nu... :)
Kram Personalen på Z

Fler företag i Göteborg