Andersson Vivianne Barnläkare, Skärholmens Barnläkarmottagning

Bilder på Andersson Vivianne Barnläkare, Skärholmens Barnläkarmottagning

Omdömen om Andersson Vivianne Barnläkare, Skärholmens Barnläkarmottagning

2012-04-24

Världsklass!

Vivianne ger aldrig upp! Hon har hjälpt vår son så otroligt mycket med allt ifrån att bota borrelia till att ge honom rätt astmamedicin så han har börjat sova på nätterna. Utan dig vivianne skulle vår son fortfarande må dåligt och ha oroliga trötta föräldrar. Hon är den enda läkaren, utav många, som vi träffat under vår sons första år som inte ville avvakta eller "smörj med kortison några veckor till", "vi testar antibiotika".

2012-02-09

Theodor

Vi har fått bra hjälp av läkare Vivianne.

2011

2011-11-15

Cecilia

Den enda som lyssnat

Vivianne är den enda som tog mig på allvar angående min dotters onda mage. Hon tog även strid mot Huddinge sjukhus när de gav avslag på en remiss som hon skrivit. Efter 2.5 års sömnlösa nätter sover vi numera som princessor. Så stort tack till Vivianne. Och ni som byter läkare p g a dåligt bemötande kommer ni förmodlingen bli varse att det är svårt att få lika bra vård på annat håll. Vivianne sätter barnet i första rum och tror på det föräldrarna säger.

2011-11-10

GöstaMaria

Fantastisk barnläkare

För första gången,efter en massa turer på andra ställen, fick vi hjälp till vår son som haft utslag över hela kroppen i en månad. Inga andra doktorer visste vad det var men Vivianne ställde tusen frågor, gjorde en ordentlig undersökning och tog en massa prover. Läste här på Rejta innan vi åkte dit och jag var skeptisk men oj så fel jag hade.
Tack vivianne för hjälpen!

Fler läkare: spec. kompetens - barn-, ungdomsmedicin i Skärholmen