LA Takvård AB

Bilder på LA Takvård AB

Omdömen om LA Takvård AB

2013-09-03

Johan

Mycket dåligt fy fan villket skit !

Jag är mycket besviken mina fiskar i dammen är döda. De påstår att skiten de lägger på är giftfri men det upplevde inte mina fiskar! Detta borde förbjudas, och rent blev det inte heller på taket.

2013-08-25

Bernt Åkerblad

Inte så bra! Inte så bra!

Nja, jag tycker inte att det jobb som gjordes var särskilt bra. Taken ser inte så rena ut. Och deras efterarbete vad gäller "städning" av rabatter och gräsmattor lämnar en hel del övrigt att önska. Dessutom är det otroligt svårt att nu efteråt få kontakt och återkoppling.

2013-08-01

Nöjd kund

Kanon

Mycket duktiga killar som var här. Punktliga och noggranna. Ja dom städade till och med själva :)
Om ett år kommer dom och gör en check av taket och tömmer rännor mm. Det känns tryggt. En sol mindre, pga att man måste vänta på slutresultatet. Men dom förstör inte taket med högtryck. Mycket billigare än dom som erbjöd högtryckstvätt!

2013-05-02

Eva Lena

4. UPPFÖLJNING
Kostnadsfri efterkontroll. Kontrollen görs cirka ett år efter behandlingen. Du får en ny offert för kommande år, och kan boka in direkt.

Tycker de är väldigt dåligt av er att redan efter första året skicka en ny offert? Vad hände med dom 4 åren som ni lovade att de skulle vara rent och snyggt. Väldigt besviken ska man betala 10.000kr varje år?

Svar från LA Takvård AB
2013-06-11

Hej Eva Lena
Vi på LA takvård jobbar ständigt med att förbättra vår kundservice. Efter kontroll är något som våra kunder har önskat med åren.
Efter kontroll är en årlig kontroll av taket, det har inget med takvården att göra. dvs 4 åren som du skriver om.
Varje år bör man som fastighets ägare se över taket. Att takpannor är hela, att det inte finns löv,barr mm på taket samt att vatten kan ta sig ner från taket utan problem.
Detta är vad vi erbjuder våra kunder i "Efterkontroll" som första året är kostnadsfritt från och med 2013. vill man sedan ha ytterligare efterkontroll så kan man köpa till detta för 1000 kr årligen dvs 500 kr efter rotavdrag.

Ring mig gärna så kan jag berätta mer om vår årliga efterkontroll.
MVH

Ari Vähäjylkkä 0243-282632

2013-04-07

Magnus

Mycket bra

Mycket bra, mitt tak glänser och ändå är det 6 år sedan dom gjorde takvården.

2013-04-03

Hans igen

Bättre

Jag har varit i kontakt med la takvård igen och dom kommer ut och tittar till mitt tak samt gör en behandling till. Allt kostnadsfritt. Förhoppningsvis blir taket så rent som de har lovat.

2013-04-01

Hans

Ett skämt?

Mycket var dåligt. Bland annat bemötandet av deras kundvård, riktigt illa. Väldigt svåra att få tag på, när man väl fick det så gav de bara flyende svar hela tiden.
Resultatet är allt annat än va de lovade, efter den tiden som har gått är det en knappt märkbar skillnad. Vilket det enligt dem "kan bli så" Hur bra service är det?
Dyra, otrevliga men värst av allt fick jag inte det som jag betalade tusentals kronor för!!

2012-11-11

Mats Lindström

Bra pris, effektivt arbete, seriöst företag.

Vi tog in offerter och LA tak var inte lägst pris, men inte dyrast. Seriös uträkning av kostnad per kvadratmeter fast pris. Ett annat företag var här och tittade och höftade till ett pris som låg betydligt högre. LA tak jobbade effektivt, vi blev nöjda med resultatet och har svårt att förstå de som gett en etta i betyg. Vårt tak ser nytt ut och blir ännu bättre till våren då behandlingen tränger in i betongpannorna till fullo. Vi tyckte att vi fick mycket mer än vad vi betalade för. Vi känner oss verkligen inte lurade.

2012-10-28

Barbro Weismann

Gör det enkelt för kunden. klar och tydlig offert, vid besöket får man priset för jobbet, Trevliga proffsiga killar som jobbade effektivt med vårt stora tak 340 kvm som hade massor av mossa och lavar.

2011

2011-11-11

Lurad kund

Dyrt oeffektivt

Det värsta var att de sa att taket skulle bli rent. Vilket det inte blir. Det blir bättre men inte bra. Långt ifrån det resultat som jag blev lovad från början.

Svar från LA Takvård AB
2013-03-09

Hej
Om det inte har blivit bra med vår metod så hör av dig till mig. Vi har branschen bästa nöjdkund garanti. Vi kommer och gör om och rätt. Med vänlig hälsning, Ari Vähäjylkkä 0243-282632 eller ari@takvard.se

Fler företag i Gagnef