Fiamma Holiday AB

Omdömen om Fiamma Holiday AB

2010-05-12

Danne

Husvangsspeglar

Holiday är ett företag som det skall varnas för.
Köpte ett par EMUK backspeglar som Fiama Holiday levererat. På min första resa ner till Italien tappade jag min högra spegel? På husvagnsmässan träffade jag på Fiamma Holiday´s representant som jag frågade om de kunde sälja en ny till mig och då fick till svar vi bryr oss inte om eftermarknade utan säljer bara ny hela par, men du kan köra till återförsäljaren och be dom kontakta oss. Jag gjorde så och dessa ringde upp F:H: och blev förlöjligade och dessa påstod att ingen hade lovat detta.
Detta är ett företag som inte borde få ha det fina varumärkena i sin portfölj för de kan inte sköta dessa.
I tyskland sälj husvangstillbehör ofta av de olika bilmäkena och de lämnar både garantier och eftermarknadservice

Svar från Fiamma Holiday AB
2011-02-24

Välkommen in för en reklamationsbedömning hos oss, medtag kvittot. Vi Campia AB är återförsäljare av bl.a. Holiday Fritids produkter och finns i Kållered.
MVH Bengt Lennerbert, VD Campia AB

2007

2007-09-21

Åke

Service

Tack Hans- Ole för att Du omgående skickade mig reservdelen till 1989 år markis.

2007-09-14

LL

Fiamas kundservice

Mycket, mycket bättre bemötande vid senare kontakter, annan person som svarar som är mycket trevlig!

2007-07-22

förbannad

Sveriges Eller Europas sämsta service.!!

Kan bara hålla med äntligen ett forum där man kan skriva vad man tycker, vid en ev relamation eller dylikt blir man oehört dåligt behandlad, dom slänger på luren eller skäller ut en. Hoppas innerligt att dom mister försäljningsrätten av sina varor och att något annat serviceinriktat företag tar över. / J

2007-07-17

LL

Fammas kundservice

Vet ej vad de har för personal, svarar otydligt och nonschalant.

2007-07-09

Peter

Markisköp till husbil.

Jag har aldrig blivit så illa behandlad av ett företag någonsin.Jag beställde en markis och safariroom genom en återförsäljare i Malmö och i samråd med Fiamma Holiday. Vid leverans till återförsäljaren så visade det sig att det var fel varor.När återförsäljaren ringer upp Fiamma för att påpeka detta så lägger man på luren.När jag själv ringer upp får jag samma behandling. Trots att jag var ute i god tid inför vår semester lyckades Fiamma Holiday inte leverera mina varor i tid.Kommentar från återförsäljaren i södra Sverige " detta är inte första gången som vi blir illa behandlade".

Fler företag i Kållered