Ash Bygg&Badrum

Omdömen om Ash Bygg&Badrum

2014-04-18

Moa och Magnus

Trevliga och gjorde toppenjobb

Vi anlitade ASH för att totalrenovera vårt badrum (tjugotalsvilla). Allt har fungerat bra och alla hantverkare var mycket trevliga. Slutresultatet var allt vi hoppats på och vi skulle absolut överväga att anlita ASH igen.

2014-04-13

Anders

Badrumsrenovering

Vi är supernöjda med ASH Bygg & Badrums arbete vid helrenoveringen av vårt badrum! ASH fick sköta allt, och det blev professionellt utfört från golv till tak - från början till slut. Rekommenderas varmt!

2013-12-25

Mats

Bra och seriösa

Höll avtalat pris och deadline, trots diverse komplikationer ( jobbigt kakel) - dessa innebar istället att hantverkarna jobbade även helger/kvällar. Såklart lite jobbigt, men imponerande.

Begärt extra uppdrag (byte av fönster) utfördes väl och till ytterst ringa kostnad.

Kontakt med projektledare (Alex) funkade bra. Hantverkare ej svensktalande (huvudsakligen ester), men det spelade mindre roll eftersom engelska fungerade bra, samt att deras kompetens, är mycket god.

Sammantaget rekommenderar jag ASH utan några som helst förbehåll. Väl utfört jobb till vettigt pris!

2013-12-05

Uffe

Badrumsrenovering

ASH har nyligen renoverat mitt badrum och jag är mycket nöjd med arbetet. De ansträngde sig verkligen för att bli klara i tid och jag upplevde också att de var duktiga hantverkare. En stor fördel med ASH är att de har en projektledare som håller ihop arbetet samt behöriga hantverkare inom de olika områden som behövs för ex. renovering av ett badrum. Tydlig offert och inga konstigheter, jag har inget negativt att säga. Stort tack till de på ASH som genomförde renoveringen.
//Uffe

2013-10-28

Richard

Badrumsrenovering

ASH gjorde en renovering hos oss tidigare i vinter och har bara gott att säga, snabbt också. Var klara en vecka tidigare än utlovat!

2013-10-19

Conny Pettersson

Badrumsrenovering

ASH har renoverat vårt badrum, vi är glada och nöjda med jobbet, det blev mycket bra.
I vår skall vi renovera köket, ASH kommer att bli en stark kandidat till detta jobb.Tack för ett bra jobb.
Conny&Marie

2013-09-26

Joakim

Lägenhetsrenovering!

ASH Bygg fick efter noga val av entreprenad uppdraget totalrenovera vår lägenhet. Arbetet bestod i att ändra planlösning, bygga om och förstora badrum samt bygga nytt kök. Allt gjordes med mycket bra resultat och på utsatt tid. Verkligen ett kanonbra jobb, vi är supernöjda. Då ska tilläggas att vi är båda ganska kräsna :-)
Lite smågrejer som behövde efterkompletteras men det fixade Alex och hans team utan problem. Verkligen en firma som jag kan rekommendera. De har varit trevliga, tillmötesgående och flexibla under hela bygget, ca 8 veckor. Stort tack!

2013-08-23

Jan

Rekommenderas!

ASH renoverade mitt badrum under stor tidspress och mycket höga krav på precision. Jobbet var komplext och långt ifrån standardlösningar. ASH levererade vad de lovade, mycket professionellt och pålitligt. Jag kan varmt rekommendera dem!

2013-07-25

Ulf

Renovering av badrum

Anlitade ASH att totalrenovera vårt badrum. Hade tagit in 4 offerter, och ASH var de som gav rätta magkänslan att de var proffsiga. De har allt inom firman, dvs även elektriker och rörmokare, så ej beroende av andra firmor. Väl täckt av andra rum i lägenheten, blev inte mycket byggdamm efter bilning av golvet. Avtalade tider hölls. Kan varmt rekommendera ASH Bygg & Badrum AB.

2013-07-04

Anders

Renovering av toalett/duschrum

Vi anlitade ASH Bygg & Badrum för totalrenovering av ett toalett/duschrum. Valet gjordes efter att ha tagit in offerter från 4 företag. Arbetet har utförts på ett utmärkt sätt. All kontakt har skett via Alex som är effektiv, kunnig och lyhörd och som är lätt att få kontakt med. Avtalade tider hölls. Vi skulle gärna anlita ASH igen.

2013-05-02

Mikael H Mikael H

Väldigt nöjda

Vi valde ASH att totalrenovera vår lägenhetstoalett. Valet stod mellan ASH och några andra entreprenörer, men Alex på ASH (som ledde projektet) gav bäst intryck vid första mötet. Proffsig och kunnig. Priset var dock det högsta av de olika anbuden.

Vårt intryck är att ASH jobbar snabbt, flexibelt och effektivt. På en och en halv dag var lägenheten skyddstäckt, all inredning och alla ytor på toaletten nerrivna, en väg och garderob nerriven och skräpet bortforslat (låg inte ens på gården).

Vi är supernöjda med resultatet och behövs nåt småfix så här dagarna efter slutfört jobb så skickar Alex dit hantverkare som åtgärdar problemen.

2013-04-10

Anna och Anders

Mycket nöjda med helrenovering av lägenhet

Vi anlitade ASH för att totalrenovera vår nya lägenhet (två badrum, ändring av planlösning, omdragning av all el, montering av HTH-kök, slipning av trägolv, klinkersläggning, målning av väggar och tak och så vidare). De höll tidsplan och budget bra, städade och forslade bort skräp allt eftersom och slutresultatet blev väldigt fint.

Trevligt bemötande och stor flexibilitet - de kommer gärna med förslag på lösningar och säger emot om man själv har tänkt ut något som de inser inte kommer bli bra. Man känner att de är måna om att kunden ska bli nöjd och att arbetet ska utföras på ett proffsigt sätt.

Vi rekommenderar tveklöst ASH när vänner och bekanta frågar efter tips på bra hantverkare.

2013-04-06

Mathias

Finfint badrum

Slutresultatet var toppen, gubbarna trevliga och måna om att inte störa eller smutsa ner i onödan. Trägolven till/från badrummet kläddes noggrant med mjölkpapp som dammsögs regelbundet. Såklart blev det ändå stökigt men vi uppskattade att de försökte minimera det. Ett stort plus var att det var så lätt att få kontakt med den ansvarige kring frågor, kostnader, ändringar och produktval. Varje email eller telefonsamtal var besvarat senast nästa dag. Vi ville också ha några fribyggda hyllor som dessutom skulle kläs in i kakel. Efter diskussioner med arbetsledare och hantverkare kom vi fram till en bra lösning som de genomförde på ett mycket sätt.

2013-04-04

Cyrus Swire

Bra arbete gav jätte bra resultat!

Jag kan inte mycket om badrum och allt som ingår renovering av badrum och dessutom verkar det vara en djungel av konstiga människor i denna bransch här i Stockholm. ASH skötte arbetet jätte bra och allt gick smidigt till. Deras tidsplanering och möjlighet att svara på frågor och ge goda råd gav mycket bra instryk och viktigast av allt; bra resultat. Pinsamt dålig av 8 andra firmor i samma bransch som inte orkar lyfta ett finger när man skicka förfrågan!

2013-03-22

Calle

Ha inte tid

De svarade först inte på mail men sa på telefon, vilket de svarade direkt i, att de höll på att byta kontor så de hade inget nätverk. Nåväl, de svarade sedan på mitt mail dagen efter att de inte hade tid med mitt jobb.

ASH får faktiskt 3 stjärnor för att de svarade snabbt att de inte hade tid. Har varit i kontakt med 10 firmor varav flera inte svarat alls, några kommit och tittat på jobbet (som var väl beskrivet i mail med bilder) för att sedan inte skicka någon offert och inte svara på mail eller telefon (?!), och några som lämnat fantasioffert i hopp om att jag är godtrogen och desperat.

Jobbet ASH inte hade tid med var att riva och sätta kakel i ett kök (ca 1.6kvm kakel), byta diskbänken, koppla in en diskmaskin och skruva fast ett barbord i en vägg.

2013-03-14

Fredrik

Två stora projekt - Supernöjda

Vi har anlitat Alex i två omgångar för två stora renoveringsprojekt.

Alex levererar tydliga och proffsiga offerter med vettiga priser, inte billigast och men inte heller dyrast. Offerterna kom dessutom snabbt jämfört med andra hantverkare som oftast inte lämnar offert alls.

Första projektets omfattning var totalrenovering av:
1. Ett stort badrum med badkar, separat dusch och toa
2. Två toaletter
3. Två hallar/entréer
4. Tvättstuga

Det var ett omfattande projekt med många detaljer och total omplanering av befinligt badrum. Avlopp flyttades, nya dragningar för inkommande vatten, nya eldragningar osv. Projektet avslutades mer eller mindre inom avtalad tid. Alex är flexibel och klagar inte om man ändrar sig under arbetets gång. Han svarar snabbt på frågor och är alltid tillgänglig på telefon. Dom gjorde mer än avtalat. Vissa fel och misstag uppstod under projektet. Men allt rättades till så fort jag påpekade dessa fel utan några som helst protester. Proffsigt tycker vi.

Andra projektets omfattning var totalrenovering hela vårt källarplan:
1. Nya klinkergolv i hela källaren
2. Totalrenovering av ett stort badrum med dusch, bastu och toalett
3. Omdragning av all el
4. Spackling och målning av alla väggar och tag
5. Nya element och dragning av vatten för dessa
6. Bygga bort fuktproblem

Detta var också ett omfattande projekt med många detaljer som skulle stämma. Projektet har dragit ut på tiden vilk

2013-02-25

Cyrus

Helt suveränt!

Som novis med allt som har med badrums renoveringar att göra så anlita jag AHS efter att ha läst allt som skrivits på nätet. Arbetet gjordes otroligt bra och noggrant. Badrummet blev klar i tid och resultatet blev mycket bra. Kan absolut rekommendera ASH till alla!!!

2012-12-04

Lena & Richard

Renovering badrum, Stockholm innerstad

Vi anlitade nyligen ASH Bygg & Badrum på totalentreprenad för totalrenovering av vårt badrum.

Efter att ha tagit in flertalet offerter bestämde vi oss att gå vidare med ASH Bygg & Badrum.
De var inte billigast, men inte heller dyrast. Dock gav de den mest tydliga och detaljerade offerten, vilket inger en trygghet som kund, samt gav ett mycket professionellt intryck när vi möttes vid kundbesöket.

Vad det gäller själva renoveringen är vi oerhört nöjda! Genom hela byggfasen hade vi och byggherren Alex tät kontakt med varandra. Och även om vi klart och tydlig gått igenom varje liten detalj i offerten var det alltid något litet man missat och då hade vi en avstäming med varandra så vi kunde delge hur vi ville ha det. Innan de gick i "nästa fas" hade vi även då alltid en kontakt och avstämning om hur vi ville ha det. Personligen var detta mycket positivt då jag hellre ser att man dubbelkollar saker och ting än att bara "ta för givet" hur kunden vill ha det för att man "brukar" göra si eller så osv. Detta gav också en trygghet i att hela tiden som kund ha koll på hur bygget fortskred och i vilken "fas" arbetet befann sig.

Vi vill även trycka på den oerhörda vilja från Alex och ASH Bygg & Badrum att vi som kund skulle få det exakt som vi ville ha det. Vid ett flertal gånger var vi "tvugna" att höra av oss till Alex då vi kom på ytterligare saker som vi ville ha fixade/installerade i badrummet. Även om man hade gått in i "nästa fas" var det

2012-10-20

Tina & Anders

Mycket nöjd kund!

Vi anlitade Ash Bygg & Badrum för att totalrenovera vår tvättstuga & toalett för att göra om till ett badrum. Det blev så himla fint. Lika fint som vi hade hoppats på, om inte ännu bättre.

De hantverkare vi träffade var trevliga och utifrån slutresultatet att döma var de alla mycket duktiga på det de gjorde och kunde verkligen sin sak. Dock pratade inte alla svenska, men det gjorde ingenting eftersom all kommunikation kring bygget skedde med Alex.

Kommunikationen med Alex har fungerat utmärkt. Han var alltid snabb på att svara på mail. Han svarade nästan alltid direkt på telefon, i annat fall ringde han upp inom någon minut. Vidare kom han alltid på exakt utsatt tid vid diverse avstämningsmöten (något som vi aldrig tidigare upplevt att andra yrkeskategorier inom byggbranschen gjort). En sak som vi också uppskattat är hans sinne för detaljer och problemlösning. Saker vi inte hade tänkt på fullt ut hade han koll på och kom med förslag på.

Förutom att allt fungerat bra och att slutresultatet blev bra, så var Ash Bygg & Badrum även prisvärda. Vi kommer längre fram att renovera vårt andra badrum och då kommer vi höra av oss till Ash Bygg & Badrum igen. Skulle vi även vara i behov av ytterligare andra renoveringar kommer vi höra av oss till dem igen.

2012-10-15

Filip

Well Done

Anlitade ASH Bygg & Badrum för ommålning och renovering av min villa.
Oerhört proffsigt och alla som jobbade på huset var mycket måna om att det skulle bli bra.
Bra jobbat!

2012-10-07

Ulrika Johansson

Mycket nöjd kund

Jag anlitade ASH Bygg & Badrum för badrumsrenovering och flytt/montering av kök. Jag är mycket nöjd. Alex som var projektledare gjorde ett utmärkt jobb. Alltid kontaktbar för svar på frågor. Allt skulle ha varit klart inom tidsplan om inte andra leverantörer slarvat. ASH Bygg var då flexibla med att snabbt komma och fixa återstående då leverans var på plats.

Hanverkare på plats var alltid hjälpsamma, proffsiga och höll ordning.

Om jag behöver anlita något byggföretag för andra renoveringar etc så kommer jag att anlita ASH bygg.

Stort tack,
Ulrika Johansson

2012-09-25

Conny Karlsson

Renovering av 5 st badrum/duschrum BRF

Bra offert, snabb komplettering av uppgifter jag behövde.
Bästa pris.
Bra utfört arbete, leveranstiden hölls med marginal.
Externa leverantörer som behövdes, gjorde ett bra arbete, behövde inte själv kontakta dem.
Hantverkarna pratar Ryska och flera olika språk och lite Engelska. Bra kontakt med boende.
Bra besiktnigar av utfört arbete samt snabba rättelser.
Mycket bra lätt och bra kontakt med Alex (svensktalande) både på telefon och mail.
Rätt faktura, med rätt pris.
Renovering av hyresrätter i en BRF.

2012-09-07

Mikael

En mindre nöjd kund

Förutom att priset för anbudet var relativt högt, jämfört med andra anbud, så har killarna visat dålig förmåga att kommunicera på svenska. Vilket brukar inte underlätta i sådana här fall.
Dessutom har projektet dragit ut på tiden mkt mer än var överenskommet. Önskar nu att jag valt en annan entreprenör från första början.

Svar från Ash Bygg&Badrum
2012-09-13

Hej Mikael!
Om det gäller ombyggnad i Sundbyberg då kan jag meddela följände:
1. Vi har inte varit din totalentreprenör och därför har inget att göra med priset på anbudet.
2. Vi medellade totalentreprenören att det var orealistisk att bygga om och ut ett badrum samt nybygga duschrum i befintlig wc på 6 veckor utan man ska räkna med ca 8 veckor.
3. Det var mkt oklarheter gällande stambyte samt omdragning av vattenledningar som din totalentreprenör inte ens kunde förutse, försening av inredning från totalentreprenören som inte styrs av oss men påverkar leveranstider så vi tycker att du måste vända i första hand till de med klågomål gällande detta.
4. Vistt inte all personal kan svenska men vi garanterar kvalite på deras arbete samt ganska ofta under arbetstid finns svensk eller engelsktalande arbetsledare på plats för att lösa frågor gällande bygge.
Mvh Alex / ASH Bygg & Badrum AB

2012-08-30

Leif och Ann

Mycket nöjd kund

Vi gav ASH Bygg & Badrum i uppdrag att renovera våra två badrum. Vi är otroligt nöjda med alla som var hos oss och jobbade, Alex som var projektledare gjorde ett utmärkt jobb och allt var klart inom tidsplanen.

Alex var alltid tillgänglig på telefonen om han inte svarade direkt så ringde han alltid tillbaka samma dag.

Byggjobbarna var otroligt trevliga och mycket ordningsamma och plockade undan efter sig varje dag och gjorde snyggt. Alla var väldigt kompetenta på sitt yrke.

Vi bad även ASH Bygg att byta ut vår varmvatten beredare, centralfläkt samt byta vår elcentral till snabb säkringar, allt blev riktigt bra.

Om vi behöver anlita något byggföretag för andra renoveringar etc så kommer det att bli ASH bygg

Tack för allt

M.v.h Leif och Ann

2012-08-25

Ulf ovh Yvonne

Nöjd kund i Gamla Enskede

Vi anlitade ASH Bygg & Badrum AB för totalrenovering av vårt badrum inkl stambyte i vår lägenhet som är i gammal stil. De utförde ett mycket bra jobb. Badrummet blev väldigt fint.

2012-08-01

Susann o Arne Kielland

Nöjd kund!

Vi fortsatte renoveringen i vår lilla lägenhet med sänkning av tak, rivning av vägg, uppbyggning av ny vägg samt diverse måleriarbeten. Allt arbete utfört av ASH Bygg till vår fulla belåtenhet. Alex Osmanov har fått tag på mycket duktiga och trevliga hantverkare.

2012-07-30

Alper

ASH Bygg & Badrum

Återigen renoverin, återigen ASH bygg och återigen ett jätte bra arbete utfört av ASH bygg och badrum. Det fanns inga tvivel när jag för andra gången anlitade ASH bygg.
Allt gick som ett rinnande vatten. Alex och grabbarna utförde ett strålande jobb.
Tack ASH Bygg. Tack Alex.

2012-07-04

Veronica Agrenius

Mycket nöjd kund i Hässelby

Via rekommendation anlitade vi ASH Bygg & Badrum 2011 för totalrenovering av kök och nu 2012 för precis avslutad totalrenovering av badrum och två sovrum. Vår erfarenhet är utomordentligt god. Tydlig offert. Tydligt hantverkarformulär. Håller avtalade tider. Lyhördhet. Problemlösande och flexibel inställning. Kunniga, yrkesskickliga, hårt arbetande, pålitliga och trevliga hantverkare. God logistik. Alltid lätt att få kontakt med projektledare Alex Osmanov. Vi ger högsta betyg och kommer även i framtiden med glädje anlita Alex och hans team.

2012-05-23

Renovering av badrum

Gjorde ett bra första intryck, men därefter blev jag inget annat än besviken. Dålig och obefintligt planering och koordinering av hantverkare medförde att slutresultatet fick en så dålig kvalitet att en besiktningsman anlitades, då förteget inte ville föra några konstruktiva diskussioner. Efter två besiktningar kunde det fastställas att alla kritiska fel åtgärdats. Dock kvarstår de fel som påvisar slarvigt hantverk, brister som jag inte kan åtgärda utan att göra om hela badrummet. Kan inte annat än ge lägsta betyg.

2012-05-21

Victor Wallin

Hel källarrenovering

Vi anlitade ASH för en hel källarrenovering och en del utvändiga förändringar av vårt hus under 2010 och 2011. Vi hade redan tidigare använt oss av ASH för ett mindre badrum och var redan då nöjda med priset och resultatet, vilket vi också var efter källarrenoveringen. Det samlade omdömet måste bli full pott, även om det hade varit bra om arbetsledaren var med mer så att kommunikationen hade varit lättare. Dock ett lysande slutresultat till ett mycket bra pris!

2012-05-07

Christofer

Badrum och källarutrymmen

Ombyggnad av källare - uppbyggnad av nytt badrum, förråd samt allrum.

Bra och tydlig kommunikation med projektledaren. Tydlig offert samt tidplan. Våtrumscertifikat levererat med slutfaktura.

Bra kvalitet och noggrannhet på utfört jobb. Bra hantering av byggavfall. Hjälpsamma vid ändringar och tillkommande arbete. En del småmissar som dock rättats till förutom en felmonterad lampa. Denna skall dock åtgärdas inom kort. När det är utfört blir det högsta betyg

2012-04-25

Finn

Badrum, kök och uteplats

Vi började med att låta ASH Bygg & Badrum bygga om en hall till ett badrum, helkaklat och sjöstensgolv med toalett, dusch och handfat. Vi var jättenöjda så åter därpå fick de fortsätta byggai 30-talshuset. De flyttade köket från ett rum till ett annat som inkluderade; VVS dragning, installering av samtliga vitvaror + häll, uppbyggnad av köksskåp, plattsättning, målning av tak, väggar och snickerier. Mycket nöjda! Därefter fick de bygga vår uteplats, ett 40 kvm trädäck med samma goda resultat. Alla arbeten har varit mycket bra priser, levererat enligt tidplan (trädäcket blev klart en vecka tidigare), papper på allt och med gott resultat.

Nästa gång det är dags kommer jag inte ens att höra av mig till någon annan firma än Alex (ASH projektledare).

2012-04-24

Arne o Susann Kielland

Badrumsrenovering

ASH Bygg har renoverat vårt badrum. Vi är 100% nöjda.Allt har fungerat enligt planerna och badrummet blev klart inom utlovad tid. All inredning är monterad exakt som vi önskade.Alex är alltid tillgänglig, både kvällar o helger. Vi kan tryggt rekommendera firman och vi har redan avtalat om nytt projekt i vår lägenhet. Arne o Susann

2012-04-24

ulrika widen

badrumsrenovering

Hej
Vi anlitade ASH bygg för att göra om vårat badrum och vi kan inte ha blivit nöjdare! Allt dom gjort är så bra och proffsigt gjort, kan varmt rekomendera dom och vi kommer att anlita dom igen när vi behöver hjälp. Ett stort tack till Alex och hans team
Mvh
Ulrika&Jacob

Badrumsrenovering

Förtroendet totalt sett börjar vara ganska svagt nu på den firma.Har anlitat för en badrumsrenovering.Först 3 st plattor sattes fel på väggen och fogen valdes inte i den färgen som jag valde, de har målat om fogen men blev flammig sedan lade de kakel på kakel med rätt fog men inte raka fogsprång till slut hamnade badkarsblandaren hamnade på fel plats och spegelskåpet satt alldeles lös.Var helt slut på att ringa och påtala om vartenda grej.Svårt kommunalisera ingen kan svenska och rätt verktyg.

Svar från Ash Bygg&Badrum
2012-04-23

Känner till alla kunder och alla badrumsrenoveringar vi har utförd, kan inte stämma med ngn av våra kunder eller badrumsrenoveringar vi har utförd. Detta har vi anmäld till Rejta.se också. Mvh Alex / ASH Bygg & Badrum AB

Roland

I tid, på budget och med kvalitet!

Vi har anlitat ASH Bygg & Badrum för tre projekt de senaste två åren. Nytt stort badrum i källare, renovering av bef. badrum övervåning samt toalett entréplan. Dessutom källarrenovering (klinker, mm) nu senast. Vi har varje gång varit mycket nöjda med arbetet som utförts. Alex är lätt få tag på och alltid tillmötesgående, även vid ev. avvikelser från ursprunglig plan. Jag kan ge mina allra bästa rekommendationer och kommer att anlita dem igen när det blir dags för något nytt projekt.

2012-04-16

Åsa & Thomas

Badrum, relaxavd. och glasveranda - suveränt jobb!

Vi har anlitat ASH Bygg för ett flertal arbeten under de senaste 2 åren och varit jättenöjda. De har hjälp oss att totalrenovera ett badrum, bygga en helt ny relaxavdelning på 35 kvm med platsbyggd bastu mm, byggt en ny vinterisolerad glasveranda med stor balkong uppepå, samt byggt om två stora sovrum till fyra mindre inklusive golv och målningsarbeten. De har även målad om vårt stora hus samt stall och två ytterligare byggnader. Alex har varit mycket mån om att vi ska vara nöjda, hållit tidplaner och kostnadsplaner och haft duktiga och trevliga hantevrkare som följt byggbestämmelser och som även gjort det där lilla extra för att det verkligen ska bli fint! Vi kan ge dem våra varmaste rekommendationer för liknande arbeten.

2012-04-10

Daniela

Totalrenovering

Vi anlitade ASH bygg för en totalrenovering av vår villa. Allt gjordes om, nytt tak lades, samtliga fönster byttes ut, 2 badrum gjordes om, alla invändiga ytor målades/tapetserades, komplettering av kök med nya skåp och vitvaror, golv, e t c. Alex och hans team var lyhörda och genomförde allt enl. önskemål. De är proffsiga och tillmötesgående. Regelbundna byggmöten hölls med Alex vilket gjorde att vi slapp otrevliga överraskningar. Rekommenderar varmt ASH bygg eftersom de är seriösa och pålitliga.

2012-01-29

Sandra och Björn

Badrumsrenovering

Vi anlitade ASH bygg för en totalrenovering av vårt badrum, med bla flytt av golvbrunn och flytt av vägg för att öka ytan ngra kvadrat. Vi kunde inte vara nöjdare! Alex och hans kollegor är otroligt proffsiga, offerten var lätt att överskåda, tidsramen hölls perfekt, det var helt enkelt inget strul med någonting utan allt sköttes precis så som man önskar. Vi behövde även hjälp med två andra mindre saker i huset och det fixade Alex duktiga hantverkare jättesnabbt och smidigt. Alex har alltid varit väldigt lätt att nå på både mejl och telefon. Kort och gott känner man sig trygg och vänligt bemött! Rekommenderar varmt ASH bygg till alla som letar efter seriösa, duktiga och pålitliga hantverkare!

2011

2011-12-27

familjen Feldt

Pålitlig och högkvalitativ badrumsrenovering!

ASH Bygg har uppvisat ett professionellt bemötande från början till slut. Renoveringsarbetet har skötts till punkt och pricka enligt avtalet, och resultatet är mycket gott: fin finish, fackmannamässigt kunnande.
Det känns tryggt att anlita ASH Bygg för sin badrumsrenovering!

2011-12-19

Pege ljungberg

Toppenfirma m. kompetenta & hjälpsamma hantverkare

Ash Bygg & Badrum totalrenoverade vårtbadrum med bl.a. flyttning av golvbrunn nu i nov.-dec. Jag är jättenöjd med resultatet. arbetsledaren Alex var alltid lätt att nå och löste alla detaljer på ett bra sätt där jag inte angivet exakta önskemål. Hantverkarna besatt enligt mitt förmenande god yrkesskicklighet och var mycket hjälpsamma med ett par saker som faktiskt låg utanför avtalet

2011-12-18

Karin

Mycket nöjd

ASH Bygg o badrum helrenoverade mitt badrum i september. Resultatet blev jättebra. Kontakterna med Alex var smidiga, han var lätt att nå under arbetet gång och alltid vänlig och tillmötesgående. Det gick bra att få råd om utformningen och nredning också, vilket är viktigt när man gör ett så stort arbete.
Lät också lägga in nytt parkettgolv och det blev mycket snyggt.

Tidsramarna hölls (5 veckor) och priset, ja det låg väl på ungefär samma nivå som det andra företaget jag fick offert ifrån. Väl värda pengar i varje fall.

2011-12-17

Jag är mycket nöjd med mitt badrum

ASH Bygg & Badrum AB helrenoverade mitt badrum under september, 2011, och jag är helt nöjd med resultatet.

Arbetsledaren, Alex, är trevlig, professionell och lätt att nå per telefon och mejl. Hantverkarna är skickliga och tidsschemat på fem veckor hölls.

Som kund är man ibland osäker på hur man vill ha vissa detaljer. Jag vill därför påpeka en sak som ASH Bygg & badrum kan bli bättre på: det är viktigt att kunden vet att hon/han måste säga till i god tid om något ska ändras (om man vill ha ett extra eluttag eller om man längre fram vill hänga upp ett tyngre skåp på en vägg). Detta går inte att fixa i efterhand (elektrikern måste finnas till hands och väggen måste i så fall förstärkas).

Se alltså till att du som kund vet hur du vill ha ditt badrum och om du vill göra ändringar måste du kontakta Alex i mycket god tid.

För mig blev allt bra, men jag lärde mig att det inte går att vara osäker för länge.

Mvh
Kerstin Björklund, Solna

2011-11-07

Petter G Petter G

Toppenfirma!!!

ASH B&B renoverade mitt badrum i innerstan och jag är mycket, mycket nöjd. Fick detaljerad offert blixtrande fort, hantverkarna är mycket kompetenta och projektledaren Alex är mycket lyhörd. De detaljer som jag bad dem justera åtgärdade teamet med glad min och förbluffande fort. Ingen firma har heller, hanterat sitt byggavfall på ett bättre sätt, hälsar vår brf-ordförande som sett många renoveringar och var mycket imponerad.

Det är sällan en leverantör håller sådan kvalitet som ASH Bygg & Badrum. Rekommenderar dem varmt!

2011-11-05

Alper

Anlita ASH bygg om ni vill bli nöjda!!!

ASH bygg renoverade mina två badrum. ASH bygg utförde ett jätte bra jobb som jag är jätte nöjd med.
Hantverkarna är jätte duktiga, och de har en jätte trevlig arbetsledare Alex.
Alex gick alltid att nå via telefon. Han var alltid hjälpsam ommam ville ha hjälp med något eller ändra på något. Alex gav även förslag på vad som kunde passa badrummen. Hans ideer hjälpte mig mycket.

Resultatet blev 2 renoverade, jätte fina badrum.

Anlita ASH bygg om ni vill bli nöjda!!!

Tack Alex, Tack ASH bygg.

Fler företag i Järfälla