Dinner 22

Omdömen om Dinner 22

2014-01-04

Anders

Mycket hög ljudnivå

Maten var bra, servicen dålig, många olika servitörer/servitriser som inte hade på koll. Missade beställningar lång väntetid.
Det var inte möjligt att föra ett samtal med de personer som satt mittemot utan att skrika! Tätt till nästa bordsgranne (5-10cm). Vi led oss igenom besöket.
Vi kommer inte att våga välja denna restaurang igen med tanke på ljudnivån. Vårt besök var i mitten på november.

2013-10-03

Ua

Dryg och otrevlig service

Har aldrig varit med om drygare service! Äter ute MYCKET i Göteborg och kan väl tycka att man många ggr får ok service men inte mer, men detta var under all kritik! Blev dessutom en otrevlig avslutning på kvällen när de hade strulat till det med notan för vårt sällskap, 9 pers, och ville direkt lägga kostnaden och misstaget på kunden. För mig var det en ren principsak! Det var småpengar det handlade om men så trött på inställningen att det är kunden som ska betala och vara tacksam att den får äta där......

2013-06-23

Jenny Jenny

Utmärkt service & mycket trevligt. Ett av de bästa ställena jag någonsin besökt!

2013-05-20

//Tina

Härligaste

Fin fin mat och magisk uteservering, det hela är ännu bättre när man kan gå över till systerkrogen och dricka fantastiska drinkar!! Helkvällar här är ett måste :)

2012-08-06

Linda

Riktigt bra!

Underbar mat, prisvärt och fantastiskt service!
Dessutom väldigt mysigt!
Rekommenderas starkt.

2011

2011-11-23

Besviken

Vad har hänt med Dinner 22? Jag har besökt restaurangen vid flertal tillfällen och alltid varit nöjd. Förväntade mig lika god mat och bra service den 12/11 som tidigare, men ack så besviken jag blev. Maten var lika god som vanligt men servicen var under all kritik! Servitören började med att fråga när vi behövde gå, för att sedan påminna oss om att tiden snart var ute när vi ville beställa dessert. Notan var ett projekt för sig, med diverse fel och hjälp att dela den.

2011-11-17

Pauline

Ledsamt

Trots flera timmars förvarning om allergi serveras maten innehållande just detta. För att sedan "åtgärda" problemet tog man helt enkelt bort en del av maträtten (i det här fallet två stora musslor som jag gärna hade ätit och som faktiskt bara tar ca 1-2 minuter att koka upp nytt och gett mig en komplett maträtt som jag även fick betala för) Potatis- & jordärtskockspuré i samma konsistens som äpplemos och helt utan smak och Skaldjursfrikassé är tydligen tre torra räkor och en köpt-på-burk-kräftstjärt.

Den andra rätten var Renytterfilé (maximalt 100g)/ Potatis- & palsternacksplätt (fullständigt smaklös sådan)/ Kantarellsås / Smörslungad skogssvamp / Rårörda lingon
Gott kött i och för sig så plus på den punkten.

Kontentan är: Tack men nej tack.

Fler företag i Göteborg