Alviks Trafikskola i Stockholm AB

Bilder på Alviks Trafikskola i Stockholm AB

Omdömen om Alviks Trafikskola i Stockholm AB

2014-04-13

Niklas

Mycket nöjd med Alviks Trafikskola, rekommenderas!

2014-04-14

Tack Niklas!

2014-04-03

Emma A Emma A

Hej! Ville bara tacka för en grymt bra utbildning! Idag tog jag äntligen körkortet och jag hade inte klarat det utan hjälp av Cecilia men även Måns, Hasse och Tobbe! Tack, för bra och pedagogiska lektioner. Är i stora drag nöjd med min tid på Alviks trafikskola, så fort man stiger innanför dörrarna så får man ett otroligt bra bemötande av er.

Vill även nämna att både Carro och Kenneth också är grymma, teorin med Kenneth var jättebra och Carro är alltid så glad och engagerad!

Så återigen tack Alviks trafikskola :)

2014-04-14

Tack Emma! Kör mycket nu!

2014-03-27

Stefan Berg

Fantastisk körkortutbildning !!

Hej,

Emil och hans pappa Stefan vill rikta ett stort tack till Hasse på Alviks trafikskola för hans utomordentligt skickliga sätt att lära ut bilkörning och hans mycket trevlig och sympatiska sätt.
Emil klarade både teoriprovet och uppkörningen på hans 18-års dag. Vilken succé, gladare 18-åring får man leta efter !
Stort tack Hasse !
Bästa hälsningar
Emil & Stefan

2014-03-19

Carolina Werner Hultgren

Otroligt nöjd med Alviks trafikskola. Körde majoriteten av tiden med Tobbe men också med Hasse. Båda två är jättebra och väldigt okomplicerade. Jag klarade uppskrivning och uppkörning på första försöket, vilket känns som en bragd när man övningskört från och till i ungefär tolv år! Mycket nöjd!

2014-03-21

Grattis Carolina, se till att köra mycket nu.

2014-03-14

Jacob Z

Tack!!

Otroligt nöjd med alla på alviks trafikskola. Har kört med de flesta där, men framför allt med Cecilia. Lyckades äntligen ta körkortet idag! Personalen är väldigt proffsig och pedagogisk, kan inte annat än att rekommendera denna trafikskola!

2014-03-21

Tack Jacob

2014-03-10

Richard E Richard E

Hasse är ett berg!

Teorin och uppkörningen(i Farsta) avklarade på första försöket! Hasse tog mig från 0 till 101% trots att jag saknade manuell bil att mängdträna med. Jag fick klara direktiv och Hasses erfarenhet lyser igenom de logiska förklaringarna jag fick på samtliga frågor. Utbildningen är väl planerad och uttänkt efter de svagheter och förbättringar man har och man känner sig aldrig stressad inför nya utmaningar. Man lämnar aldrig Alviks Trafikskola utan ett leende på läpparna. Jag rekommender starkt Hans Öberg!

2014-03-17

Tack Richard, du är en klippa

2014-03-08

William

Hasse är kung!

Jag klarade uppkörningen på första försöket (i höstas). Mina lektioner med Hasse var jättebra och givande, och han var väldigt lugn och pedagogisk vid alla tillfällen. Enda minus var mina lektioner med Tobbe där jag tyckte han var väldigt stressande och i viss mån förminskande mot mig. Men som helhet ett toppbetyg till Alviks Trafikskola. Tack för all hjälp!

Tack William

2014-03-07

Lisa L

TACK Hasse!!

Jag vill ge ett stort TACK till Hasse som under 1 månads tid hjälpt mig hela vägen fram till körkortet, 2 veckor innan min beräknade förlossning!
Jag var en total katastrof inledningsvis, men Hasse hjälpte mig med något jag aldrig trodde var möjligt.

Hasse har tålamod och humor, är lugn och otroligt kunnig & pedagogisk.

Jag vill varmt rekommendera Alviks Trafikskola till er alla där ute som funderar på att ta det där nedtrans körkortet, det blir en rolig och lärorik tid! Vill också påpeka att det alltid är en härlig och familjär stämning när man kliver innanför dörrarna.

Återigen stort tack!!

2014-03-17

Tack Lisa! Du kan vara stolt, sällan att en elev får beröm av besiktningsmannen :-)

2014-03-03

Richard L Richard L

Tack Cecilia!

Cecilia du var riktigt grym och att du lyckades lära mig så mycket på så kort tid var helt otroligt, hade verkligen jätte trevligt med dig, nu pluggar jag på och ska snarast göra teoriprovet som jag är övertygad att jag kommer klara. än en gång tack som fan Cecilia. Heja Hammarby! :)

2014-03-05

Stort tack Richard, du har ett hjärta av guld! Kör försiktigt, säg till när du är redo att börja spela i ett riktigt lag. Heja AIK! /Cecilia

2014-02-10

Alexander B Alexander B

Tack som fan Cecilia!

Cecilia, grym lärare! Hade jätte trevligt med dig! Körde ner till Trollhättan med min kompis (12 timmar fy fan)i snöstorm utan problem! Enkelt! Kör nu varje dag till skolan, bilen är hel, jag lever, allt tack vare dig och alla andra! Heja Bajen! :)

2014-02-11

Tack Alex! enkel match då du var så duktig. kör försiktigt och du... Heja Gnaget!! ;-)

2014-02-07

Cecilia Nordlöf

Fantastiskt!

Otroligt fint bemötande från samtliga på körskolan! Alltid lika härligt att mötas av Carro, med ett strålande glatt humör.

Körde mestadels med Tobbe, men även med Hasse, och båda hade tålamod och var extremt duktiga på att lära ut och få en att känna sig lugn och trygg bakom ratten.

Tog körkortet idag. Och klarade både teori och uppkörning på första försöket. Det är tack vare dessa underbara människor på trafikskolan och jag kan utan minsta tvekan säga att att köra med Alviks trafikskola har varit ett av de bästa besluten jag tagit i mitt liv!

Tack Cecilia. Hoppas att det går bra med fina bilen. /Tobbe

2014-01-29

Set

Trevlig körlärare!

Hasse min körlärare var lugn, trevlig och snäll. Väldigt pedagogisk och med ett enormt tålamod med en hare som jag. När jag körde var det ont om körlektionstider vilket var mindre bra då jag ville ta körkortet snabbt. Jag körde tillslut upp privat och klarade uppkörningen på första försöket och det var mycket tack vare Hasses tips och råd.

2014-02-11

Tack för omdöme. Det var ju otur med att du inte fick dom tider som passade dig. /Tobbe

2014-01-24

Matilda

Rekommenderar Alviks trafikskola, en skola som sätter elevens bästa i första hand och där personalen är trevlig och tillmötesgående. Stort tack till bästa läraren Cecilia som med stort tålamod och målinriktade körlektioner hjälpte mig att ta körkortet på första försöket. Tack till Måns för goda råd på slutet!

2014-01-29

Tack Matilda :-) må gott och köra förståndigt vet jag att du kommer att göra! /Cecilia

2014-01-08

Lisa Eriksson

En trafikskola i världsklass!

Kan varmt rekommendera denna trafikskola!!

Alla är fantastiskt trevliga, SÅ tillmötesgående och att ta körkort blir plötsligt så enkelt och smidigt!
Carro, som vanligen är den första man möter på trafikskolan, är en hejdundrande expedit med lösningar på allt och ett ständigt leende på läpparna!

Vill tillika rikta ett stort TACK till Hasse- du är en stjärna! Tack för att du alltid peppade och trodde på mig när jag själv inte gjorde det. En proffsig och oerhört pedagogisk lärare med ett unikt lugn som sprider sig, vilket för min del alltid resulterade i lättsamma och roliga körlektioner! (Jag och min handledare Erik diggar dig till tusen!)

Körkortet tog jag på första försöket å det har jag Alviks trafikskola att tacka för!

2014-01-09

Tack Lisa! Diggar er också ;-)

2013-12-28

Micke

Tryggt, proffsigt och roligt!

Min 18-åring fick exakt den hjälp han behövde för att smidigt nå sitt körkort. Hasse Öberg var fantastisk att med bra knep få allt att fastna både teoretiskt och till en trygg bilkörning.
Har förstått att det är stor skillnad mellan skolor och vill därför varmt rekommendera denna Trafikskola!

2014-01-09

Tack Micke Hagström! Inte så svårt med en så begåvad son.

2013-12-27

Anyarat

Stort tack till Alviks trafikskola!

Jag körde upp på min 46-årsdag och fick äntligen godkänt. Min bästa present någonsin! Stort tack till er på Alviks trafikskola för ert tålamod samt bra och roliga lektioner.

2013-12-21

Thomas Palmgren

Tack Kenneth!

Kanon trevlig körskola med bra personal, min lärare Kenneth var riktigt bra; lugn, metodisk och rolig. Jag trodde aldrig jag skulle ha så roligt och skratta så mycket under tiden jag lärde mig att köra.

Tack så mycket för all hjälp! Kommer verkligen rekommendera er skola till mina vänner.

Thomas

2013-12-23

Tack själv Thomas, du var både lättlärd och lätt att umgås med. Ta det nu försiktigt på vägarna i vinter.

Kenneth

2013-12-07

Ida

Bästa trafikskolan i stan!

Jordens bästa skola, fick körkortet på första försöket! Har fått bra och lärorik hjälp av Tobbe som varit min körskolärare men också otroligt bra hjälp med teorin. Har suttit många eftermiddagar på skolan och fått både pepp ord och bra hjälp. Ska ni välja en körskolan välj denna. Ni kommer inte ångra er! Inget onödigt bara bra!

2013-12-11

Tack Ida! Du var lätt att fixa ett körkort till dig! Kör mycket nu. /Tobbe

2013-12-04

Felix

Klarade allt på första!

Kom dit efter att ha kört ett tag med farsan. Hade Tobbe som lärare. Inga onödiga lektioner, alla var väldigt användbara. Skulle vi träna regler körde vi till ett ställe, lärde mig sakerna, sen behövdes det inte 5 lektioner till på samma ställe. Allt var väldigt effektivt. Tobbe är så erfaren så jag tog så många lektioner som han sa, och det funkade ju perfekt. Teorin klarade jag på första försöket och samma gällde uppkörningen. Tobbe var en grym lärare som ständigt gav konstruktiv kritik: både positiv och negativ.
Tack för allt!

2013-12-07

Tack själv! Ta det lugnt i halkan nu så kommer det att gå riktigt bra. /Tobbe

2013-11-19

Beatrice Karneke

Ett väldigt härligt gäng, som hjälpt mig genom 2-3 intensiva månader!
Jag har lärt mig så mycket i körningen av Cecilia som vart med mig från start! Kennet som hjälpt till i teori och även parkeringen. Tobbe som hjälpt mig hitta känslan i körningen, och Hasse som även han, har hjälpt mig med teorifrågor. Och Carro som har varit med på pauserna i all hets plugg!
Alla lärare är väldigt härliga och extremt pedagogiska.
Ni har alla hjälpt mig till ett körkort, på första försöket. Men allra mest Cecilia, som är världens guldklippa!
Tack tack tack!

2013-11-20

Tack Beatrice! En fröjd för mig som lärare att få vara med på din resa. Kör förståndigt och må gott!
/Cecilia

2013-11-14

Oscar A Oscar A

Stort tack till Hasse!

Rekommenderar starkt denna skola! Körde där i höst och klarade uppkörningen på första försöket. Med bra bemötande, planering, pedagogiska lärare och ärlighet är det den trafikskolan för dig som ska ta körkort. Extremt stort tack till dig Hasse!

2013-11-19

Tack Oscar! Kör försiktgt nu.

2013-11-10

Super! Tack Hasse

Tog körkort på första försöket för snart en vecka sen efter att ha kört med Hasse under hösten. Hur grym som helst! Bra upplägg på lektionerna, pedagogisk och trevlig. Inte en körskola som vill tjäna så mycket pengar som möjligt heller, utan vi bokade av lektioner när de inte behövdes.

Nu har både jag och min bror kört med Hasse och klarat uppkörningen på första försöket. Båda är supernöjda.

Rekommenderas starkt. Har inget negativt att säga överhuvudtaget!

2013-11-21

Inte så svårt med två så lättlärda bröder.

2013-11-10

Danielle

Tack Glenn & Hasse!

Superbra lärare, dem får en att känna sig trygg och lär ut på ett bra sätt! Klarade uppkörningen och teorin på första försöket vilket jag aldrig skulle klarat utan deras hjälp. Kan verkligen rekommendera Alviks trafikskola!

2013-11-21

Superbra elev

2013-10-28

Johanna

Tack Cecilia!

Jag kan varmt rekommendera Alviks trafikskola och körläraren Cecilia som är supertrevlig, tydlig och pedagogisk.
Tack vare hennes engagemang och upplägg på körlektionerna har jag nu klarat både teorin och uppkörningen på första försöket. Dessutom avbokade vi lektioner som inte behövdes.

Tusen tack för hjälpen!

2013-10-28

Ett nöje att få lära dig allt jag kan Johanna :-)

Kör förståndigt! / Cecilia

2013-10-17

Helt okej trafikskola men kan vara svårt att få tider ibland. Receptionisten Carro är väldigt trevlig. Dock måste jag säga att jag inte gillar Tobbes inlärningsstil och attityd. Han är alltid sarkastisk och gör ibland "narr" av en. Kanske funkar för vissa men inte för mig!

2013-10-21

Hej!
Tack för din feedback.
Jag hoppas att du kunde byta till en annan lärare som det kändes bättre med och att du fick ditt körkort.
Hälsningar Tobbe Alviks Trafikskola

2013-09-09

Stewart Rutledge

Superbra

Jag har inte en enda klagomål! Hasse var otroligt pedagogisk och det kände trygg och värdefullt att ta lektioner av honom. Klarade både teori och uppkörning första gången. Tack så hemskt mycket!

2013-09-08

AnnSofie

Kan verkligen varmt rekommendera denna körskola, är hur nöjd som helst!!
Efter att ha googlat på diverse olika trafikskolor i Stockholms områdena så hittade jag Alviks trafikskola på Rejta.se och bestämde mig för att prova köra med dem eftersom de fått så bra omdömen.
Med blandade känslor satte jag mig bakom ratten och efter ca två-tre veckors intensivt körande tog jag körkort i fredags på första uppkörningen. Sveriges bästa körskolelärare hittar ni på denna skola, Hasse, alltid pedagogisk, lugn och supertrevlig.

De på Alviks trafikskola var alltid tillmötesgående och ärliga angående hur många körlektioner jag behövde, bokade till och med av planerade lektioner då de inte tyckte jag behövde dem.

Tveka inte utan kör med denna skola!!

2013-09-06

Fredrik C Fredrik C

Körkort!

Kanonbra körskola som har duktiga och engagerade lärare. Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket så är galet nöjd. kan starkt rekommendera att köra med Tobbe!

2013-09-09

Tusen tack! Du var trevlig att åka med och lättlärd!

Kom in efter den 23/9 och visa upp kortet!
Vi ses! Tobbe

2013-08-27

Fredrik

Riktigt bra körskola . Det är speciellt bra att man kör med en och samma körskolärare under hela tiden.
De hjälper än att lägga upp en bra plan över hur man ska övningsköra och när det är dags att köra upp. Man blir inte lurad på lektioner som man inte behöver gå utan de är i stället ärliga med det och bokar av om det är förmånga.

2013-08-26

Ann

Klarade uppkörningen för några dagar sen, känns toppen! Kan varmt rekommendera denna körskola, de har koll på läget! Engagerade och pedagogiska lärare, tack Tobbe och Hasse. Nu är det bara att ut och köra :)

2013-08-28

Grattis Ann! Passa på att köra så mycket du kan nu.

2013-08-17

sabrina y. vainio

wroom wroom

Hej! Nu har jag haft mitt körkort i drygt tre månader, och det har verkligen varit praktiskt att kunna ta sig runt som man vill.
Jag vill speciellt tacka Malin, ett proffs på backning, för trevliga och konstruktiva lektioner utan lull-lull. Det gick enkelt och snabbt med alviks trafikskola och jag kände aldrig att jag blev lurad på pengar eller tid, vilket vi många säkert är rädda för. Jag har bara bra att säga om den äkta o genuina personalen, och ett stort tack till Malin och Carro!

2013-08-10

Simon

Kan varmt rekommenderas!

Tog för två dagar sedan mitt körkort på första uppkörningsförsöket. Det hade aldrig utan den finfina hjälpen som jag fått av er på Alvik trafikskola. Lugna, pedagogiska lärare och framförallt, ni lägger all vikt på att man ska klara av körkortet så fort som möjligt istället för att suga ut eleverna på massa pengar! Kanonjobb allihopa!

Tack Simon!

2013-06-27

Celia P Celia P

Jag kan verkligen rekommendera den här körskolan. Jag hade en budget och kunde därför inte ta så många lektioner. Jag lyckades ta körkortet efter 27 lektioner tack vare min lärare Hasse. Du är bäst Hasse!!

2013-08-28

Tack Celia! Inga problem att fixa körkort åt dig, du som är så duktig.

2013-06-05

K

Rekommenderas starkt!

Hasse - vilken klippa! Lugn, rak, tydlig och rolig! :) Bra pedagogik rakt igenom och man lär sig mycket varje lektion samtidigt som man har kul. Äntligen är körkortet mitt och det känns nästan lite vemodigt att inte ha några körlektioner längre.

Carro - alltid lika varm och hjälpsam varje gång man ringer! Känns tryggt att veta att man kan få hjälp med frågor gällande betalningar, bokning av teori/uppkörning/litteratur och annat. Ringer alltid upp enligt överenskommelse. Stort tack - särskilt för bokningen av uppkörningen sådär i sista minuten.

Kenneth - en stjärna på allt som rör teorin! Toppen att möjlighet finns att ställa frågor gällande teori via mail och få tydliga, utförliga svar.

I övrigt kan nämnas att skolan är seriös och att man känner sig säker på att samtliga involverade verkligen arbetar för att man ska lyckas ta sitt körkort. Bra läge nära tunnelbanan och bra bilar.

2013-05-14

Tova Dolk Flodin

En körskola skonsam för både själ och plånbok!

Utan motivation och med prestationsångest satte jag mig i bilen med herr Hans, det tog inte lång tid tills Hasses lugn spreds sig till mig och jag började trivas i situationen och prestationsångesten var som bortblåst. Motivation och körglädje uppstod och jag längtade alltid efter nästa körlektion (kan fortfarande sakna dem och att hänga med Caroline innan) Blev alltid på så bra humör hos er!

Jag är så otroligt tacksam över att jag fick komma till er. Ett extra tack till Hasse för allt du lärt mig och ditt tålamod, jag är dig evigt tacksam.

Dessutom blev jag varnad om att riskutbildningen del 1 skulle vara tråkigt men Kenneth lyckades med både charm och intresse få mig att tycka den var kul och intressant!

Alviks trafikskola rekommenderas av mig med både hjärta och plånbok. Lycka till med era körkort!

2013-05-14

Tova Doll Flodin

En körskola skonsam för både själ och plånbok!

Utan motivation och med prestationsångest satte jag mig i bilen med herr Hans, det tog inte lång tid tills Hasses lugn spreds sig till mig och jag började trivas i situationen och prestationsångesten var som bortblåst. Motivation och körglädje uppstod och jag längtade alltid efter nästa körlektion (kan fortfarande sakna dem och att hänga med Caroline innan dem) Blev alltid på så bra humör hos er!

2013-04-30

Duktig elev

En körskola med klass!

En superbra körskola med trevliga trafiklärare! Satte uppkörningen på första försöket och har Tobbe och Majsan att tacka. De förklarar så man förstår och man känner att man får ut något av lektionerna. Stort tack till körskolan, rekommenderar den till alla!

Tack duktiga elev!

2013-04-29

Ellinor M

Bästa körskolan!

Jag vill rekommendera Alviks trafikskola starkt. Utan Kenneths hjälp hade jag aldrig lyckats med mitt körkort. Kenneth ska ha ett stort tack för all energi och för all tid han har lagt ner för att jag ska fixa körkortet. Det är ett härligt gäng som jobbar på Alviks trafikskola och alla har varit till stor hjälp. Känns nästan lite tråkigt att inte komma och ha några flera lektioner. Men tack för all hjälp! Vill ni lyckas med att ta körkortet så är det Alviks trafikskola du ska välja.

Kramar Ellinor

2013-04-30

Tack Ellinor, alltid roligt med elever som är positiva, intresserade och tar utbildningen på allvar.
Även roligt när elev vill bli en bra förare och inte bara få ett körkort.

Mvh
Kenneth

2013-04-28

En riktigt bra körskola

Jag tog körkort på första försöket tack vare Alviks Trafikskola, jag hade Tobbe som lärare och tog någon lektion med Hasse också, dom var väldigt lugna när dom pratade och förklarade så man förstod och de var även positiva och skapade en väldigt bra stämning, alla verkar trevliga på körskolan och jag rekommenderar starkt denna körskola till andra som ska ta körkortet.

2013-05-02

Du var en duktig elev så det var inga problem att fixa ett körkort till dig! Ta det lugnt nu och kör mycket!

2013-04-13

Elsa Sjögren

Körkort på Alviks Trafikskola

Jag vill varmt rekommendera Alviks trafikskola till alla som vill ta körkort i Stockholm. Min lärare var Malin som var hur bra som helst. Rak, tydlig, noggrann och väldigt trevlig att ha som lärare. Varje lektion var en"aha-lektion" och jag kände att varje lektion var värt pengarna. Stämningen på skolan var toppen och de övriga lärarna samt Caroline var stöttande och alltid villiga att reda ut oklarheter i teorin.
Jag klarade teori och uppkörning på första försöket och det tycker jag säger en hel del om hur bra denna skola är. Nu, när det gått en tid efter att jag tagit mitt körkort så har jag fått komplimanger att jag kör väldigt bra vilket är helt tack vare Malin och Alviks trafikskola. Varma hälsningar till er allihopa! Med vänlig hälsning/Elsa Sjögren

2013-04-24

Tack Elsa:)

2013-04-05

Elin T Elin T

Superbra

Har bara positivt att säga om denna trafikskola, bra lärare, bra bilar och trevligt kundbemötande. De ser till att vara så effektiva som möjligt för att man ska kunna nå sina mål utan att ha onödigt många lektioner. Jag rekommenderar min lärare Hasse starkt, han var lugn och pedagogisk, och man kom alltid framåt i utbildningen. Detta gjorde att jag klarade både teoriprovet och uppkörningen på första försöket.
Tack för allt!

2013-03-22

Isabelle Jonsson

TACK

Efter att ha övningskört i ungefär en månad på Alviks trafikskola, klarade jag idag förarprovet på första försöket utan problem!
Jag har Er att tacka, och speciellt min lärare Hasse!!

Rekommenderar Varmt Alviks trafikskola till alla er där ute! Finns inga härligare lärare!

2013-02-27

J.T. elev nr:7193

Ännu störe TACK!

I går,på första försök klarade jag Förarprovet,oxå!!! Tack Tobbe för råd/förslag med studerande och inför teorin,och tack Glenn för hjälpen med finputsa min körstill!! Mer än nöjd,oerhört tacksam!!! (¤¤¤¤¤¤ 6st Solar av möjliga 5)

2013-05-02

Hade inte räknat med något annat! Grattis!

2013-02-23

J.T. elev nr:7193

TACK,Alviks Trafikskola står för HQ!!!

Trevlig bemötande,enkla tydliga svar. Proffsig upplägg och vägledning.
(jag som 50+ klarade teorin på första försök!den.22/2.med 65/59!! TACK VARE A.T.)

2013-05-02

Tack det värmde! Vi gör så gott vi kan!

Emma Holmberg

En super bra trafikskola

Malin va en fantastisk o pedagogisk lärare. Jag hade även mycket hjälp av dom andra lärarna när det gällde min dyslexi, rekommenderar denna skola stort tack till er alla !!!!!!!!

2013-02-21

Tack Emma det var väldigt givande och ha dig som elev.

Mvh Malin

2013-02-16

F.d. elev

Ok skola

Skolan var ok, men det beror naturligtvis på vilken lärare man har och hur man trivs med honom/henne. Min lärare kom enligt min mening med sarkastiska och onödigt negativa kommentarer som inte alls funkade konstruktivt för mig. Denna pedagogik passar säkert vissa men för mig hade en mer positiv utlärningsteknik passat bättre.

2013-02-20

Vi beklagar att du upplevde körlektionen på det sättet. Vi skulle vara tacksamma om du kunde höra av dig till oss så att vi kan kompensera dig på något sätt.

2013-01-25

Sebastian

Stort Tack!

Stort tack till Alviks Trafikskola och framförallt Hasse som jag åkte med. Han är bra på att lära ut körteknik och regler under få lektioner. Rekommenderar starkt folk att gå via Alviks Trafikskola, bra valuta för pengarna.

Tack Sebastian! Det var ett rent nöje att ha dig som elev.// Hasse

2013-01-24

Emma

Riktigt riktigt bra, SUPERNÖJD!!!

Jag körde med Hasse och det var jätte jätte bra! Det var verkligen min utbildning och inte pengarna som sattes främst och Hasse är jätte trygg och jätte bra på att lära ut! Skulle definitivt rekommendera Alviks Trafikskola till andra, jag gjorde själv mycket undersökningar innan jag valde trafikskola och började med en testlektion för att både se vad jag behövde och om jag tyckte skolan verkade seriös och bra. Nästan lite tråkigt (?) att ha fått körkort nu så man inte får köra mer med Hasse! :)

2013-02-19

Tack Emma! Det var vekligen trevligt att ha dig som elev. Lycka till med nya huset

2013-01-13

En mycket bra trafikskola!!

Är en mamma som har haft mina barn i olika trafikskolor, bla på en vid Brommaplan där dom var helt oengagerade. På Alviks trafikskola däremot möttes man av proffsig, kunnig och trevlig personal som direkt skapade ett förtroende och byggde självförtroende. Körkortet gick som en dans. Tack för ert proffsiga bemötande!

Tack för omdömet!
Mvh Personalen

2012-12-17

Mikaela H Mikaela H

Körkort - check!

Jag började köra med Alvik trafikskola i oktober. Den 7 december klarade jag teorin på första försöket och idag klarade jag uppkörningen galant, även det på första försöket.

Jag har tagit 19 lektioner hos Alvik och receptionisten Caroline har varit helt fantastisk och verkligen lyssnat på mina önskemål gällande tider, då jag är lite av den krångliga typen som har ett nattjobb jag måste anpassa mig efter och oftast sover om dagarna. Men med hennes hjälp och samarbetsförmåga har det gått som på räls. Credd till henne!

När det kommer till körningen så har jag kört någon enstaka lektion med Tobbe som är riktigt duktig. På den lilla tiden vi hade så lärde han mig hur man ska ha blicken i trafiken, vilket är en stor del av bilkörandet. Så numer tittar jag alltid långt fram istället för rakt ner i gatan och det har jag Tobbe att tacka!

Den jag ändå spenderat mest tid och kört nästan alla lektioner med är Hasse! Och honom vill jag tacka allra mest. En otroligt bra lärare som man som elev känner sig extremt trygg att ha bredvid sig och lär ut fantastiskt bra. Hasse lyssnar på vad jag har att säga och vad jag vill öva mer på, samtidigt som han själv har ett bra upplägg i körningen och är noga med att säga till när man gör fel, OCH när man gör något bra (!) Så tusen miljoner tack och kramar till dig Hasse!

Dessutom vill jag tillägga att man känner sig väldigt "hemma" när man kommer till trafikskolans lokal innan och efter en lektion. Alla som jobbar d

2013-02-19

Tack Mikaela! Det var jättetrevligt och lätt att utbilda dig.
Carro hälsar och tackar

2012-11-21

Kenneth Biström

Tack!

Tog BE-kort med läraren Glenn. Allt var bra och professionellt upplagt. Tog en dubbellektion och sedan uppkörningen, till fyllest!
Kan starkt rekommendera denna skola samt läraren Glenn!

2012-10-07

Didrik

Alvik trafikskola

Min fru tog körkort genom Alviks trafikskola i veckan, på första försöket både för teori och uppkörning.

Innan hade vi tagit en testlektion på annan trafikskola och trivdes inte bra med den läraren, så vi bytte till Alvik.

Vi körde med Hasse och någon gång med Tobbe och det fungerade jättebra! Jag som privathandledare var med i baksätet på lektionerna och vi mängdövade sedan hemma.
Lektionerna var lugna och pedagogiska för min fru och jag som medföljande privathandledare fick bra stöd till vår träning hemma.

2012-10-02

Tog en testlektion på Alviks Trafikskola för några dagar sedan. Bilen var oerhört lättkörd, inga som helst problem med den. Läraren (Hasse) var väldigt lugn och pedagogisk. Han lärde mig saker jag inte tänkt på förut, och han förklarade också så att man förstod precis vad han menade.

Hasse tyckte att jag körde så bra att jag inte behövde ta några lektioner på bilskolan; det räckte om jag övningskörde privat. En glädjande och uppriktig nyhet.

Rekommenderar varmt trafikskolan till alla!

2012-09-28

Andreas

Tack Alviks trafikskola

Jag klarade både teoriprovet och körprovet på första försöket efter att ha gått alviks trafikskola. Det var en otroligt bra utbildning både för både körning och teori. Alla som jobbar där är otroligt trevliga och duktiga. Jag kan rekommendera trafikskolan och framförallt min lärare Hasse till alla, stort tack!!

2012-09-27

Frida

Tack så mycket!!

Jag körde med Hasse från början och med Tobbe som extra hjälp. Allt fungerade så bra det bara kunde hela tiden. Bra lektioner och jag klarade mitt teoriprov och körprov utan problem. Det gick snabbt och var okomplicerat. Stort tack Alvik för all expert hjälp och vägledning! Varje lektion var alltid ett nytt äventyr och man längtade direkt till nästa! Blir tråkigt att lämna skolan och alla trevliga glada lärare!

2012-08-24

M M

Klarade uppkörningen idag

Klarade uppkörningen idag (första försöket) och för en dryg vecka sen teorin med 63 av 65 rätt. Jag har kört nästan uteslutande med alviks trafikskola och är mycket nöjd! Även med teorikursen som går kvällar lite då och då. Caroline i receptionen är oerhört hjälpsam med allt man behöver. Toppenskola! Tack för all hjälp jag fick av er alla! Speciellt Glenn, Kenneth, och Malin!

2012-08-13

Adam Hallberg

En riktigt bra trafikskola

Alviks trafikskola gav mig den hjälp och de verktyg jag behövde för att lyckas med mitt körkort. Det är possitiva, engagerade, och kunniga lärare som verkligen ser till dina individuella behov och hjälper dig på din väg mot körkortet. Alviks trafikskola har kunnig och hjälpsama lärare som skapar en possitiv, rolig och säker inlärningsmiljö. Det var sällan som man kom tillbaka utan ett skratt och man lärde sig alltid något nytt. Tack Alviks trafikskolas fantastiska personal som gjort min väg till körkortet kul, intressant och lärorik.

2012-08-13

Jag hade testat ett antal olika trafikskolor innan jag hittade till Alviks trafikskola. Av de jag testat är Alviks trafiksskola är helt klart den bästa! Efter varje lektion kändes det verkligen som att jag hade lärt mig något. Stort tack till min lärare Malin!

2012-08-08

Angelica Holmberg

alviks trafikskola är världsklass!

Alla är otroligt trevliga, hjälpsamma och duktiga på alviks trafikskola! Extra credd till Malin som var min lärare. Jag är supernöjd!

2012-07-01

Jimmy Olofsson

Mycket hög kvalité

När jag fyllde 31 bestämde jag mig äntligen för att ta körkortet. Hade inte kört en meter innan jag kontaktade Alviks trafikskola för en testlektion. Jag var sjukt nervös men läraren (Hasse) var lugn och väldigt tydlig samtidigt som svårighetsgraden var anpassad till min nivå. Efter lektionen la vi upp ett schema på ca 35 lektioner eftersom jag bara skulle köra på skolan och inget privat. Jag behövde bara 30 av lektionerna och Hasse guidade mig igenom olika moment och såg till att jag idag känner mig trygg och säker i trafiken. Fick körkortet i fredags och har hela Alviks trafiksola att tacka för det. Tack Carro i receptionen (som fixar de flesta problemen). Tack alla lärare på skolan som alltid är trevliga och tillmötesgående. Tack Hasse för att du alltid är proffsig i ditt jobb.

Tusen Tack!
Vänligen,
Jimmy

2012-06-04

Tack Alviks Trafikskola! Jag är så nöjd med min utbildning hos er! Hasse var en jättebra lärare - han var alltid lugn och gav massor med bra tips och stöd under lektionerna, och det är mycket tack vare honom att jag klarade uppkörningen på första försöket!

2012-05-15

Alviks Trafikskola

Helt underbar personal, lunga, trevliga och sociala. Och jag fick mycket hjälp med teorin!

2012-05-08

Fredrik Mårtensson

Bra körskola

Trevlig och väldigt kompetent personal, allt har fungerat toppenbra!

2012-04-20

Regina

Faboules

Vill bara säga tack o bock för mitt körkort. Och till läsare att dom blåser verkligen ingen på kvalité eller pengar, och ni till tacken . Tobbe och hasse som kört med mig. Caroline för en underbar och hjälpsam person, kenneth för en lärorik teori och Glen för du hade lugnet o följa med till min hållt uppkörning !!!

2012-04-11

Daniel

Rekkomenderas!

Om du vill ta ditt körkort och få proffsiga lärare med många års erfarenhet ska du vända dig till Alviks Trafikskola. Dom skräddarsyr och anpassar efter kundens behov och det är så det ska vara.

2012-03-29

Thomas

B-körkort

Kan verkligen rekommendera Alviks trafikskola! Klarade uppkörning och teori på första försöket tack vare dem. Kanonpersonal! Eloge till Tobbe och Kenneth!

2012-03-24

Benjamin

Bra körskola!

Alviks trafikskola gjorde att det var enkelt och gick snabbt att ta körkort! Enkel webbanvändning och trevliga lärare! Rekommenderas väl!

2012-03-19

Jennifer

Toppenkörskola!

Jag kan verkligen rekommendera Alviks trafiksskola till de som ska ta körkort. Pedagogiska lärare och hjälpsam anda på hela körskolan. Tack till Carro som hjälpte mig pyssla ihop körlektionerna till en "intensivvecka" som passade mitt schema. Ett stort tack till Hasse som på ett pedagogisktsätt hjälpte mig ordna körkortet på 3 veckor :)

2012-03-16

Susanne

Kanoners!!

Jag kan absolut rekommendera Alviks Trafikskola.
Jag körde hyfsat intensivt med ett par lektioner i veckan, jag tog körkortet på första försöket, en månad efter första lektionen. Värt varenda krona! Lärarna är jättetrevliga, pedagogiska och pressar en alldeles lagom mycket ;) Tack!

2012-03-14

Peter

Tungt släp

Mycket trevlig personal som verkligen hjälper till med att få körkort. Man blir rekommenderad det antal lektioner man behöver ta inte mer och inte mindre. Kan inte bli bättre.

2012-02-09

Alexander

Bästa trafikskolan!

Varför?
* Pedagogiska och hjälpsamma lärare, det innebär att de inte bara är bra på att lära ut utan även utformar lektionerna individuellt och inkännande så man hela tiden kompletterar och fyller i det som man är sämre på gången innan på ett effektivt sätt.
* Kanonbra service lätt att boka/boka av webtjänsten är kanon.
* Trevliga och lättkörda övningsbilar. Inga tungkörda/lågvarvade dieslar.
* Man känner sig alltid välkommen.

2012-02-02

IWONA

bästa trafikskola

Jag vill tacka jätte mycket till HASSE.
Alvik trafikskolan jag ska rekomenderar till alla som vill ta körkort.
Mycket bra skolan trevliga personalen.
TACK SÅ MYCKET:)

2012-01-31

markus

alviks trafikskola

jag rekommenderar verkligen alviks trafikskola! pedagogiska,trevliga lärare
och man blir väldigt bra omhändertagen! stort tack!!

2011

2011-12-29

Rana

Alviks trafikskola är bäst!

Jag har gått i flera trafikskolor men inte fått den hjälp jag behövt, det fick jag dock på alviks trafikskola! Lärarna är grymma och anpassar sig efter elevernas behov. Man får hjälp av alla på skolan, till och med receptionisten! De finns med och hjälper en ända tills man uppnått sitt mål!! Om det inte vore för alviks trafikskola hade jag aldrig klarat mig! De är så prisvärda!

2011-12-23

isabella frank

Alviks trafikskola!

Man känner sig välkommen på bilskolan och lärarna är väldigt duktiga och man känner sig väldigt trygg när man kör. Om någon funderar på att ta körkort skulle jag aldrig tveka på att rekommendera Alviks trafikskola, tog mitt körkort idag på första försöket tack vare dom.

2011-12-05

Marcus

Tankar baserade på egna erfarenheter av skolan

Då jag fått mitt körkort och tänker tillbaka på tiden med Alviks Trafikskola så kan jag inte vara annat än nöjd. Skickliga lärare som vet vad de gör som även är trevliga. Jag kan rekommendera skolan till samtliga som har planerat att ta körkort på ett smart sätt.

2011-12-02

Susanne Novella Kamil

Alviks Trafikskola

Duktiga, flexibla, snabbfotade och framförallt trevlig stämning på körskolan! Det känns att de är måna om att varje elev ska få det som den behöver för att lyckas med körkortet. Jag skulle absolut rekommendera alla att använda sig av Alviks Trafikskola.

2011-11-11

Väldigt bra skola!

Alla som vill ta körkort borde välja alviks trafikskola.
Mycket bra och pedagogiska lärare.
(5 av 5 toasters)

2011-11-01

Lina Blinke

Bästa!

Toppenbra och pedagogiska lärare och trevlig stämning!
Har gått på andra bilskolor tidigare men utan att utvecklas så mycket och mest kände ångest för att gå dit...
Efter att jag började på Alviks trafikskola har jag längtat till körlektionerna!

Nu är körkortet mitt efter första uppkörningen:-)

Extra tack till min lärare Kenneth!

Rekommenderas verkligen Alviks trafikskola till dig som vill ta körkort! :-)

2011-10-27

Ninni

Bästa bilskolan!

Otroligt trevliga lärare och personal. Man blir väl omhändertagen och de är måna om dig som elev. Kan inget annat än ge högsta betyg till denna bilskola!