Persson & Son AB, Jonas

Omdömen om Persson & Son AB, Jonas

2009-05-27

KC

Inte många rätt..

Som tidigare nämt är detta ett av dom värsta transport bolag jag haft med att göra. Jobbat med logistik själv under en längre tid och detta är garanterat mitt sista val...
Otrevlig personal samt ingen ersättning för skadat gods.
NEJ TACK!

2009-05-13

Marcus

Nej nej nej

Dåligt. 6 dagar senare, mitt paket har blivit felsorterat. Jag har ringt till schenker i Helsingborg (otroligt otrevlig personal, arbetar själv som kuntjänsthandläggare och jag har aldrig varit med om liknande) som inte vill/kan hjälpa hitta mitt paket. Ringde till bolaget som jag handlat ifrån, säger att jag skulle få nytt paket, som ska gå via posten, varav dom kommer att fakturera Schenker endån. Gick på 5 minuter. Paketet efter 2 dagar. Det ÄR service det. Rekommenderar inte detta företag när ni skickar / beställer. Fy och usch!

2009-04-17

Chris.

så fruktansvärt DÅLIGT!

Jag är så trött på detta B-företag som alltid lyckas strula till det i form av sena leveranser, krossade varor samt en riktigt otrevlig servicepersonal (speciellt Malmö). Vill du vara säker på att dina varor kommer fram utan att vara krossade samt i tid, då kan du dra ett streck över Schenker. Jag har nu bytt transportbolag och kommer aldrig att bli kund hos er igen.

2009-03-16

Maria

Snigelfart och felbesked

Ska det behöva ta längre tid att få paket från Köpenhamn än Hongkong? Fått besked om leverans måndag, men dom levererar inte förrens på tisdag dessutom dagtid. Jag har väl annat för mig än att vänta på dom.

2009-02-20

Fred

Ett skämt..

Generellt dålig service otrevlig peronal, då dom har ställt till med allt ifrån felutskick saker som står kvar på terminal kross, U name it.. Där det alltid uppstår problem är Schenker Malmö. Detta är inte företaget du ska välja om du vill va säker på att dina leveranser ska komma fram..

2008

2008-12-19

Sara

Supernöjd

Jag har använt Schenker och tycker det är kanon. Enkelt att boka, trevlig och kompetent personal när man behöver hjälp. Ett företag att rekommendera.

2008-12-08

Jossan

Superbra

Jag säljer mycket på Tradera och tycker det är kanon att skicka med Schenker. Smidigt att lämna in paketet på CityGross och så är det hos min köpare några dagar senare... Kanon!

2008-11-10

kennie

företag som levererar.

må säga att det bästa företaget just nu är schenker, pga av bredden av service andan som finns. och bredden av olika fraktsätt och hängiven personal.till skillnad från DHL, som är det föredetta ASG. ASG som var ökänt för sina skador och svinn på ordrar. det kallades även för "alltid skadat gods".

2008-11-06

Pierre

Ett fraktbolag för hemmafruar och arbetslösa?

Ett fraktbolag för hemmafruar och arbetslösa? Ser en ljus framtid för dom här i göteborgsregionen.. Men jag har (som tur är) jobb och om jag vill ha kvar det kan jag ju inte stanna hemma hela veckan för att dom kan komma och lämna paketet lite när dom känner för det. Har man sagt den 6:e november och endast levererar mellan 08-16 så kan man ju inte gärna åka ut med det den 5:e..

Fler företag i Strömsund