Bildemo

018 - 16 92 00, Möllersvärdsg. 8, 754 50 Uppsala

Kategori: Bilreservdelar, -tillbehör Bilskrot, bildelar - Auktoriserade bilskrotare

Bilder på Bildemo

Omdömen om Bildemo

2013-10-31

Shayer Rizvi

Grymt bra service

Kom in 10 min innan stängning med en punktering och att jag inte har hjullåsbulten med mig men dom kunde hjälpa mig i alla fall fixade 2 st beggade däck för ett otroligt förmånligt pris.

Bemötandet va världsklass .

Grymt jobbat kan jag säga

2013-10-29

Maria

Supersmidigt hjulskifte

Jag blev lätt orolig när jag kom till min bokade tid för hjulskifte och kön var lång pga att ett större företag skulle skifta på alla sina bilar. Men jag blev snabbt vinkad förbi kön och kom t o m in ett par minuter före utsatt tid. Fika bjöds under tiden och hjulskiftet tog bara några minuter. Jättetrevligt bemötande.

2013-09-18

Jörgen

Lite väl stor skillnad

Olika priser på däck beroende på vem man träffar i affären tydligen.. Det skilde över 3000 kronor på samma däck (4st) från en dag till en annan. Men när jag nämnde det gick dock den andre killen med på samma pris, verkar som de har god marginal på sina grejer om det kan "prutas" så mycket.

2013-09-03

Petter

Helt fel prisbild

Man säger att kunden skall köpa begagnat, bl.a. ur miljöhänsyn. Problemet är bara att prisbilden numera ej skapar incitamentet att göra det. Skillnaden mot nytt är för liten. Det är tråkigt att en tidigare bra bildemontering förvandlats till något annat. Vuxit för mycket?

2013-05-17

Camilla

Så bra!

Vi har köpt två omgångar vinterdäck och två omgångar sommardäck nu också hos Bildemo och är så imponerade av den hjälp vi fått. Snabbt och till bra pris. Det är kampanjer emellanåt och de har vi nappat på. Däcken håller länge och det gör servicen med.... Tack och bock!