Händige Herrn

Omdömen om Händige Herrn

2012-08-22

Berndt

Bemötandet

Dom måste nog stänga och gå på charmkurs.

Jag antydde att jag hade tittat på cyklar på andra butiker och fick genast en halvtimmeslång föreläsning om hur dåliga alla andra var och vilka skrotcyklar alla andra sålde.

jag fick intrycket att dom var så dåliga att dom var tvungen att framställa alla andra i dålig dager för att ens få några kunder själv.

Jag kommer aldrig att köpa någonting där

2012-06-01

Nina Ö Nina Ö

Dåligt, besynnerligt bemötande

Första (och nog enda) gången jag gick dit, med en helt vanlig punktering på bakdäcket. Priset var lite billigare än på t.ex Öppen Gemenskap, betalade lite extra så lagade de punkan undertiden jag väntade. Vilket var enda fördelen!
Undertiden fick jag äran att stå och prata med denna kvinna bakom kassan som mer eller mindre anklagade mig för att vara en idiot som köpte en "billig skitcykel som säkert massproducerats i Kina" på Intersport istället för att lägga (mycket)extra pengar på en "riktig svensk kvalitetscykel" som de hade i butiken.
Kändes fördjävligt! Och sen var det följt av en hel del konstigheter från henne. Jag kunde knappt stå ut tills att de tysta halvbuttra karlarna i verkstaden var klara med min arma cykel.
Nej, dit återvänder jag inte i första taget!
Lär er att bemöta kunder som sig bör!
Jag ska istället vända mig till Umeå Cykelsport på Grubbe hädanefter.

Fler företag i Umeå