Sultan Palace, Turkisk Restaurang

Fräsch och god buffe

Nöjd med maten som ser fräsch ut, trevlig personal, värda en 5a

2012-10-31

Nadine A Nadine A

Väldigt god turkisk mat, riktigt smakfullt! Bra priser också.

2012-10-31

Anette E Anette E

Mycket god mat och en mycket mysig miljö bra portioner och trevlig personal

2012-05-10

ROBIN

Bästa turkisk mat

Sultan palace har det bästa turkiska matet en super öppet bufe från vegetarisk till köt många olika rätter att välga på jätte trevligt atmosfer veldigt bra servis der man trives med familyen.Vi tackar sultan palace för att dom har erbujdit oss en så super bra buffe.TACK TACK TACK...

2011

2011-10-29

Stella Kibona

När man vill äta internationellt...

En restaurang med mycket urval...Olika sorters av röror och mycket att välja mellan...Jag rekommenderar strakt denna restaurang, med bra priser. Här kan man äta sig mätt på buffen och välja bland olika sorters av rätter, både varm och kall.
Sen får vi inte glömma personalen. Fantastisk bra service och de har det lilla extra.

2011-10-29

memet beyazit

malmöbo bra mat

det var helt godt mat. det er masse olika salatter og varm retter, takker för at det lager bra mat

2011-10-26

Emanuel Morén

helt ok

har en massa olika goda rätter. Tyvärr precis som en del andra är det ganska liten variation på maten. Jag gillar ändå det mesta och det är ofta "rent" kött, inte bara köttfärsrätter.

Fler företag i Malmö