Anneli Salongen

Omdömen om Anneli Salongen

2009-07-13

beno

bäst

har provat MASSOR av frisörer o salonger men Annelie är i särklass bäst.
Öga för vad man passar i o lyhörd. Allt går dessutom så snabbt!! Suveränt!

2008

2008-12-16

EmEm

I en egen liga

När jag bodde hemma i Borlänge gick jag alltid till Anneli på Anneli Salongen och har alltid varit nöjd med resultatet. Likaså har resten av min familj gjort.
De är så trevliga och duktiga. Lyssnar på ens önskemål och kommer med idéer. Klipper och färgar snabbt och professionellt. Det är en fröjd att gå dit och trots att jag numer studerar på annan ort, ordnar jag så att jag kan fara hem och klippa och färga mig på Anneli Salongen för de är i en helt egen liga, utan konkurrens!

Rekomenderas helhjärtat till alla!

2008-11-04

NC

En oas

Mitt i byn Solvarbo ligger ett litet missionshus. Därinne lyser båder fliten och levande ljus. Med färg, sax och kam ser Annelie och Cissi till att personligheten kommer fram. De lämnar ingenting åt slumpen och jag skulle vilja träffa någon som har gått därifrån trumpen. Denna lilla frisersalong vill jag verkligen rekommendera, åt många, många flera.

2008-03-18

MA

Underbara!!

Underbara människor i Solvarbo! Jag är alltid lika vacker när jag traskar därifrån!

2008-02-27

GS

Tala tydligt!

Tala tydligt, annars riskeras samtalet brytas. Det hände mig...