Superbilligt

Bilder på Superbilligt

Omdömen om Superbilligt

2014-04-14

köp inget av dom!!!

Jag avråder bestämt till att handla hos denna firma...de kan bli superdyr affär.
Uteblivna svar, allmänt ointresse för eftermarknaden med service, vid fel blir dom okontaktbara.

2014-03-31

förbannad

Aldrig mer

För det första kan dom lära sig svara på mail. Kommer aldrig att rekommendera er till någon. Om ni tror ni kan bedriva företag på det här viset så får jag önska er lycka till.

2013-12-11

Anders

Super mycket skräp

När man inte kan få tillbaka pengarna på en vara som inte fungerar så blir dom INTE superbilliga,
kommer aldrig mer att köpa något hos dom !!

2013-11-18

Erik K Erik K

Super nöjd över deras service

fick hem min fyrhjuling snabbt, även att det var lite små fel på min maskin som jag mejlade dom och sa till vad som var fel, och fick snabba svar samt ett trevligt bemötande! och dom skickar mina delar snabbt och smidigt :-)

2013-11-15

Gustav.

Oseriöst.

Jätteroligt sortiment. MEN... det hjälper ju inte om produkterna genomgående har fullständigt kass kvalitet, och när, inte om, det krånglar visas ett ofattbart ointresse att lösa kundens problem.

Låt prisbilden motsvara standarden på produkterna, dvs till knappt hälften, eller hellre ta fullt ansvar för att kunden ska bli nöjd.

Gör man inte detta bevisar det bara att företaget är medvetna om att det är skräp man säljer, och kör på så länge det håller.

2013-11-07

Jan Andersson

Riktigt bra moped!

jag har köpt en Vento Runner moped av dom och den fungerar perfekt!

2013-10-31

Fredrik

radiostyrt flygplan

Deras grejer är förvisso billiga. Men man förväntar sig ändå att de fungerar. ett radiostyrt flygplan var så motorsvagt att det inte kunde flyga. Och därför störtade det naturligtvis och fick skador på roder och vingar. När jag reklammerade det menade butiken att jag själv orsakat skadorna och att det minnsan visst kunde flyga som beskrivet. Det här är nackdelen med webbutiker. Man vet egentligen inte vad man köper eller av vem. Ett företag som vill tjäna lite snabba pengar på skräp kan komma ganska långt.

2013-10-25

Katarina Carlsson

HANDLA INTE

Köpte en moped förra året utav dessa. Dom var hur trevliga som helst, så länge det handlade om att jag skulle köpa något. Det var även lätt att få svar på telefon. Jag hämtade min moped, efter där har det bara krånglat. Finns nog ingenting på mopeden som har fungerat. Den gick i 2mil innan den havererade. Kontaktade Superbilligt igen, denna gången var dom varken trevliga eller snabba på att höra av sig. Allt blev genast mycket krångligt. Dom åtgärdade tillslut felet, efter detta gick mopeden i 20 mil, då gick en vajer av. Dom skickade vajern till mig efter min egen önskan. Nu efter drygt 80 mil körda, så har mopeden havirerat. Jag orkar inte ens kontakta dom. Får väl som vanligt spydiga svar

2013-10-21

Supersega.se

Ingenting med deras bolag är bra! För det första fick jag vänta nästan 1 1/2 vecka innan jag fick crossen jag beställt. När jag väl fick den var den trasig, gick inte att starta. Skickade då mail och förklarade felet, och sa att jag vill reklamera den och få en ny. Men det gick så klart inte, dom skulle laga den istället för att skicka en ny. Ja då säger dom att dom skickar en retursedel så att jag kan skicka tillbaka den. Ja det tar ju förstår en 1 vecka innan jag får det. När jag väl skickat tillbaka den så tar det 4 veckor innan jag får den hem igen. Den var ju fixad och allt fungerade fint, men 5-10 minuters körning senare får jag punktering... Får väl hoppas att det går på garanti. Blir väl att vänta flera veckor till innan man får ny slang...

2013-10-14

Skitställe

handla INTE här!

Vi köpte en ATV 500W - EL Miniquad till våran dotter i födelsedagspresent. När vi sen packade upp den så var den trasig! Den startade inte och givetvis var besvikelsen stor hos dottern som fick en trasig present.

Vi åker tillbaka med den och vill ha en ny, men fick som svar att vi får lämna in den på lagning. Helt sjukt att vi ska behöva lämna in den på lagning då den var trasig från start.
Men iallafall så de lagar den och då tror vi ju att allt ska vara bra. Men den håller i ca 10minuter sen slutar den fungera igen!
Så vi får lämna in den ytterligare en gång, och de säger att den ska fungera helt nu och att de har testat den.

Väl hemma så håller den ner för våran uppfart sen pajar den igen!

Så nu sitter vi här igen med en trasig produkt och de vägrar ta ansvar över detta! Nu har vi lämnat in en begäran om att vi vill göra en reklamation och få tillbaka våra pengar. och om de inte godkänner det så tänker vi gå vidare och göra en anmälan till ARN.

Tilläggas ska också att vi har 15 mil resa så vi har alltså åkt 60mil för att de ska laga den - och så är den iallafall sönder.

Jag har god lust att skicka en faktura till dom på resekostnad plus kostnad för min TID som har gått åt att åka fram och tillbaka till deras verkstad.

Skitföretag och jag tänker aldrig någonsin köpa någonting hos dom igen, och tänker varna alla för dom! Nästan så att man har lust att kontakta aftonbladet, för vi verkar ju inte vara de enda som d

2013-10-10

Oroligt, men OK till slut

Jag tror, som många andra här, att en del av de som uttalat sig nedsättande om företaget Superbilligt är sådana som har "tummen mitt i handen".
Trots allt oroväckande som andra skrivit här tog jag ändå risken att köpa en Vento Runner från Superbilligt.se. Jag har monterat ihop den, och har provkört med jättetrevligt resultat. Hela paketet levererades till mig precis 2 dygn efter att jag gjorde min beställning. Det kom som ett paket i storlek som om det innehöll ett piano, och det var märkt med vikten 90 kg.
Invändigt är paketet förstärkt med en konstruktion av järnbalkar som håller mopeden centrerad inuti skalet bestående av wellpapp. När man lyft bort wellpapp-huven står alltså mopeden inramad i denna järnbalkskonstruktion och en stor mängd bubbelplast skyddar den mot repor.
Bakhjulet sitter redan monterat, men inte framhjulet och styret. Dessa delar får man själv montera dit, liksom också delar av skalet, bland annat själva fronten med lysen och blinkers. Eftersom jag inte hade gjort exakt detta någonsin tidigare så tog det en hel del tid att prova och klura ut hur det skulle göras, och den svenskspråkiga monteringsanvisningen (ett häfte) gav inte så värst detaljerade instruktioner. Men man fick kämpa på, och jag lyckades, men riktigt svårt kan det inte påstås vara om man är någorlunda "mekanisk" av sig.
En sak var jag mindre kunnig i, och det gällde formaliteter kring registreringen. Det skulle senare visa sig att Superbilligt.se tog hand om hela detta pr

2013-09-29

Dan

Dåliga produkter, köp ej.

Kommer aldrig mer köpa något fordon som kommer från superbilligt. Den Apollo Orion 250 som jag haft tidigare är ren skräp. Dålig kvalitet på det mesta, gods, plast mm sprícker eller vibrerar sönder. Som en gigantisk vibrator hela maskinen. Vibrerar så mycket så det går endast köra någon kilometer innan man är helt slut i kroppen. Aldrig mer en billig "kinamaskin" för min del, bättre att köpa begagnad äldre kvalitetsmärke.

2013-09-25

Nicklas

katastrof firma

superbilligt borde hetta superskit, köpte metanolbuggy till grabben funkade inte såklart, efter 2 veckor hade de inte tittat på den, telefon vet de inte hur man svarar. även köpt 2 st radiostyrda helikoptrar, rena ramma skiten säljer de. till alla där ute, era barn blir bara besvikna när sakerna inte fungerar. lägg på lite pengar och vänd er till en seriösa firma med fungerande kundvård.

2013-09-22

MMS

Skitprodukter!

Varning...köp aldrig något på detta ställe. Köpte två fyrhjulingar till ungarna....delar pajar på löpande band..saker spricker...ramlar av !! Rena rama skiten. Lägg ner pengarna på bättre kvalitet istället, det är mitt råd. Önskar jag sett denna sida INNAN jag for dit...

2013-08-18

Åke

Köpte ATV 110cc

Trevligt mottagande i butik, bra service på plats. Omöjligt att få tag på dem per telefon innan besöket, lämnade nummer, men ingen ringde tillbaka.
Packade upp hojen och noterade att en ventil på ett hjul var trasig, läckte luft, var tvungen att byta den. En fälg var rostig. Bakaxeln var sned monterad, ordentligt sned. Gick att rätta till men det var en del arbete. Läckage i en bränsleledning och bränslefiltret var sprucket. Ramen vid fotsteget var böjd, ca 20graders fel vinkel. Motorn gick riktigt dåligt till en början men den har hämtat sig riktigt bra nu efter inkörning och justering av förgasare. Owners Manual är något av det roligaste jag läst men tyvärr är den inte mycket till hjälp eftersom den är omöjlig att förstå och bilderna är mycket otydliga. Kontentan är att jag har köpt andra rejält begagnade kina-hojjar som har känts som om de är i bättre skick än denna nya.

2013-07-15

Erik N Erik N

Luradbilligt.se

köpte en Orion 150cc 37-yzf 155 pro den 30-07-2012

monterade den inte förrns efter en månad. och upptäckte då att plast var trasigt och det fanns repor. mailade och fick ett svar att de skulle kolla upp det. fick sen aldrig något svar. så jag monterade ihop den och sket i att den var lite trasig. sen ska första servicen göras vid 10h
när jag använt den max 8h så skär växellådan ihop. och inga svar från brantech alias superbilligt alltså skitstövlarna i Västerås!

Svar från Superbilligt
2014-04-03

Följande står på hemsidan under 'Köpvillkor'

Garantier.
Alla motorfordon som inte är väg-registrerade klassas som tävlings/lek-fordon*
och omfattas endast av en funktionsgaranti mot fabrikationsfel.
Detta innebär att maskinen skall fungera tillfredsställande när den används första gången.

2013-07-11

Max

Skapligt bra

Beställde nytt däck och ny slang, efter ca 12 minuters körning så fick jag punktering, slangen var upptrasad, det var påsatt på verkstad också! :(, dock så var däcket riktigt bra, blir att köpa ny slang, sedan 200kr till till verkstaden för o sätta på, men hoppas det blir bra nu! :)
Kan rekomendera deras orion fiddys! Riktigt bra!
Köpte min Orion där 2008, däck o allt har hållt tills idag! :)

2013-06-27

Lars

Så jävla sämst...

Minicrossen pajade redan på 1:a dagen och servicen är bortom all kritik. FYFAN

2013-05-17

Ribban

hmm

Först och främst, man får vad man betalar för! Trots allt i princip halva priset på grejerna mot för i en vanlig affär. Däremot att mygla med garanti är väl inte okej, att kräva ut service bok kvitton osv för att garantin ska gälla, men nån service bok får man inte med. Hur ska man då veta det? Sen en annan sak e leveranstider , beställde en reservdel med med deras förlegade betalsystem så tog det över en vecka för att få en liten del, de e faktiskt 2013 och vi bor i Sverige jag förväntar mig få paket inom absolut senast tre dagar, oftast två!

2013-05-16

Dennis Nordqvist

Mycket nöjd med deras hjälp av inköpt Q2a

Hej!

Var en Lördag och köpte 2 st Q2 Mini 4 hjulingar till små grabbarna.

Byggde ihop hojarna och startade upp den första som gick kalas fint.
Startade upp den andr Q2an, Krånglade välldigt mycket med förgasaren.

Jag mejlade med Alexander på Superbilligt.se , och sa vad problemet var. Vips så låg en ny förgasare på posten och den hämtades ut inom 1½ dag. Samma problem uppstod. Fick tid på verkstan och ny förgasare sattes dit igen (3e gången). Och den funkade kalas fint (1 time efter inlämning på verkstad).

Nu funkade hojen maskinellt. Men när jag tog ut den på sin jungfru start, då gick gas handtaget av direkt, och punka på bakhjulet. F*N tänkte jag.

Skickade ett mail till och Alexander skickade både en ny gashandtag OCH ny slang helt GRATIS utan strre diskution om saken.

SJälvklart får man vad man betalar för, men jag har rekommenderat superbilligt till nära och kära, mest för den välldigt finna servicen man får tillbaka som kund. Både från Kundservice och den långe mekanikerns vändliga bemötande.

jag kommer handla fler gånger av dem, räknam ed det.

Mvh

2013-04-25

Robert H

Orion crf 125cc

Köpte två orion crf125 av dom. Extremt snabb leverans långt över förväntan. Trevligt och korrekt bemötande. Kan starkt rekommendera andra att göra affärer med superbilligt :)

2013-04-07

Pappa EU-Scooter

Bra billiga Skooters & 4WD grejor!

Beställde en Vento Viper EU-moped till min hustru och det var snabb leverans och bra priser, dessvärre måste jag säga att det är under all kritik att man endast kan nå deras support/kundtjänst via epost och inte kunna prata med dem via telefon!!! Det är detta som gör att jag inte ger högsta betyg till detta företag! Men i övrigt rekommenderar jag alla som är ute efter en ny bra EU-moped eller offroad-4WD till vettigt pris och med snabb leverans att beställa ifrån www.superbilligt.se MEN det detta företag måste bättra sig på är att se till att deras kunder kan tala med dem på TELEFON och inte vänta veckor på svar via epost!!!

2013-04-02

linus

superbra

Många klagar på detta företag jag fick min dotters fyrhjuling satte ihop den ser att bak axel var lite krokig. Jag skickar mail om detta krävde inte ens en ny del men dom fråga bara kan du byta själv. Efter mitt svar skicka dom nya delar drekt så inget att klaga på.

2013-04-02

Anders Isaksson

Snabbt

Köpte en moped till sonen. Tog endast en dag att få hem den. Allt var smidigt, rekommenderar det här företaget om ni vill köpa något. Har även beställt delar och leksaker tidigare och blivit nöjd både av det billiga priset och snabba leveranser.

2013-03-27

Håkan Andersson

Moped

Var och köpte en moped hos superbilligt idag.
Var grymt nöjd med allt. Skönt att kunna åka lite billigare till jobbet.

2013-03-27

Kristian Svensson

Superbilligt riktigt bra företag

Jag har köpt både moped samt ATV från superbilligt.se utan problem. Vad jag kan läsa här på Rejta om företaget verkar det röra sig om folk med tummen mitt i handen.

2013-03-25

bcmdjhgsdht

Deras sk ''25 moppar'' är INTE strypta!!

Köpte en ''klass 2, 25km/h'' moped men den har från första dagen kommit upp till 40 km/H, de säger att skruven under sadeln ska skruvas vilket jag har gjort och har fått dom inse att den går EJ mer att skruva, (en skruv går att skruva till en viss gräns som alla vet) de säger att den är strypt men om den verkligen var strypt så skulle den inte göra mer än 25km/H som det står om mopeden på hemsidan. Jag känner mig lurad, jag varnar andra innan ni ska köpa nåt från superbilligt/''superseriös'' så borde ni tänka om och kanske köpa från ett seriös företag. Är det ok att lura folk på detta sätt? sälja 25 kmh mopeder klass 2 som är precis som en 45 EU moped och kommer upp till 40kmh? Företaget borde byta namn till ''superseriös''. Moppen funkar annars bra, hastighstesvajen var glapp o

2013-03-19

Christian Pettersson

Skit dålig service

Min fyrhjuling som jag köpte höll 4 mil,och sen gick den inte mer.jag hörde av mig till superbilligt,som efter mycket strul,tyckte att jag kunde skicka tillbaka den.........den gick sönder 18 april och blev skickad 2 maj, idag är det den 21 juni, och ingen fyrhjuling men den ska vara på gång sägs det..............det var sista gången jag handla nått där,dom kunde åtminstonde erbjuda ett prisavdrag eller nått liknande,men nej,det går ju inte ens få tag på dom,jag tror det är ett bluff och båg företag

2012-12-18

Bad Boy 250

fattar inte att man bedriva ett företag så här

Inget är bra de vill ha ett intyg på hur man har kört sin ATV och var skaffar man ett sånt. De vill se service bok på ATVn problemet är att skickade inte med nåt sånt. Om de hade varit like seriösa så hade de fått mer positiv reklam. Man ska inte bara sälja en ATV man ska även ta hand om kunden under garanti tiden.

2012-12-11

Per Runesohn

Mycket nöjd kund

Köpte en Shineray Road extrem år 2010 och har bara blivit väl bemött de gånger jag varit i kontakt med Superbilligt i Västerås både per telefon och i butik. Atv levererades tyvärr med ett fabrikationsfel på förgasaren och det var inga problem att få den erstt. De kompenserade mig även med en större förgasare p.g.a att jag fick åka från Örebro med Atv:n på släpkärra. Mycket bra och trevlig personal.

2012-11-16

Johan J

Nöjd kund!!!

Jag köpte en barnfyrhjuling av superbilligt.se
Riktigt snabb leverans, och min familj är riktigt nöjd med köpet.

2012-11-16

Jonas L Jonas L

Uselt bemötande mot kund!!!

Tyvärr så försvann allt förtroende för superbilligt.se nu när ja köpte två st fyrhjulingar och den ena var det ett hål på i ett bakdäck så ja ringde men blev ombed att ta kort på skada å kvitto å maila in.
Fick till svar att det såg använt ut och att det inte gick på garanti har moterat ihop den och märkte att däcket var tomt pumpa det och körde ett par meter å det pös ut fort igen å visa sig att det var ett stort hål! Fabriks fel! Villket man tycker att dom borde ge mig ett nytt däck direkt å inte hålla på att bråka å skita i det å försöka slingra sig undan.
Så nu sittar ja här med två små barn som är ledssna för att dom inte kan köra sin nya fyrhjuling som dom fått.
RIKTIGT USELT GORT!!!

2012-10-29

Köp aldrig något av superbilligt

Köpte en snöslunga vintern 2011 som jag fick levererad helt enligt uppgjord plan. Däremot så var den svårstartad och jag upptäckte att bensinen gick ner i oljetråget vilket gjorde den svårstartad. Jag fick i gång den vid ett tillfälle sedan inte mer. Då började jag att försöka få den åtgärdad på garantin. Försökte ringa men det är enligt mina erfarenheter omöjligt att komma fram? Så började jag att mejla vilket fungerade något bättre. Försökte få lämna den under sommaren 2012 då jag hade semester men det var inte möjligt pga platsbrist mm. Slutligen fick jag en tid i oktober vilket gjorde att jag fick ta en semester dag i anspråk. Jag lämnade slungan på uppgjord dag och fick kommentaren att jag kom en halvtimme för tidigt. jag sa att det är svårt att beräkna när man har en lång resa. Vid ca 14 00 så fick jag ett meddelande om att den var klar att hämta. Jag gick in på verkstan och skulle hämta slungan men då fick jag veta att jag måste betala och jag kontrade med att det var en garanti reparation verkstads mannen skyllde på butiken så jag gick ut och fick reda på att det kostade ca 600 kr bara att betala. I butiken skyllde man på verkstan. Jag fick intrycket att det här var en välinnövad strategi. Tillbaka i verkstan så fick jag reda på att felet berodde på att jag försökt starta den så många gånger alltså en moment 22 situation på lördagen åkte jag till en seriös firma i uppsala som tittade på slungan och sa att det var ett förgasar fel men dom ville inte ta i superbilligts

2012-10-16

Husse

KÖP INTE!!!!!!!

Har köpt ett par grejor där till bla 4hjuling och cross. Skitet funkar inte som det ska eller så pajar det rätt så snabbt. Gjorde en beställning på en söndag kl 20.00 och 5 min senare skicka jag ett mail om att avbeställa den, lik förbannat kom en räkning på frakt tur o retur samt admin kostnader = vad delen kostar med frakt. Jävligt dålig mail kontakt. Precis som om dom läser sina mail varannan vecka. Nä fy fan för superbilligt. Borde heta superkasst eller superblåsare....

2012-09-26

Viktor D Viktor D

Snabba!

Jag beställde två däck till min Fyrhjuling, efter 2 dagar var dom redan på Posten. Riktigt snabba leveranser! Tack Superbilligt. :-)

2012-09-10

HH

Superdåligt.se

Köpte en Orion 125 cc cross för ca 2 månader sen. Den kom i kartong å enl säljaren va det lätt att montera skiten (ca 1h) men det va inte alls så lätt som dom sa + att jag fått fel prylar i kartongen. Efter att mailat deras support med frågan hur dom skulle lösa problemet (då dom inte har ngn telefonsupport) fick jag vänta i 3 dagar för å få svar tog jag å körde dit skiten igen å bad dem åtgärda problemet direkt, då jag var tvungen å ha crossen till semestern (skulle åka ca 50 mil till stugan dagen efter) Killen i butiken va riktigt otrevlig å allt annat än hjälpsam. Då jag va riktigt upprörd av det dåliga bemötandet bad jag att få snacka me chefen men han hade inte tid (han va på plats) då han svarade på mail!!!! (förmodligen reklamationer!!??!!). Fick efter ngn timme rätt prylar. Åkte hem å skruvade ihop fiddyn. Då funkar inte tomgången och skruvar och en del kåpor fattades fortfarande, upp me skiten på släp igen för vidare färd mot Supercrap.se. Riktigt otrevligt bemötande av personalen igen men fick tillslut rätt delar. Kom upp till stugan å han köra i 30 min innan skiten pajade igen. Påpekade felet till superkeff.se via mail å efter ca 3 dar (igen) fick man svar, åkte dit igen (har ca 10 mil enkel) för å hämta delen som enl Superskit.se skulle va likadan. Fråga igen hur mycke skruva d va för å byta å enl dom skulle d ta ngn timme. Tog delen å åkte till jobbet för å montera den men upptäcker då att man måste pressa i och ur lager mm (vilket inte butiksperonalen inte sagt,

2012-09-04

Emil

Köp INTE från superbilligt

De är riktiga skitgrejer. De funkar inte och har man frågor hänvisar de via mail...Ångerrätt eller att det produkten ligger inom garantitid existerar inte...
Superbillig = -5 stjärnor....

2012-09-03

J

En bunt med skojjare

Dom vet inte hur man bemöter kunder, skyller på att dom inte kan svara i telefon under en månad för dom har så mkt o göra i butiken och verkstaden men vill inte anställa nån ny. Beroende på vem man pratar med får man helt olika svar. När man beskriver ett fel för dom vet dom inte va orsaken kan vara, fast det krävs så mkt för att kunna jobba där. Och detta är bara en del av allt skit dom har för sig.

2012-08-25

Ilsken

Lurendrejare!!

Säljer skräp till barn och när man vill lämna tillbaka skräpet så får man svaret att om det inte är trasigt tar dom inte tillbaka det trots att det inte funkar att använda. Lurar man barn utan att ta något ansvar borde man inte få finnas på marknaden över huvud taget. Bojkotta!!!!!!!

2012-08-20

ted

superlurad.nu

Jag köpte en 125cc cross dirtpro. Monerade ihop skiten. Ställde in allt. Körde 100 meter. Kedjan GÅR AV !!. Slår sönder svingen och bustningsrna är Skit. Fick byta efter halv tank. Ramen håller inte för vrider i motorn.
Kontakta kundservice för att lämna tebax skiten. Jodå svara på mitt mail efter 14 dagar, då ångerrätten inte gäller... Men jag fått allt jag bett om. De är iaf bra.

2012-08-07

KM

Varning Varning

Köpt en Orion 125cc Cross som va trasig vid lev å har nu väntat ca 2 månader på att få felen avhjälpta men utan resultat.
Riktigt dålig butik med riktigt otrevlig personal och ännu sämre chefer. Köp inget här då dom är allt annat än hjälpsamma.. Hade gärna gett dem 5 minus stjärnor men man kan tyvärr inte välja d!!

2012-08-03

kristoffer

dynamic tornado

köpte en scooter av dom den fungerar perfeckt och är väldigt nöjd kommer absolut köpa där igen

2012-07-23

www.superbilligt.se Mopeden fortsättning...

superbilligt har ej svarat på vårt brev om reklamation, har betalat 559kr idag för nytt tändstift, justerat flotören i fögasarn flyttat klämd luftslang i chassit, justerat tomgången, dock upptäckt spricka i plasten och baklyktan idag, 2012-07-23, har nu e-postat önskemålom ny baklykta och kompensation på priset om vi inte får svar under Tisdagen 24/7 så gör vi anmälan till Konsumentverket och Polisen eftersom de verkar inte ta sitt garanti allvar på allvar. Verkligen dettakänns som oseriöst!

2012-07-22

Jimmy A Jimmy A

Moped från Superbilligt.se

Köpt moped från dem kom i trasigt emballage, trasigt bromshandtag, tog 7timmar att montera ihop den passformen var inte100% vi köpte en EU-Viper moppe, tog 5dagar att få ett nytt bromshandtag, tog en timme att byta, har inte lyckts få tomgång på mopeden alls så nu efter ytterliggare 9timmars skruvand med förgasaren gav batteriet upp så har nu reklamerat hela Mopeden, att de bara kan sälja utan att testa att det fungerar är skit dåligt tycker jag, nu väntar vi på svar från dem, inget jag vill rekomendera till någon! billigt=REKLAMMATION, ska aldrig handla av dem mer bara reda ut detta sedan aldrig ha nått med dem att göra.

2012-07-18

Rune Algard

Riktigt seriöst företag!

Jag har köpt en Bashan Badboy Elite 250 av dom fungerar hur bra som helst. Superbilligt har riktigt bra och kompetent personal.

2012-07-06

Mackan

Knappt Bra

Köpte nyligen en moped Dynamic Tornado, jag har inte lyckats starta den då det troligtvis är fel med elektroniken, så det blir att lämna in det på verkstad och hoppas att jag inte har bränt upp pengarna.
Dock så ger jag dem tummen upp för snabbt svar på mejl. Att ringa dem är ingen idé då dem verkar undvika att svara i telefonjäveln!

2012-07-04

Wille

Blandat

Tjena, håller fortfarande på med superbilligt om att försöka byta mopeden. Redan efter 17 mil hade jag lämnat in minst 4 fel på mopeden. Den har gått 138mil~, Och vägrar starta vissa dagar, Lite om att den tar semester "haha"..

Har märkt som tidigare skrivits här att personalen inte riktigt vet vad de gör, Känner att många inte ens vet vad en moped är. Dock finns en kille som det känns försöker hjälpa en.. Och det är jag väldigt tacksam över. Alexander.. Det dåliga med de på mailen är att de verkar läsa sista meningen. Skrev ett långt mail om allt som var fel, och vad jag ville göra åt saken, Fick 1 mening tbx. Ville helt enkelt byta mot en annan modell. Så arg man kan bli...
Sen är detta heller inte superbilligts fel, Utan atvswedens. Dock borde både henrik och jesper (antar att de äger stället), Kunna ge nr. till atvsweden. Efter ca 5v tid att lämna fel fick jag för en vecka sedan nog. Den lämnades in för två dagar sedan in på en verkstad. Verkar som att jäveln är på väg tillbaka till atvsweden.. hoppas att man slipper se den.

2012-07-04

Erik Johansson

Riktigt bra företag!

Jag har handlat mycket av superbilligt.se utan problem. Senast köpte jag en radiostyrd båt Speed Boat Double Horse Bluestreak 7008 vilken båt, för det låga priset! Jag är supernöjd med produkten och företaget.

2012-06-30

Kerli Pettersson

Handla aldrig på Superbilligt.se

De har dålig kundservice, köpte en radiostyrd bil där och efter en dags körande kunde inte svänga längre, skickade tillbaka bilen och dem säger att det går och svänga bara att den har lång svängradie, bullschitt. De vill inte heller lämna tillbaka pengar.

2012-06-20

Johan Karlsson

Superbilligt.se

Jag har köpt en Vento Viper EU moped av dom. Kan bara säga vilken bra moped fungerar perfekt! Har även varit i kontakt med deras support via mej när jag behövde information om packlåda till mopeden. Jag fick ett väldigt bra svar. Jag har bara bra erfarenheter av Superbilligt.se

2012-06-18

Olle

Dålig service och bemötande

Köpte ny EU moped hos superbilligt. Hade den i 2 dagar innan den gick sönder. Nu har dem haft den i tre veckor utan att åtgärda felet... Otrevligt bemötande och en uppstudsig attityd när en students pengar kastades i sjön.

2012-05-09

Ann Smedberg

Superbilligt.se

Köpte en Kina-moped "Vento Viper" av dom som höll ca 5 månader innan motorn gick sönder. Mopederna som säljs där går fortare än 25km/h fast än det är en EU-moped, jag blev stoppad av polisen i 47 km/h.

Butikens kommentar: Förlängd Drivdrem (variator) manipulerad CDI-box.

Vet ens vad en cdi-box är för något.

2012-03-02

Mattias

Usch

Köpt en atv där en gång. hade en massa strul. Ringde deras kundtjänst. Å efter ett väldigt otrevligt bemötande så la jag själv på luren i örat på dom. Tycker endå att deras tillbehör som "skall passa" deras modeller borde göra de också utan att man ska behöva flexa och svetsa till dom själv. Nä inte en sak där ifrån mer!!

Fler företag i Västerås