Hitta.se

Omdömen om Hitta.se

2014-01-02

Lurades av Hittabluff.se

Varning

hitta.se har ringt mig och berättat att de har massa trafik på städning och att jag skulle få massa erbjudande om jag hade tecknat abonnemang med dem. MEN ALLT VAR JU BLUFF!
Akta er för deras lögner. Investera pengarna någon annanstans där du får nytta av dem.

2013-12-19

En kund

Oseriöst

Inga svar på frågor, offerter och statistik matchar inte. Känns som en bluff och att man blir lurad. Sanslösa summor för ingenting.

2013-10-02

Tomas

MYCKET OSERIÖSA SÄLJARE!

Man måste tydligen vara jurist för att vara kund hos detta ruffel&båg företag.
Säljaren utnyttjar minsta lilla jakande ton i samtalet som en beställning.
hitta.se och deras personal har 0% förtroende hos mig.
Jag behöver INGENTING som detta företag kan leverera.
Nästa gång dom ringer ska jag ställa till så mycket problem som möjligt för dom så att det tar maximal arbetstid !

F.Y. hitta!

2013-09-03

Jonas Ka

Sälj info inte nära verkligheten

Deras säljare lovade guld och gröna skogar- sen när utfallet kom visade det sig att vi betalade 375:- per klick!!! Jag känner mig så lurad. Nästan 60.000:- i papperskorgen. Aldrig mer Hitta.se

2013-08-09

Rejtarn Rejtarn

Riktigt bra tjänst. Använder den ofta då jag befinner mig på resande fot och behöver kolla upp nummer och dylikt. Går snabbt att surfa in på mobilen t.ex. Gör det gärna ännu snabbare!

2013-04-30

Jenny Jenny

Eniro är mycket bättre, gillar inget med hitta.se.

2013-03-15

liten företagar

annonsering på hitta.se

säljaren ljuger och påstår att det är en himla massa trafik på sökord som skulle vara bra för mig, efter en massa säljsnack så köpte jag deras "sökord" för mitt företag. ingen utdelning har kommet alls genom dessa sökord... köp inte dessa sökord av dem, kom ihåg, när man söker med sökord så väljer väl de flesta google.

2012-12-23

Marianne

Måste tyvärr skaffa hemligt nr

Inte nog med att min födelsedag anges och att min port visas på bild. Nu anges även min ålder! M a o kan alla se större delen av mitt personnummer. Varför inte visa en bild av min säng också? En närbild av min toalettstol, kanske eller av min städskrubb...

2012-11-09

daniel

förstår inte riktigt poängen med att hänga ut folks totala identitet på det viset. vidrigt. går ju inte ens att ta bort uppgifterna.

2012-09-27

Mark J Mark J

Hitta.se är en bra teletjänst, som jag använder när jag måste söka upp olika nummer till folk. Sedan är deras kartor på Hitta.se bra med.

2012-08-10

PP

Håller med om

att Eniro är bättre där man nu även kan leta produkter. Hitta.se fyller sin funktion när man letar personer och inte är ute efter produkter.

2012-08-06

Linus L Linus L

Bra hemsida som nästan alltid fungerar

2012-07-07

Anders

Finns det programmerare?

Blir så förvånad över den helt sjukt dåliga mobila sidan. Har ni programmerare anställda över huvud taget?

Hälsningar en van it-användare

2012-07-05

Wendela K Wendela K

helt okej!

Funkar ibland att hitta de nummer man söker efter, helt okej :)

2012-07-05

Gunnar K Gunnar K

Värdelöst!!

Surfade in på hitta.se och skulle söka efter biografer i Stockholm. Det enda som kom upp var ett popcorn-bonde i Perstorp...undvik Hitta .se. Eniro är mycket, mycket bättre

2012-06-15

hej hej

Hitta.se

Jag tycker att Hitta.se är en bra sida där man lätt kan få reda på vad en person heter, bor eller personens telefonnummer. Jag brukar aldrig ringa nummer upplysningen så jag tycker att det är jättelätt att surfa in på Hitta.se och söka upp det jag behöver. Jag har dessutom Hitta.se-appen på min iPhone så det är jättesmidigt att leta upp ett telefonnummer som har ringt så jag snabbt får veta vem som har försökt kontakta mig. Jag tycker det är en mycket smidig tjänst!

2012-06-12

Urban O Urban O

Oseriöst

Akta er för detta företag! Trots att vi tackat nej till ordern skriftligt så skickar de faktura. Denna bestreds skriftligt och ändå skickar de betalningspåminnelse. Nu har de även skickat vidare till inkasso. De svarar inte på mail och ringer inte tillbaka så idag blir det polisanmälan.

2012-06-09

Alexandra

Skitsida!

Behövde numret till min veterinär- gick inte att hitta! . Finns bara en stor djurklinik hos oss - hur svårt kan det vara... Fick ta numret på eniro och google istället.

2012-06-06

Allhjälpen i Umeå AB

Värdelös sida

Försäljare ljuger om vad man kan köpa?

Idag säger det att man bara gratis kan ligga med 2 brancher?
Allt är lögn då man ser andra ligga med över 20 branscher?

Sen så ljuger som om vad det egentligen kostar att ligga med, kollat med deras KT och de säger något helt annat

2012-06-06

Joakim J Joakim J

Bra site

Bra site när man behöver hitta det man letar efter, telefonnummer eller adresser. Sidan är pedagogisk och lättnavigerad med så det går fort och smidigt att göra sin sökning

2012-05-29

Lars

Tråkig sida

Tråkig sida

2012-04-27

Hur svårt kan det vara

Bytt adress men jag står fortfarande på min gamla adress trots att jag kontaktat dom och trots det har ingen ändring gjorts. Skandal, Eniro ändrade direkt så en eloge till Eniro.

Besviken

2012-04-13

Åke Svensson

Åke

snabb sökmotor effektivt och snygg

2011

2011-11-29

Stämde

Bedrägeri

Lägger upp uppgifter utan tillstånd

Svar från Hitta.se
2013-04-26

Fast uppgifterna kommer ju inte från Hitta.se utan från teleadress. =)

2011-11-18

Sivert

Tappat

en del kunder men hoppas det är tillfälligt, annars så återgår jag till Eniro som verkligen har fått ett lyft online. Hoppas dock att det ska vända för oss.

Lustigt detta, antingen är det anställda på hitta som rejtar 5 stjärnor eller Eniro som rejtar 1 stjärna...

2011-11-14

Dave

Excellent - Om Eniro var bara hälften så bra...

Sedan vi köpt en restaurang för 5 månader sedan, har jag försökt helt fruktlöst att ändra grunduppgifter i Eniro's söktjänst. Vad som kan vara så svårt kan jag inte förstå. Det enda de är intresserade av är att sälja annonspaket men någon ändring i grunduppgifter kan de tydligen inte göra trots löften om annat. Med Hitta.se var det inget som helst problem och uppgifterna har sedan länge varit helt korrekta. De (Hitta.se) får därför 5 stjärnor för en kanonbra och dessutom gratis service. Eniro får en stjärna och det bara för att en rating på noll stjärnor inte går att tilldela!

2011-10-30

Johanna

Nöjd

Super service tycker jag och riktigt bra site... Mitt företag har ökat i inkommande samtal sedan vi började med vår annonsering...

Fler företag i Stockholm