Frisör Självfallet

Bilder på Frisör Självfallet

Omdömen om Frisör Självfallet

2013-11-18

Linn

Har aldrig känt mig så nöjd någonsin.

Frida är inte bara trevlig, hon är också en fantastisk frisör. Jag kom in med ett risigt, gulnat hår med en gräslig utväxt och gick därifrån med en snygg frisyr och en GRYM färg. Jag tror aldrig jag har känt mig så nöjd med resultatet hos någon annan. Frida har fått en ny stamkund!

2013-11-11

Petra

Fick betala 395 kronor för en toppning som tog ca 7 minuter, höll på att sätta i halsen. Det var både första och sista gången jag gick dit.

2013-10-22

Monica

Tack Frida!

Tack Frida, blev mycket nöjd med klippningen. Frida är en duktig tjej som jag varmt kan rekommendera

2013-08-20

Amandine

Underbar personal - underbart resultat!

Frida lyckades fixa exakt den nyansen jag ville ha på håret även om andra frisörer sagt att det kunde bli svårt. Extremt proffesionellt bemötande och härlig stämning på salongen - dessutom till bra pris! Allt i ett, kan inte bli bättre!

2013-07-06

MB

Bästa frisörsalongen !!

Jättefin inredning , bra personal och underbart resultat tack ännu engång Frida :)

2013-07-06

Julia

Fantastisk duktig frisör !!!

Jag har varit och klippt och färgat mitt hår hos Frida hon är en underbar människa och en fantastisk frisör. Rekommenderar varmt denna salong tack !

2013-07-04

Malin

Alltid nöjd

Så skönt att hittat en frisör i närområdet som jag vill återkomma till. Jättenöjd varenda gång!

2012-07-12

Förre detta pippigul!

Tack!!!!

Tack Frida för att du tog emot mig och hjälpte mig med mitt hemska hår. Jag är jätte nöjd och kommer absolut att komma tillbaka:-)

2012-03-22

Thomas

Grymma tejer på SJÄLVFALLET

Duktiga tjejer, inte bara på att klippa, självfallet ;-), även mkt sociala och roliga att skoja med. Tycker om ungar och är en allmänt härlig och go stämning. Så blir manäven som karl ca 10 år yngre. Det gillade sambon. ;-) Hälsningar Thomas m sambo med härliga ungarna Amanda o Simon. ;-)

2012-02-19

Majsan

Nöjd och glad!

Har klippt och gjort slingor hos Frida och är väldigt nöjd med resultatet! Hon ger även tips och råd och man märker att hon brinner för att ta hand om kundernas hår:)

2011

2011-12-09

Nöjd Kund!

Lerums bästa frisörsalong!

Blir alltid lika nöjd med håret när jag varit hos er.
Angelica, du är grym!