Junkyard.se

Omdömen om Junkyard.se

2013-12-27

Blomqvist

Susanne i kassan Suverän Service

Helt suveränt kundbemötande av Susanne i fysiska butiken på Överby.

2013-10-23

Lina

Vill lura dig på pengar

Har handlat hos Junkyard ett flertal gånger och har alltid varit jättenöjd, MEN, senast jag handlade hos dem och ville ångra mitt köp så vägrade de ta tillbaka tröjan och anklagade mig för att ha burit och tvättat den innan jag skickade tillbaks den, vilket var fullkomligt taget ur luften då tröjan var helt orörd och inte alls luktade nytvättat överhuvudtaget. När jag pratade med Junkyard var de motvilliga mot att hjälpa till och kom med urlöjliga fånigheter som "vi är faktiskt flera stycken här som har luktat på tröjan och alla håller med om att den blivit använd och tvättad".

Handlar aldrig mer hos JUNKyard. Kan man inte ens skicka tillbaka nånting utan att de ska hitta på massa dumheter så visar det hur oseriösa och dåliga de är.

2013-03-02

Julia B Julia B

Inte riktigt min stil på kläder, men kan ändå hitta saker att beställa hem härifrån ibland. Bästa kvaliten och snabb leverans helt enkelt, vad mer kan man begära?

2013-02-19

Riktigt bra butik och leveransen från hemsidan är också ganska snabb!

2013-01-14

Maria F Maria F

Bästa street affären

Bra märken, bra kvalite, bra service, snabb leverans.

2012-11-27

jätte fina kläder

jätte fina kläder och skor mm.
och jätte fina märken.
synd att det ska vara så dyrt! ;/

2012-11-13

Jennifer S Jennifer S

Supersnabb leverans och sjukt snygga saker. Inget krångel, vilket känns bra!

2012-11-05

Josefin Josefin

Junkyard

Jag gillar deras hemsida. Den är snygg enkel att hitta på. Jag har handlat där också, allt har flutit på bra!

2012-09-23

Johanna B Johanna B

Många snygga kläder och sneakers, snabb leverans, många bra märken.

2012-09-18

Johan K Johan K

GRYMT!

Sjukt snygga kläder, finns någonting för alla! Underbara priser, speciellt under rean som alltid pågår på utgående produkter. Alltid snabb leverans och smidig retur om det skulle behövas.

2012-08-31

Anton VaLey

AWESOME!

Superbra utbud, dunderpriser under rean, enkel att beställa och enkelt att byta eller returnera, skön och enkel design på sidan men samtidigt snygg och bra upplagd, och framförallt personlig service i världsklass! Junkyard helt enkelt!

2012-07-13

Malin Å Malin Å

Junkyard

Fina kläder & schysst mode, dock lite för dyra för min smak.

2012-07-02

undring!

hur länge har man på sig att hämta ut ett paket från posten om man har beställt av er innan dom skickar tillbaka det?

Svar från Junkyard.se
2012-07-10

Hej
Paketet ligger kvar på utlämningsstället i 14 dagar om inget annat anges på avin.
Har du fler frågor så hör gärna av dig.

info@junkyard.se
010-510 05 00

2012-06-29

POOS

Jag har beställt från junkyard.se några gånger och har vart supernöjd med vad jag fått! Har beställt kläder från andra företag där objektet inte alls stämt överrens med vad jag sett på bild, men aldrig från junkyard!
Grymt utbud med massor av asballa kläder från massor av feta märken.
Toppbetyg!

2012-06-26

Josefin L Josefin L

Junkyard

Sjukt fina kläder men ganska dyrt. mycket street och slappa kläder som är riktigt sköna.

2012-06-11

Andrea Z Andrea Z

JUNKYARD

Älskar junkyard! Så himla snygga kläder och skor, älskar den sidan och vill ha typ allt som finns där!

2012-06-10

Jassica R Jassica R

junkyard<3

Min stora favorits klädsbutik, har schysst snygga kläder och sneakers köper alltid dom där. Snabbt leverera hit har aldrig blivit missnöjd eller gjort någon retur tillbacka. Utan fått rätt stolek och passar grymt bra. Grym bra om man vill köra riktigt cool stil.

2012-06-10

jessica

Junkyard <3

2012-05-08

elinell elinell

Schysst!

Supersnygga kläder i bra kvalité!
Här finns kläder som inga andra butiker har, lite mer skate-street även för tejer! Det gillas skarpt!
Snabba, smidiga leveranser, bra kundtjänst!

2012-04-28

SNYGGA KLÄDER

VÄRLDENS SNYGGASTE KLÄDER <333

2012-02-09

Undring!

Kan man lämna tillbaka saker från Junkyard? Om det inte passar alltså?

Svar från Junkyard.se
2012-02-20

Javisst, du har 14 dagar på dig att returnera efter att du tagit emot varan. Använd gärna vårt retursystem som du hittar på MinSida där själv kan registrera din retur eller lägga undan för byte. På så sätt slipper du lägga tid på telefon eller mailkonversationer.

Mvh Tobbe
---------------------------------