Salong Yvette

Bilder på Salong Yvette

Omdömen om Salong Yvette

2014-02-26

Anna

Marodören fortfarande igång ser jag

Tråkigt att spammen fortsätter här utan åtgärd från Rejta. Yvette är en toppenbra salong som "någon" tydligen försöker skada. Man förstår att alla dessa hyllningar till någon som inte jobbar kvar är ett sätt att försöka skada företaget. Personen borde kunna lovordas på sin nuvarande arbetsplats istället.

2013-12-01

Lena

saknar Ofelia

Saknar Ofelia hon var bäst, hon var alltid glad och tog hand om en bra. Man kände sig så välkommen.

2013-12-01

Eva

Rekommenderas

Den här salongen rekommenderas! Mycket nöjd och har varit kund här i över 15 år.

2013-09-21

anonym

Hade Emilia idag

Gulligt ung tjej ,gjorde sitt bästa men touchen saknas....

2013-09-20

Missnöjd

Alltså blir aldrig så nöjd som jag var med Ofelia, efterapningar är i regel halvdana, inte lika hög kvalité på jobbet längre.......Sorry men inte längre värt pengarna. ....

2013-09-01

M

Missnöjd

Allt!! Framför allt så betalar kunden då ska man ge det man förväntar sig Sorry men fattigare och missnöjd !

Svar från Salong Yvette
2013-09-10

Svar till missnöjd.
Om du varit på salongen och blivit missnöjd ställer jag mig frågan varför säger man inte det till frisören innan man går från salongen eller hör av sig efteråt?
Som kund har du alltid rätt att få ev fel till rättade vi tar inte illa upp eller blir arga.
Bättre att höra av sig än gå missnöjd eller är du ännu en person som bara skriver här på detta forum?
Har upptäck att det finns personer som skriver här utan att ha satt sin fot som kund på salongen. Eftersom man inte vill avslöja sitt namn vet jag inte vad jag ska tro. Företagsledaren Maria.

2013-07-13

AnnaF

Rekommenderas

Mycket nöjd, går hit nästa gång igen.

2013-06-23

Josefin L Josefin L

helt awesome frisör och funkar fint!!!!!!!!!!!!!!! :)

2013-06-04

Nöjd

Forts

Forts: ... Och tranee Emilia kan rekommenderas. Hela familjen har gått hit i många år.

2013-06-04

Nöjd

Alltid nöjd med Yvette

Har varit kund till Maria, Marica

2013-05-14

Ihh

Ofelia

Var på yvette blev omhändertagen av en kollega till dig ,kan säga att det saknas mycket fingerfärdighet på henne!! Betalar gärna det priset när Du gör mig!! Inte värt pengarna annars!!!
Du Saknas både yrkesmässigt och vänligheten och glädjen du alltid sprider.Hoppas på dig nästa gång!!!

2013-05-14

Saknar dig Ofelia

Inget blir som när du gör mig fiiiin i håret!!
Blev halvnöjd !!

2013-03-23

Rykten är sanna

Ofelia är urduktig på Allt inom hårvård men speciellt färg och klipp.Naturbegåvning förstår att man vill håret ska see naturligt ut även om det är färgat..Rekommenderas starkt.

2013-03-18

Nadine A Nadine A

Super duktiga här! bra priser, och rekommenderar verkligen.

2013-03-17

Afrodite E Afrodite E

Färgade håret och klippte mig hos Ofelia för ett tag sedan, riktigt duktig och lyhörd. Är super nöjd med resultatet och kommer komma hit igen !

2013-03-12

Linda

Vilken färg

jag fick på mina slingor !!!!!!!mer ljusa nyanser har jag aldrig haft och naturligt utseende !!Det finns bara ett ord!!!!!!!! Urbraaaa !Tack till ofelia !

2013-02-13

Ofelia är urbraaaaaaa

Blev rekommenderad Ofelia av en kollega....Jag är glad att jag lydde det goda rådet ...Jag blev skitnöjd !!Rekommenderas starkt.Värt pengarna.Tack Ofelia !!!

2013-01-28

Carina

Ofelia är urbra

Jag gick med mycket dålig färgning och hoppades att det skulle bli bättre, Trodde aldrig att det skulle bli sååå bra!!! När du jag lämnade Ofelia var jag en helt ny människa med en jämn färg full av liv!!Rekommenderar henne starkt till alla min vänner, Hon åstadkommer underverk !! En stark elogé för arbete social kompetens lugn o säker på sin sak!!Återkommer!! Tack snälla du!!!

2013-01-07

A.nöjd kund

uuuuurbraaaa

..första ggn jag gick till salongen var det för att det var 30% hos en trainie dom har,blev ganska nöjd med tanke på priset !!!Andra ggn var hon sjuk så jag tog en utbildad frisör till ordinarie pris!!!! Det blev superbra alltså. har aldrig varit så nöjd!!var väldigt skeptisk i telefon men var tvungen att klippa mig.Hon är lite äldre men kan verkligen klippa!!!! Då menar jag det senaste i klippväg !!!!Kan inte beskrivas. än att jag Är kanonnöjd värt mellanskillnaden !!!Såg på kassakvittot att hon heter Ofelia !!!Tack återkommer.

2013-01-04

Lars

Tack för

det gamla året med mycket bra arbete!!!Och god fortsättning..ser framemot nästa ggn !Du är bäst Ofelia !!!

2012-11-10

Ann

var missnöjd

med min gamla frisör och tänkte prova Ofelia !!! Jag har väldigt tjockt hår inte det lättaste att få det snyggt..Ofelia lyckades med att göra mig nöjd..Nåt jag uppskattade var att hon är ärlig hon sa att känner jag minsta missnöje ska jag absolut kontakta henne för att hon vill att jag ska Vara100% nöjd..polisongerna var lite tjocka .ringde henne fixade hon med glatt humör..uppskattade mycket!!!!går tillbaka!!

2012-11-10

Malin

Provade Ofelia

tycker att omdömena stämmer mycket bra!!!blev överlycklig och visade det tydligt!!Jag tjöt av glädje att nån förstod precis vad jag ville ha!!Tack Ofelia du är allt plus mycket mer!!!!Återkommer .

2012-10-28

Agge

Provade

ofelia efter erat omdömen!!!!Blev supernöjd !!!!!Har mycket först hår av alla blekningar !! Fick en ny fräsh färg och kunskaper att sköta mitt hår!!!!!!Tack!

2012-10-11

D.M.

tack egen ggn

för att du gjorde mig sååååååå fiin !!!!Är jättenöjd med dig ofelia !!!!Prova ofelia ni som inte gjort det än!!!!Ni kommer att bli fast ni med......

2012-08-14

A-l

tack igen

Går hos Ofelia på yvette !!!är helnöjd..social kompetens.lyssnar..säger vad hon tycker..kommer tillbaka..

2012-06-18

Katta

lyckat!!

Fantastiskt nöjd blev jag hos Ofelia på yvette .Blev rekomme nderad Ofelia av en kollega.Har aldrig varit såå nöjd i hela mitt liv!!!!Mycket kompetent tjeJ!!Rekommenderas. Starkt.

2012-01-08

L

Saknas

..............!Jag gör håret hos OOfelia på på yvette bra mottagande bra diskussionen om mitt hår och i slutändan en mycket bra klipp ......tyvärr har hon varit borta ett tag det fick gå ändå ...Längtar till hon är tillbaka .....Z

2011

2011-12-29

Fanny

Perfekt resultat

Har långt, tjockt och blont hår, alltid Ofelia som fixar det PERFEKT!!
Bilder finns att se-->
www.sweetascandy.blogg.se