Acquiro Capital AB

Bilder på Acquiro Capital AB

Omdömen om Acquiro Capital AB

2012-12-21

Riktigt uselt

Man kan inte inte ens kalla det för mat, smakar konstigt och blir lite rädd att de använder mat som blir över från gårdagen. Fritera kan dom inte heller, smakade bara bränd frityrsmet, kommer aldrig mer gå dit.

2012-11-17

Cal

Besvikna!

Har aldrig varit med om värre "kinamat". Nudlarna var inte nudlar utan torr, överkokt spaghetti. Den sötsura såsen var blaskig och vattnig. Såg fram emot efterrätten friterad banan med sirap och glass. 5 skivor friterad banan utan sirap och smaklös glass... Hur det kan vara såhär dåligt är ofattbart!! Har ätit på många kinarestauranger och detta kallar jag inte kinarestaurang. Fy för..

2012-08-12

Skiftande

Skulle äta där för någon vecka sedan mitt på dagen. Jag och mitt sällskap gick in och dom sa att vi kunde sätta oss. Vi satt där mer än 20 min utan att få hjälp. Det hade nog gått snabbare om vi hade ringt och beställt. Ibland är det bra service och ibland inte. Beror mycket på vem som jobbar. Den yngre tjejen som jobbar är alltid trevlig och då blir man väl bemött. Och ens beställning blir rätt uppfattad.

2012-07-07

Palle65

Välja?

Detta är vad jag vet den enda kina restaurangen i Ystad. Knappast spännande och intressant men vill man ha kinamat... Om personalen log någon gång så vore det trevligt.

Fler företag i Stockholm