Låsmetropolen AB

Snabb Service

Väl utfört abrbete

2008-11-20

Byte av lås

Utmärkt utfört arbete. Dock inte på den dag vi kommit överens. Dök upp oväntat da´n därpå.

2007

2007-10-25

Patrik

Snabbt, Snyggt & Billigt

Lås Metropolen AB har en trevlig personal och jobbar snabbt, dem gör även arbetet snyggt och det är billigt.

2007-10-17

Fredrik

IT-Café vill tacka Lås Metropolen AB

Hejsan Lås Metropolen, vi vill tacka er för ett underbart och väl framfört arbete. Vi slog en signal till Lås Metropolen och samma dag var de redan här och satte upp ett rullgaller på vårat café. Vi känner oss nu mycket säkrare och kan gå hem utan att tänka på alla datorer och utrustning vi har i våra lokaler. Tack för ett fint mötande av er personal.

2007-10-17

malou

Mycket bra jobb

Snabbt och bra jobb, trevlig personal, inte dyrt. Bara gott att säga om företaget.

2007-10-09

Niclas

Snyggt & Snabbt

Tack för ett fint och fullgott jobb, kan varmt rekommenderas till er alla.

2007-10-08

Kristoffer

Låsmetropolen AB

Jobbet kostade mindre och gjordes snabbare än väntat. Tack för ett underbart jobb! Troligtvis ingen som konkurerar ut detta företag!

2007-10-08

Karl

Bra Jobb

Om ni vill ha jobbet gjort fort och bättre än bra så finns det ingen annan låssmed än denna, Jag fick superbra service när dem utförde ett jobb för mig. att starta eget företag