Veterinärkliniken Prima Liv AB

Bilder på Veterinärkliniken Prima Liv AB

Omdömen om Veterinärkliniken Prima Liv AB

2013-10-07

Mia Sandberg, Änglalyckan

Absolut bästa veterniärklinik jag varit på under alla mina år som uppfödare. Snabba tider, alltid tillmötesgående och raka svar. Dessutom en otroligt kompetent personal. Kan varmt rekommendera dem.
Mia Sandberg
Änglalyckans kennel

2013-04-16

Karin

Bäst!

Har gått till prima liv i många många år och skulle aldrig få för oss att byta veterinär. Mycket kunniga och djuren kommer alltid i första hand till ett rimligt pris. Vi fortsätter gå dit trots att vi flyttat en bra bit längre bort. Rekommenderas
varmt!

2013-01-01

Maria

Bästa veterinären

Alltid ytterst kompetenta undersökningar och svar. Snabba behandlingar, bra priser och superärliga svar, man får rätt svar utan att ha ruinerats på vägen. Dessutom får man alltid vara med vid sövning och få hem sitt djur med bra direktiv!

2012-07-26

Thomas A

Utmärkt!

De har bara öppet 3 dagar i veckan - ja
Det är svårt att komma fram på telefon, eftersom de bara är 2 personer - ja
Men de är mycket kompetenta och ger alltid raka besked. Jag gillar dem skarpt och har varit kund där i ca 10 år (både med hund och katt)

2011

2011-12-21

Martin, Kelly & Zelda

Prima Liv är PRIMA!!

Enda stället du behöver i veterinärväg! Kerstin & Kim är underbara, kompetenta och alltid (hittills) positiva! Känns lite som att vara hemma. Inte världens största klinik men de kan utföra det mesta. Kan inte annat än rekommendera å det varmaste!

Fler veterinärer - leg.: privatpraktiserande i Löddeköpinge