K-RAUTA

Omdömen om K-RAUTA

2013-10-01

Carpe

Osynlig personal

Stressad personal, ovilliga att hjälpa kunden och är aldrig på plats. Jag har alltitid lämnat denna butiken missnöjd.

2013-03-30

Mikael E Mikael E

Ingen bytesrätt/returrätt

Jag behövde bult igår M10x65-70mm men hittade bara M10x60 eller M10x80. Tog 14st 80mm men fann när jag skulle ha dem att de var för långa, den gängade delen för kort. Skulle returnera dem idag men se, det gick inte. Inga produkter från skruvbaren går att byta. Det är andra gången som jag har problem med skruv/bult/nit från K-rauta där deras system är stelbent och kundovänligt. Nu klipper jag mitt kort där och handlar annorstädes!

2013-01-27

Thommy S Thommy S

Bra priser och en välsorterad butik med lite gott och blandat till hem och trädgård trevligt ställe.

2013-01-27

Juana L Juana L

Helt okej! Stora butiker med lite av det mesta känns det som. Precis samma på hemsidan, lite av varje. Okej priser men undermålig service! Man verkar ha noll koll på precis allting och försökte pracka på oss en kran vi visste att var fel. Detta även fast vi upprepade gånger talade om att det var helt fel. Man insisterade på att det var rätt, vilket det inte var! Man kompenserade oss dock för detta betende, när vi kom bad om att få tala med chefen på plats.

2012-12-10

Sebastian

Svenska, någon?

Hur fan kan man ha människor som inte förstår svenska på logistiken i Häggvik? Vet inte vad order betyder, utkörning?!?
Katastrofdåligt

2012-08-23

Jenny W Jenny W

Det mesta finns på K-Rauta. Bra butik

2012-04-15

Helena

Vi har köpt en lekstuga på krauta. Min pappa har åkt 45 mil hit i helgen för att bygga ihop den. Nu fattas det delar å när vi ringde till krauta fick vi veta att de ska beställa hem de delar som fattas. Vi måste alltså lämna bygget halvfärdigt å invänta delar som kanske kommer ngn nästa vecka. Då har vi inte längre någon bygghjälp. På krauta har de andra lekstugor so
De skulle kunna hämta delarna ifrån om de var lite serviceinriktade men det verkar de inte vara.

Fler företag i Sollentuna