Media Markt

Omdömen om Media Markt

2014-04-03

Anita

Superbra bemötande

Vi har varit på Media Markt fler gånger och fått hjälp med vår dator Windows 8. Har alltid träffat mycket trevlig och kunnig servicepersonal. Tack för att ni finns !

2014-01-26

RB

Mediamarkt Jönköping Riktigt Dålig Personal!

Jag var på deras ombyggnadsrea, och sakerna var märkta med stora prislappar men i kassan blev det ett helt annat pris, allt vi plockade hade dem märkt fel och så många medarbetare som inte gör något vettigt utan bara står och glor. Vi lämnade alla saker i kassan kommer aldrig mer köpa något där

2013-10-30

Mr X

Personal som står och sover på jobbet.

Senast jag var inne tänkte jag köpa en kaffebryggare och en HDMI kabel så jag gick runt i butiken i 20 min och ser ca: 4 st grupper av personal som står och småsnackar med varandra men som mest glor in i varandra precis som det var semester dom var på. Jag tittar åt deras håll men inte en endaste av dessa frågar " Behöver ni någon hjälp? " Jag räknade till i efterhand att det handlade om 13 personer totalt som stod och gjorde ingenting. Då kan man ju undra vad dom gör där? Nästa gång beställer jag från CDON eller köper min kaffebryggare på ELON eller nått. Riktigt LAMT bemötande. Om det ska vara så lär den inte finnas kvar länge! Det finns iofs en gubbe i 60 års åldern som hjälpte mina föräldrar samtidigt med en produkt dom kikade på. Han var den enda vettiga på hela stället. Blev så förbannad att jag gick därifrån. Dom kan skylla sig själva tänkte jag om dom inte finns kvar om ett år. Sista gången jag besökte det stället.

2013-09-07

Dåligt kundservice!!!!!!!!

Har inget ansvar efter försäljning hänvisar bara till garanti! Köpte en whirphol tvättmaskin gick sönder efter 4 dagar varit trasig i 2veckor fortfarande trasig då whirpol inte har några resevdelar tillverkade ännu!!!Mediamarkt vill inte byta ut maskinen dom har inget ansvaer säger dom deras allriskförsäkring gäller inte heller Vad gör man med ett sånt skitföretag???Härstår vi med en massa tvätt ????

2013-08-08

Sara

SÄMSTA SERVICEN I SVERIGE

Något så grovt besviken på deras service och bemötande. Efter många om och men köpte jag en försäkring på min nya Samsung S4 men när mobilen väl gick sönder i en olycka så gällde inte försäkringen för det hade jag tydligen orsakat själv! Jag blir så förbannad när man köper saker i god tro och betalar massvis med pengar till detta skit bolag. Kommer aldrig någonsin sätta min fot där igen, aldrig!

2013-01-12

Olof

ALDRIG MER

Har tittar ut en tvättmaskin under en längre tid. Åker dit när denna maskin dyker upp kraftigt prissänkt i ett annonsblad
Får tag i en säljare och ber att få köpa denna.
Han förklarar då att detta inte är en bra maskin.
Konstigt säger jag, två andra butiker säger att detta är en av marknadens bästa tvättmaskiner.
Efter fortsatt diskutionen med en massa konstig argument ber jag återigen att få köpa maskinen.
Då helt plötsligt finns inte maskinen för leverans. Säger då att jag kan köpa den som står i butiken. Det gick ju inte, för den " dåliga maskinen" måste de kunna visa kunderna. Kanske kunde de få hem en ny efter helgerna.
Då väljer jag bara att gå.
Åker Sedan vidare till en annan butik som beklagar sig för att de inte kan sälja den så billigt " under inköpspris". Köpte den ändå där.
Klart som Fan att man kan annonsera billigt och sedan försöka få folk att köpa något som man inte vill ha.
Man måste stålsätta sig för att köpa en annonsvara här.

2012-09-20

Pauline Wågström

Perfekt affär!

Allt är bra! Det finns verkligen ett hur stort utbud som helst, men en del priser är lite för saftiga. Personalen är hjälpsam och trevlig och filmutbudet är perfekt.

2012-08-29

Anette E Anette E

Ett stort utbud och en trevlig butik. Bra priser och hjälpsam personal.

2012-07-20

Sandra P Sandra P

Älskar det!

Det här en butik man aldirg har tråkigt i. Man kan gå runt och kolla på allt de har, lyssna på skivorna, provspela spel eller liknande. Bra priser också, det är toppen.

2012-05-09

M.Johansson

Mycket nöjd med servicen

Jag lämnade in min laptop på service (inköpt höst 2011) vars hårddisk hade crashat tillsammans med mina semesterbilder förra veckan, vilka jag inte hade backup på. När datorn lämnades in informerades jag om att det var möjligt att få en backup på detta, trots krashen. Jag fick dock ett samtal två dagar senare som förklarade att hårddisken var mycket skadad och bilderna troligtvis inte kunde räddas, men att de skulle försöka ett par gånger till. Efter ett par dagar fick jag det oerhört positiva beskedet att bilderna var räddade. När jag fick höra om vad som varit fel på hårddisken förstår jag hur mycket jobb detta inneburit för dem, trots detta var priset som avtalt från början och inga kostnader tillkom! Supernöjd med servicen och kundbemötandet! Rekomenderas på det varmaste!

2012-05-08

kul plejs

gillar media markt, allt inom elektronik och man har aldrig tråkigt när man är där. den enda nackdelen är att det ligger så långt bort från allt, det borde ligga vid A6 eller inne vid stan.

2011

2011-10-20

Herr Carlsson

Säljare?

Vid flera besök hos Media Market så har det alltid varit svårt att få någon säljare, det har slutat i samtliga fall att jag har gått ut i från butiken tomhänt, ingen vidare bra reklam för Media Market eller hur?

Fler företag i Jönköping