Södertandläkarna

Omdömen om Södertandläkarna

2013-12-12

Erik

Bra, trevligt och kompetent

Jag är jättenöjd. Jag hade två komplicerade ingrepp. Byta en sned tand och ta bort visdomständer. Servicen och omtanken har varit kanon, likaså har Akke och gänget verkligen varit kompetenta, snabba och skickliga.

2013-11-14

N

Mycket nöjd!

Har varit hos många tandläkare genom åren och problemet har varit att många upplevs som osäkra, okunniga och negativa. Södertandläkarna vet vad de håller på med och har attityden "det här löser vi" snarare än "det här var ju inte bra".

2012-06-15

Atif

Engagerad bemötande

Vill tacka Akke för det hjälp jag fått idag av dem på södertandläkarna idag. De är så duktiga, tillmötesgående och engagerade att hjälpa att det är till och med för mig som ha tandläkarskräck fröjd att gå till de.
En exempel på Akkes hängivenhet till patienter är att han alltid läser och svara på mail helt oberoende av om det är en vardag eller helg.

2011

2011-10-29

Missnöjd kund

Dåligt bemötande, men tyvärr även dåligt utfört arbete. Det har jag kunnat se nu när jag bytt tandläkare. Kan verkligen inte rek.