N.H. Swensons Trafikskola AB

Omdömen om N.H. Swensons Trafikskola AB

2013-10-20

Fay

Effektivt och engagerande!

Jag gick intensivkursen i somras efter att ha blivit rekommenderad körskolan av ett flertal andra. Jag blev inte besviken, mina förväntningar överträffades! Swensons erbjuder en helhetslösning (de förser en med material, bokar in lektioner, bokar in halkan, teoriprovet samt uppkörningen) vilket gjorde att jag kunde fokusera på att klara alla moment på första försöket. Ett stort tack till Tobbe som gjorde alla veckor roliga samt lärorika och ytterligare ett tack för att du tror på dina elever!

2013-07-03

Rickard Uicic

Familjärt och proffsigt

Lärarna tar ett personligt ansvar för att du ska lyckas UTAN att sälja på dig fler lektioner än vad du behöver. Gick intensivkursen och stämningen var väldigt god på skolan. Jag kände mig väl förberedd på proven och detta är mycket tack vare Tobbe och de andra på skolan. Kan verkligen rekommendera Swensons!

2013-06-24

Johan S Johan S

Underbar körskola ! nr 1 i eslöv !

Underbart bemött är kära lilla britt ! riktigt pärla den tanten ! Hur underbar som helst och väldigt motiverande ! Även så ska dom andra lärarna ha otroligt mycket tacksamhet ! Otroligt härliga ! Fast de fanns en som ska ha ett speciellt tack ! de är Tobbe ! Värlens härligaste person ! Trivdes så bra i bilen med han och vi hade riktigt roligt ! Men vi vart även seriösa ! På trafikskolan hjälpte dom mig att sätta allt på första försöket trots att jag inte allas vart sugen på att plugga teori så motiverade dom mig till de ! nu har jag snart haft körkort i en månad och jag skulle kunna bli av med det igen bara för att få sitta bakom ratten med tobbe igen ! Tack till er !

2013-04-17

Emma

Nej tack!

Allting kan göra bättre än på Swensons. Bemötandet i receptionen är bland det värsta jag upplevt. Lärarna är inte engagerade, jag körde med fler olika och visste aldrig hur långt kvar jag har. Vill man spendera pengar och uppleva att man är dålig på allt ska man välja denna trafikskola!

2013-02-18

Isabella N Isabella N

Bästa trafiksola någonsin.

Först och främst måste tacka Tobbe för att han hjälpte mig att gå över en extrem rädsla jag haft för att köra bil. Idag är det 3 år sedan jag fick mitt körkort hos Svenssons trafikskola och är rikigt nöjd. Trodde aldrig att jag skulle få körkort, men plötsligt så händer det när man hamnar hos Tobbe. Tog både teorin och uppkörningen på första försöket. Tack allt detta är vare Tobbe och resten av personalens stötning, utan hans hjälp hade jag aldrig klarat av det. Har kört på andra skolor som har mjölkat mig på massor med pengar. Svenssons trafiksola är till för eleverna ska klara av det snabbt el efter önskemål. Alla som vill ha sin körkort och inte vill bli mjölkade på pengar då rekomendera jag varmt Svensson trafiksola. Ni är bäst...

2013-02-17

Elisabeth N Elisabeth N

Bra personal

När jag läste för att ta körkort så gick jag hos Svensson. Jag tyckte deras personal var duktiga. De satte verkligen tiden för sina elever. Ska någon ta körkort i Eslöv så rekommenderar jag Svenssons trafikskola.

2013-02-11

Erica

Riktigt nöjd!

Jag hade turen att få Sveriges antagligen bästa körlärare - Tobbe - när jag började på Swensons Trafikskola. Jag hade haft otur med två tidigare lärare (på en annan skola) och kände mig väldigt osäker när jag började här. Tobbe var jättelugn och pedagogisk och hade alltid ett uppmuntrande ord att säga. Det tog mig inte mer än åtta lektioner innan jag tog mitt körkort på första försöket. All personal är jättetrevlig och jag är så tacksam för att jag hittade hit! Rekommenderas varmt!

2012-11-01

Glad elev

Tack

Mycket bra personal. Körde med Fredrik (han höll även teorilektionerna) och klarade både teori och uppkörning på första försöket.