PTV Verkstad och Butik

Omdömen om PTV Verkstad och Butik

2006-10-11

VUJJ

Utmärkt hantverk!

PTV har gjort all tapetsering till våra kollektioner och kvalitén håller världsklass. När vi ställt ut på möbelutställningar utomlands har vi fått många varma komplimanger för arbetet. Varm och trevlig personal som lägger ner själ i arbetet. Kan varmt rekomenderas!

2006-10-06

Nanny Lund

Expert på Svanen & Ägget

Vi fick hjälp med ny stoppning på vår danska fåtölj Svenen av Arne Jacobsen. Verkstan satte sen tillbaka orginalskinnet med perfekt passning. Kanonjobb!! Har nu förstått att dom är specialister på designade möbler.

2006-10-06

Annica

Bästa kollen på nytt och gammalt

Nya svenskproducerade soffor till schyssta priser, begagnad och renoverad Jetson och ellipsbord till kanonpris, personal som är kunnig (!) och trevlig ? PTV är ett toppenställe!

2006-09-19

Sonja-Öland

Personlig service - Grythyttan

Jag har beställt Grythyttans utemöbler (efter att ha sett PTV:s annons på Blocket) med hemleverans till Öland där jag bor.
Trots att beställningen och all kommunikation har skett via e-post så har jag upplevt en otroligt personlig & "nära" service från PTV & Pelle. De har snabbt svarat på mina frågor - oftast samma dag.
Anledningen till att jag kontaktade dem var att de hade bästa pris på Grythyttan, men nu vet jag att de även har andra värden......Har redan rekommenderat företaget till goda vänner.