Annorlunda Catering AB

Bilder på Annorlunda Catering AB

Omdömen om Annorlunda Catering AB

2014-03-18

B-M

Kommer rekomendera till fler!

Jag vill bara säga att Annorlunda levererade fantastiskt god mat. Både lunchen och middagen var riktigt, riktigt bra!
Jag fick dessutom många mycket positiva kommentarer från våra gäster.
Personalen var också mycket trevlig.
Idel positivt alltså :)
Det är högst sannolikt att vi kommer göra fler konferenser på konserthuset!

2013-10-21

Charlotte

En lyckad 60-årsdag!

Stort tack för det fina arrangemanget på min 60-årsdag i lördags!

Middagen (alla tre rätterna) var utsökt god - en riktig gourmetmiddag! Alla gästerna tyckte det var supergott inklusive jag. Dessutom såg det så gott och läckert ut!

Leverans och hämtning fungerade också perfekt!

Tack!

2013-06-10

J

Everything was perfect!

Fabulous! Everything. Truly, everything was perfect. The food. The presentation. And, most notably, the amazing staff.

Thank you, once again, for a wonderful memory for our family.

Love and Respect

2013-06-03

H & B

Bästa festen

Allt var toppen. Maten god, personalen superduktig och trevlig, vakterna utmärkta mm!

Kommentarerna som spridits på de s k (a)sociala medierna är "bästa festen"!

Vi är väldigt tacksamma för att ni gjorde denna minnesvärda kväll möjlig!

2013-05-19

Emma

Smidig catering

Jag var mycket nöjd med flexibiliteten! Jag ringde Annorlunda Catering en tisdag förmiddag och meddelade att jag ville ha catering till torsdagen. Jag önskade en buffecatering och hade önskemål angående innehållet. Jag önskade klassisk buffe med bl.a. kallrökt lax vilket inte var några problem alls. Annorlunda Catering rekommenderade tillbehör och allt levererades hem helt enligt önskemål! Buffen smakade mycket bra!
Jag kan absolut rekommendera annorlunda Catering! (Jag beställde Klassisk Buffe något modifierad för 10 personer med mycket kort varsel.)

2013-02-20

Birgitta Levrén

Ingen leverans av julmat den 7dec

Pga av snökaos sa de att de inte kunde leverera vår julmat. Aldrig mera dem igen.

2013-02-13

Linnea

Kanonservice!

Jag är supernöjd med deras service! Vi anlitade Annorlunda för ett festarrangemang i slutet av förra året och allt var i toppklass! Främst för att jag vet att dom har funnits länge i branschen och borde vara kunniga, det finns en hel del cateringföretag och man vet ju inte vad man får. Men jag ångrar inte att vi bokade Annorlunda.

2012-12-18

J & K

Inte prisvärt!

Fyrarätters middag på vårt bröllop: servisen serverade fel vin till fel mat, trasiga toaletter och ojämn kvalitet på maten. Vissa lamm var bra medans andra var träbitar. Inte prisvärt, tycker vi.

2012-06-29

Mumsigt värre

Jag är vegetarian och den vegetariska burgaren är supermumsig. :)

2012-06-29

Smarrigt!