Express-Bild/butik

Omdömen om Express-Bild/butik

2013-09-24

Karin Palm

Kundservice

Var i kontakt med er kundservice och pratade med en kille som var jätte trevlig. Jag förstår att jag inte är den ända kunden ni har men det kändes som det. Dagen efter jag beställt bilder fick jag dem, fantastiskt.

2013-09-16

Sarah

Bra Fotograf

Tack för ett bra bemötande vid syskonfotograferingen som genomfördes på mina barns grundskola. Fotografen tog sig verkligen tid att rätta till små saker.
Detta märktes på bilderna, tack så mycket

2013-09-05

Monika

Nu får det räcka!

Det är dags att skolorna slutar anlita detta företag. Föräldrar känner sig tvingade att köpa bilder på barnen för hundratals kronor varje år - bilder som är av mycket dålig kvalitet, returregler som är oförskämda och service som är lika med noll... En besvikelse varje år. Nu har vi fått nog. Dags att skolornas ledning också tänker om!

2013-07-25

Algot

Hemskt system

Expressbild skickar hem produkter som man inte beställt, och kräver en betalning.
Vill man inte ha produkterna skall man själv stå för returkostnaden, som är en ganska saftig summa om man skall skicka tillbaks en skolkatalog.
Vid två tillfällen har jag fått produkter hemskickade, med samma usla alternativ, betala för en totalt oönskad produkt eller betala fraken för en totalt oönskad produkt.

Fruktansvärt.

2013-04-06

Josefine Almqvist

Bra Fotograf

Vi hade nyligen en lagfotografering. Hela bilden var uppställd och klar för gruppfoto när min dotter ropade på mig för att hon ville byta strumpor. Jag tänkte inte en chans i världen att fotografen tar sig tiden att låta mig göra detta. Jag frågade dock fotografen, varpå han svarar självklart gör det. Blev så förvånad att han måste ha trott jag var lite konstig. Tack så jättemycket vår dotter blev jätteglad, tror fotografen hette Adam.

2013-02-10

Madelen B Madelen B

Express-Bild/butik

Kunde inte få mina skolfoton förra året för någon hade hackat sig in på eran server. Fick mina skolfoton ett halvår efter. Det här året försvann mitt inlogg och när jag väl fick det i brevlådan så funkade det ej att logga in bara massa krångel och orkar inte tjafsa om fottonen. Hoppas ni skärper er lite bättre när det gäller studentplakat osv

2012-10-15

Skitdåliga!

De var skitdåliga, de kunde inte ens ta en enda bra bild på klassen och deras hemsida fungerar inte ens som den ska.

2012-10-15

Sämst i branscen!

De är sämst i branschen! Håll er borta från från Express-Bild! De stressade igenom fotografering av klasserna i våran skola och lämnade oss alla missnöjda. De kunde inte ens se skillnaden på våra längder i klasserna, det blev helt fel. Folk som satt ner var i vägen för dem som stod upp, och de som var kortast stod längst ut. Bilderna blev jättedåliga. De tog bara en eller två bilder per klass eftersom att de stressade så mycket, så det är klart att de inte hade mycket att välja på, men det ska väl inte vi drabbas för! Deras hemsida är också uselt skapad, man skulle kunna tro att en professionel fotograferingsfirma skulle kunna ha en funktionell hemsida, men nej det har de inte. De slösar massiva mängder pengar genom att skicka folk alla deras bilder, även fast att personen kanske bara vill köpa en eller två, de borde fixa det här genom att man redan på hemsidan kan välja på vad man vill köpa!

2012-09-13

Nina Ostiansson

Häftig fotografering

Fotograferade nyligen vårt skolfoto. Väldigt HÄFTIG fotografering med möjlighet att välja olika bakgrunder. Bra jobbat

Fler företag i Västerås