Capio Medocular

Omdömen om Capio Medocular

2014-04-18

Roland

Bra ögonläkare

Har varit i kontakt med de två läkare som brukar nämnas i deras reklam. Båda skötte sig perfekt. Bo som var den som gav råd innan jag bestämde mig för nya linser gjorde ett bra jobb att förklara både för och nackdelar.

2012-06-05

Anna

Dåligt bemötande

Dåligt, nonchalant bemötande. Fick inget intryck av engagemang över huvudtaget. Väljer en annan ögonläkare nästa gång.

Svar från Capio Medocular
2012-06-19

Hej Anna!
Oerhört tråkigt att behöva läsa detta. Vi tar omgående upp detta internt. Tack för dina synpunkter. Du får gärna kontakta mig direkt om du vill. /Jeanette Lindahl, marknadsansvarig.

2012-02-04

Mitt i "livet"

Lovar runt, håller tunt

De är inte så proffsiga som de utger sig för att vara. Man är inte i trygga händer. Åsamkade mig en skada som de inte kan reparera. Dåligt och knappt bemötande efteråt.
Ångrar mig varje dag pga mitt nya inskränkta liv med ständig värk i ögat, huvudvärk och delvis dimmig och oskarp syn.

Svar från Capio Medocular
2012-04-22

Verkligen tråkigt att höra att du varken tycker att du ser bra eller att du bra bemötande. Tyvärr kan man aldrig garantera ett visst operationsresultat, men bemötandet ska ALLTID vara gott och respektfullt. Hör gärna av dig direkt till oss (eftersom du är anonym) så vi får höra om det går att göra något ytterligare. Mvh Jeanette Lindahl, marknadsansvarig