SkönhetsCompaniet

Omdömen om SkönhetsCompaniet

2013-11-15

Erica

Supernöjd!

Stort tack till tjejerna SkönhetsCompaniet som sminkade mig och mina vänninor, den bästa servicen i stan! Går alltid därifrån med ett leende på läpparna! Tack!!

2013-12-01

Tack så mycket för dina fina ord Erica! Det glädjer oss mycket och vi tar gärna hand om er igen. Varma hälsningar vi på SkönhetsCompaniet

2013-09-27

Ingela Andersson

Idah på skönhetskompaniet!

Det är till Idah som man ska gå för att få fantastiskt proffsig, skön ansiktsbehandling. Hon är också bäst på andra behandlingar, sminkning mm som man kan få på Skönhetskompaniet!
Och som om inte det vore nog så är hon också så trevlig, bättre bemötande kan man inte få!!

2013-12-01

Tack så mycket Ingela! Det är alltid en glädje att ta hand om dig. Varma hälsningar Idah/SkönhetsCompaniet

2013-08-31

Helena

Oj där blev det fel, alla mina <3 blev till ? I omdömet! Ville bara säga att jag är otroligt nöjd med Alva och hennes kollegor som alltid bjuder på ett stort leende och tipsar mig om nya saker/färger!

2013-12-01

Tack så mycket Helena! Vi gör alltid vårt bästa och vi älskar att göra våra kunder ännu snyggare. Varma hälsningar Alva/SkönhetsCompaniet

2013-08-31

Lina

Proffs på sminkning!

Jag gjorde min brudsminkning på Skönhetscompaniet och blev mer än nöjd. Åsa sminkade mig, Alva sminkade min brudtärna och jag har aldrig känt mig så vacker som då. Dessutom höll sminkningen hela dagen och natten lång, jag bättrade inte på en enda gång. TACK alla gulliga tjejer på Skönhetscompaniet, ni är bäst! <3

2013-12-01

Tack så mycket Lina! Vad roligt att du blev nöjd. Vi tyckte också att du och din tärna blev oerhört vackra. Varma hälsningar Åsa och Alva/SkönhetsCompaniet

2013-07-11

Miss_E

Katastrof!!

Blev sminkad av en tjej, Alva. Det blev rena rama katastrofen!! Hennes val av färger var helt fel till både mina ögon och kläder, foundation och concealer fick fram rynkor som jag aldrig ens anat i mitt ansikte innan!! Jag såg allvarligt talat 10 år äldre ut efter sminkningen! Utöver det så fick jag säga till flera gånger och ögonskugga som ramlat ner så jag var svart samt att det var ojämnt! (Vilket hon inte ens fick bort till slut!)Jag som har lååånga fylliga fransar i vanliga fall fick klumpar som knappt syndes. Nej, aldrig mer! Det blev tvätt och omsminkning direkt, roligt utslängda pengar!

2013-07-15

Bästa Miss E! Vad tråkigt att du blev missnöjd med sminkningen, vi beklagar verkligen detta. Alva har jobbat hos oss som makeup-artist i över ett års tid, och är en av våra mest uppskattade makeup-artister genom åren. Att smink sedan är väldigt personligt, vad man trivs i för färger o.s.v, gör ibland en makeup-artists arbete svårt då det inte finns några "rätt" eller "fel". Vi försöker alltid att föra en dialog med kunden, för att finna ut vad varje kund trivs i för typ av sminkning och färger, och vi är oerhört ledsna över att tydligen inte ha lyckats med det i det här fallet. Kontakta oss, så kommer vi överens om en bra lösning för vi vill bara ha nöjda kunder! Vänliga hälsningar, Åsa (verksamhetschef) och Alva på SkönhetsCompaniet

2013-07-11

Ewelina

Tack!!

Har plockat, färgat och format ögonbryn, kommer tyvärr inte ihåg vad tjejen heter men jag blev supernöjd!! Rekommenderas!

2013-02-20

Sara

Sara

Jag köper allt mitt smink på Skönhetskompaniet. Sortimentet är stort och jättebra och personalen är alltid trevlig och mycket kunniga.

2013-02-20

Caroline Nilsson

Vardagslyx!

Har varit supernöjd varje gång jag varit här! Har gjort kemisk peeling och vanlig ansiktsbehandling och lite allt möjligt och har kommit ut avslappnad och lugn och vid gott humör varje gång. Och min hud har blivit fantastiskt. De har varit super noga att ge mig både skriftlig och muntlig information och informerat om vilka produkter som skulle passa mig bäst utan att puscha för att man måste köpa. Däremot gett små prova på förpackningar men hela tiden betonat att det inte är måste att köpa. SUPERBRA!

Malin

Toppenställe!!!

Jag har både handlat i butiken och fått bra hjälp samt provat på flera olika behandlingar under flera år och har alltid varit nöjd!
Mitt självklara val på salong!!!

Hanna

Mycket nöjd kund

Mycket trevlig och kunnig personal. Har alltid blivit trevligt och proffsigt bemött. Köper allt smink och hudvårdsprodukter där! Ska nog unna mig en ansiktsbehandling där också nån gång för har bara hört positivt från de som varit där!

Ida

Så nöjd

Jag har varit på flera ansiktsbehandlingar i Örebro men aldrig förstått vad grejen var. Tills jag gick till Skönhetscompaniet. Blev så väl omhändertagen och fick en megaskön och bra ansiktsbehandling efter min hudtyp. Jag älskar produkterna de använder och säljer och kommer aldrig gå någon annan stans.

Mirja Wahlberg

Toppenställe!

Supertrevlig personal. Suveräna produkter av hög kvalité. Mycket bra och proffsiga råd!
Rekommenderas verkligen! :-)

Maria

Jessicas fantastiska handlag

Jag har varit kund hos Skönhetscompaniet i flera år och har bara varit missnöjd en gång och det var hos en frisör som inte ens arbetar kvar. Men alla gånger när jag fått hjälp med make up eller varit på behandlingar har varit helt fantastiska. Jag har alltid kunnat känna mig avslappnad och när Jessica, som var den jag besökte senast, gjorde ansiktsbehandling på mig var jag lyrisk. Hon gjorde det där lilla extra och som kund kände jag mig verkligen sedd. Om jag hade varit rik hade jag gått mer regelbundet än vad jag gör, om så bara för att få bli omhändertagen av den fantastiska personalen på stället. Alla har olika smak men jag har verkligen hittat MITT ställe i Örebro.

2013-02-13

håller med..

Vet inte vad som hänt... mycket bättre förr... Dålig atmosfär!

2013-02-16

Vi vet inte heller vad som kan ha hänt! Vi jobbar ständigt med att utveckla oss,bli ännu bättre och ge bästa service. Vi är ett gäng mycket engagerade hudterapeuter och makeup-artister,som älskar våra jobb och våra kunder! Vi brukar få beröm för vårt mysiga ställe och härliga atmosfär, och är självklart ledsna över ditt omdöme. Ge oss en chans till,så ska vi se till att även du blir nöjd! Bästa hälsningar, personalen på SkönhetsCompaniet

2013-02-12

Lena H

mycket otrevligt.

jag gjorde dessutom en kemisk behandling och förstörde hela mitt ansikte i solen för att jag inte fick några instruktioner alls. Detta anses också vara en av dom starkaste behandlingar dom har och när jag pratat med andra salonger i stan så tycker alla att det är konstigt och tror att det är outbildad personal. Hela mitt ansikte känns förstört =(

2013-02-16

Bästa Lena! Vi vill gärna att du kontaktar oss,så att vi kan reda ut vad som har hänt och rätta till om något gått fel. Vi har jobbat med kemisk peeling i åtta år,och samtliga av våra hudterapeuter som utför kemisk peeling har både utbildning och erfarenhet av kemisk peeling. Vi har strikta rutiner om att ge rätt information och skötselråd,så vi förstår inte alls vad som kan ha hänt här. Som sagt, kontakta oss så löser vi detta på ett bra sätt!

2012-11-25

Anette E Anette E

Mycket bra behandlingar och de är så duktiga så detta rekommenderar jag absolut.