KappAhl

Omdömen om KappAhl

2014-03-19

Linus E Linus E

Hampton Republic

Jag gillar KappAhl starkt sedan Hampton Republic kollektionen kom till dem. Jag gillar att kläderna är klassiska och stiliga.

2013-12-16

Elisabeth N Elisabeth N

:-)

Jag tillhör dom som helst handlar över nätet. Här har de ett bra utbud till bra priser.

2013-12-14

Ann-britt E Ann-britt E

Har använt mig av webbshoppen och handlat kläder och måste bara säga att det fungerade toppen snabb leverans var det med. Bra utbud har de här med.

2013-12-13

Jennifer S Jennifer S

Superenkel och absolut en webbshop som jag litar på. Det händer ganska sällan att jag faktiskt går in i en fysisk Kappahl-butik.

2013-05-29

en skit affär som man ej kan hitta något men alla har sin smak juuu

2013-04-05

Erica N Erica N

Älskar alla fina färger ni fått in i eran butik nu lagom till våren! Dotter har fått en hel del ifrån eran butik i fina vår färger!

2013-03-29

Lotta M Lotta M

Kappahl

En butik som har härliga vårkläder i härliga färger för många smaker

2013-03-16

Jenny Jenny

KappAl Karlstad.

Riktigt bra butik med brett utbud. Alltid bra priser & det finns personal som hjälper till.

2013-03-15

Thommy S Thommy S

Bra utbud av kläder och snabba leveranser inget krångel alls utan smidigt sätt att handla på.

2013-03-06

Afrodite E Afrodite E

bra affär med stort sortiment och utbud av kläder till bra priser.

2013-03-01

Mikaela

Kappahl Vällingby.

Dom borde helt klart se efter sin personal. Äldre kvinnor som står och smaskar tuggummi medan hon är nedlåtande och extremt otrevlig. Har alltid gått dit, nu Aldrig mer! Anmält hela händelsen då en av tanterna ropade över halva butiken till mig och min vän som satt längst in på golvet vid 19.30 utanför vår kompis som provade ca 10 par byxor (det tar låååång tid, det var ingen där uppe på barnavdelningen vid den tiden där hon stod och provade så vi satte oss ned på golvet längst in i väntan.) tanten ropar -ifrån kassan!!!!- "hallå!!" Och sen om vi kan flytta på oss för att det finns andra som vill prova. Då är alltså omklädningsrummet (det finns tre) längst ut bort ifrån oss ledigt, och det är ingen i närheten. Men visst vi ställde oss upp direkt och vart förvånade över att hon skrek sådär för om man vill säga åt att vi i te skall sitta ned på golvet -om det var st hon störde sig på- kunde hon gått fram till oss och sagt ursäkta, skulle uppskatta om ni inte sitter här för det kan komma andra" eller vad som! Inte skrika hallå över hela butiken och vara allmänt drygt. Skulle någon ens ha närmat sig så flyttar man på sig. Jag är 23 år och min vän som satt bredvid är 29 så vi är inga små tonåringar som tar upp allt space utan vi satt där tyst och sa ja eller nej till vår väninna när hon provade kläderna. Men! Iaf. Det visade det sig att det där paret som stod i kassan -man och kvinna på ca 40år- kommer och kliver in tillsammans i en av hytterna. Alla vet hur långt det är emellan k

2013-02-25

Jill J Jill J

Bra sortiment, dock i väldigt små storlekar på underkläder. Snabb leverans och trevlig personal som svarar inom 24 timmar på frågor man har

2013-01-27

Juana L Juana L

Helt okej! Priserna är humana och utbudet för damer skapligt. Passformerna kan det vara lite si och så med så man får vara beredd på returer. Dock väldigt trevlig och hjälpsam kundrtjänst och relativt snabba leveranser

2013-01-26

Afrodite E Afrodite E

hittar oftast ingenting här inne händer bara då och då!

2013-01-15

My A My A

OK

Som kappahl brukar vara, normala priser, lite dåligt utbud om man har former på rätt ställen, så kan passformen inte alltid funka. Men överlag helt okej enligt mig.

2013-01-05

Josefin H Josefin H

Kappahl

Inte mycket ovanligare än alla andra affärer med korta ord :)

2012-12-29

Thommy S Thommy S

För oss herrar finns det inte så mycket att välja på men däremot till tjejer mycket snyggt. Bra butik med bra priser.

2012-12-26

Elin Elin

Som stor Missoniälskare ställer jag mig både positiv och negativ till detta..

Positiv för att priserna så klart kommer att ligga i en HELT annan sprisklass än vad den vanliga Missonikollektion gör. vilket gör att man t o m har råd att klä dom små i Missoni, vilket har varit ganska omöjligt innan då en barn-Missoniklänning går på ca 3000 kr…!

Negativt därför att det som gör att det känns speciellt med att bära ett designplagg är ju just att det ÄR speciellt. Inte helt lätt att få tag på och något som inte alla andra har. Nu när det kommer att finnas på Lindex som finns i var och varannan stad, så känns det ju såklart inte lika ”exklusivt”.

2012-12-26

Charlotta E Charlotta E

Bra kläder.

Kappahl har växt i mina ögon genom att få hem finare och bättre kläder, har en morgonrock härifrån som är så skön!

2012-12-11

Elin P Elin P

Mycket fina kläder!

Kaphal har mycket fina kläder är inte själv där så ofta som jag kanske borde för det finns mycket fina kläder där men ofta hittar jag inget som passar mig tyvärr men har ändå bra kvalité på det jag köpt där har själv köpt byxor som har hållit länge. Även bra priser med!

2012-12-10

Nathalie S Nathalie S

Bra storlekar...

Men kläderna kan vara lite tantiga och dom kan sitta väldigt konstigt. Priserna är ganska höga också, beror dock på vad man handlar. Byxor är något jag endast kan köpa på KappAhl. Tack för dom stora storlekarna. Smycken kan jag handla lite då och då på KappAhl.

2012-10-21

Minna H Minna H

Personligen är jag inte förtjust i Kappahl eftersom jag aldrig hittar något som passar mig där. Utöver det tycker jag att kvaliten ofta är lite sämre. Lagom priser för det man får dock.

2012-10-10

hej hej

Kappahl

En stark och tillförlitlig klädkedja med stort utbud och bra sortiment. Ett stort plus är att det finns kläder för alla åldrar och dessutom både för män och kvinnor. Jag tycker personligen att herrkläderna är jättefina och dessutom är kappahls priser lagomt bra och kvalitén är bra! Enligt mig är damkläderna ibland riktade mot en lite äldre åldersgrupp, men underkläder, väskor och accossearer är superbra! Rekommenderar er starkt att kika bland smyckes och väskhyllorna där jag alltid hittar ett fint armband, ring eller halsband. Eftersom det är bra priser blir det hela ännu bättre! Kappahl får 4 av 5 stjärnor av mig!

2012-08-30

Alice P Alice P

Kappahl

Bra affär med snygga kläder!

2012-07-13

Malin Å Malin Å

Kappahl

Bra hemsida, man hittar de mesta där. Kunde gjort den lite lättare att hitta på hemsida, samt hängt med i modet lite mera.

2012-07-03

POOS

När jag var yngre så hittade jag alltid kläder inne på Kappahl men nu för tiden så känns det som om de fastnat och att sortimentet känns som om det är inriktat till de äldre.
Dock har jag handlat jeans där som jag älskar så sådant brukar jag handla där :)

2012-06-21

Elin J Elin J

bra kläder och trevlig personal

2012-06-04

Mari U Mari U

Helt oki

Helt oki kläder. Älskar att handla hemifrån. Bra utbud. Sen beror det ju på vad man är ute efter.

2012-05-07

Gwen S Gwen S

Fult och gammalt

Samma kläder som förra året. Inget nytt och kläderna är inte så särkilt snygga