Inet

Bilder på Inet

Omdömen om Inet

2013-02-06

Bästa datorbutiken i göteborg

Har bara positiva saker att säga om Inet. Personalen är överlag kompetent och service åtgärder är aldrig jobbiga att hantera med de. Deras lagerstatus stämmer och med deras nya prissättning så ligger de knappt över priset av konurrenterna som har mycket sämre service.

2013-01-07

Rolf

MVG

Beställde surfplatta till bästa pris. Tre dagar efteråt, varav en va helgdag, så får jag ett sms om att en produkt finns att hämta ut i matbutiken min. Nöjd? Ja, mycket! =D

2013-01-04

Alex

Oftast bra, men inte alltid

Jag köper ofta datorprylar hos Inet, både mjukvaror och hårdvaror, antingen på nätbutiken eller över disk i Sisjön. Oftast fungerar det bra.

...men inte alltid. Ibland är personalen ganska stöddig och tar för givet att man kan vissa tekniska saker (såsom överklockning), och ibland är det inte säket att den som hjälper en har världens bästa kunskaper (nu senast verkade inte killen i kassan veta hur man stoppade i ett RAM-minne i en laptop), men oftast kan de sina grejer, är trevliga och är villiga att hjälpa en.

Mitt största klagomål är dock paketeringen när man handlar via Internet. Varför erbjuder ni inte inga vaderade kuvert? Det finns sådana som inte har bubbelplast på insidan! Antingen är det kuvert och därmed ingen försäkring, eller postpaket. Inte lägger ni mycket skyddande material i kartongen heller!

Utbudet är dock stort, priserna rimliga och 8 gånger av 10 så har jag varit nöjd. Men det finns rum för förbättring.

2012-11-20

Johan

Mycket bra butik

Jag har beställt ett flertal gånger från Inet och blivit lika nöjd varje gång. Snabb leverans och trevlig och kunnig kundservice som svarar snabbt om det är något jag har undrat över. Rekommenderas varmt!

2012-09-21

Inet säljer trasiga varor.

Köpte en svindyr Taurus Ultra för 18.000 kronor och fick hem den trasig. Fick sitta med blue screens i 2 månader innan datorn till slut var totalförstörd och fick skickas tillbaka.

Nu sitter jag här igen, datorn är sönder för andra gången på mindre än ett år, och när man ringer och frågar ifall den kommer vara klar denna vecka så möts man av otrevliga idioter som behandlar en som nån slags brottsling. Skulle ALDRIG rekomendera någon att handla nånting av Inet igen!

2011

2011-11-11

Andreas Z Andreas Z

Grym service

beställde kl 15 fick sms om att sakerna börjat plockas en timme senare lev dagen efter samt att det har bra priser skadar jhu inte heller^^

2011-10-25

Niklas W

Supernöjd!

Fick hem en grym dator, med en grymt snabb leveranstid och till ett grymt pris. Även bra service från kundtjänsten som levererade svar på min fråga efter 5 min. Att man fick en godisstång på köpet gjorde ju inte häller saken värre.

Fler företag i Göteborg