Svenska Gummihuset AB

Omdömen om Svenska Gummihuset AB

2014-03-30

Jonas Jönsson

19 tummare med däck

Inte ett märke på fälgarna, snabbare leverans än utlovat. Trevliga på telefon. Bra priser. Mitt nästa köp blir av dem med!

2013-10-24

Lindskog

Tack för det!

Ja så kom då halkan i förra veckan och jag hade inte fixat vinterhjul (såklart) till familjens bil. Tack grabbar för mycket snabb leverans. Frugan också nöjd, å då är ju allt bra ;-)

2013-10-18

Tony Jönsson

Besviken.

Efter att ha läst en del negativa omdömen både här och på andra forum så var jag lite kluven till att beställa härifrån, så jag kontaktade helt enkelt företaget om jag kunde vara trygg i min beställning härifrån. Fick till svar "Du kan vara helt lugn vad gäller kontakt eller köp hos oss, vi har 20 år i branschen...bla bla bla".
4 dagar efter min beställning ringde de och sa att fälgarna som fanns i lager vid beställningen inte fanns hemma och gick inte heller att få hem.
Ni har nog en del att lära av internethandel!!

2013-10-05

Vettel

Nokian vinterdäck

Fick precis hem mina vinterhjul. Nokian däck med alufälgar till min pärla (Audi Q5). Fasiken vad smidigt å bra det gick. Topp!

2013-09-13

Cl

Tack!

Härligt med företag som kan sin sak!
Ni har en kanonservice, marknadens smartaste hemsida, rätt sortiment, snabba leveranser och justa priser!
Vad kan man som kund mer begära!?
Jag rekommenderar varmt Svenska Gummihuset

2013-06-24

Marcus - Audi

Håller med

Jag hade lite speciella önskemål. Gummihuset var de som kunde sin sak. Kollade med fler aktörer och det kändes mindre bra. Stort tack och lär återkomma.

2013-04-27

Jan Olsson

Perfekt! Bilen blev som ny!

Efter att jag läst om Gummihuset på Rejta och funderade på att avbeställa, ringde de upp och lugnade mig...och det var tur! Snabbare leverans än utlovat med en hel vecka! Måste bara rekommendera Anton och övrig personal för utmärkt service!

2013-04-22

Nille Broberg

Tack

Kan bara säga att det fungerade helt perfekt från dem. Lär absolut återkomma.

2013-04-18

Passat CC Karlstad

De kan sin sak!!!!!

Jag var osäker på vad min sänkta bil kunde ha för storlekar. Fick utmärkt hjälp och leveransen var oklanderlig. Bästa rekommendationer!

2013-03-27

BMW

Kanon Hemsida!

Lätt att beställa från er hemsida och er nya kassa är mycket bra!
Däck och fälgar passar super!

2012-12-13

Kenneth Andersson

Se upp med detta företag

Ingenting. Jag beställde 17 tums kompletta däck vilket bekräftades via mail och telefon. Jag fick sedan 15 tums däck till en helt annan bil. De goda omdömen som finns är säkert skrivna av dem själva.

2012-11-30

David L

Mycket bra

Beställde kompletta hjul (fälg+däck) innan jag läste omdömen här på Rejta och blev riktigt orolig. Men 2 dagar efter beställning så hade jag hjulen. Kan varmt rekommendera att handla via nätet.

2012-10-02

Audi A6 Q

Kan bara hålla med!

De vet verkligen vad de håller på med.
Kul att man fortfarande kan få tips å hjälp när man behöver, det är man inte bortskämd med på näthandel.
Jag kan också varmt rekommendera dem!

2012-07-26

Mycket nöjd kund.

Extremt bra!

Har gjort ett antal beställningar genom åren hos Svenska Gummihuset.

Jag har alltid blivit bemött på ett exemplariskt sätt, både i kunskap och service.

GummiHuset rekomenderas varmt.

Ett extra plus för den mycket snabba leveranstiden.

2012-04-19

moms

det sämsta jag vet

beställde däck och fälg den 27/3 nu är det 20/4 och fortfarande inte fått dom .när jag ringer säger dom vill du vänta mer eller ska vi annulera din order. Jag råder alla från gummihuset

2012-03-21

Bill E Bill E

Nöjd kund!

Bästa hemsidan i branschen.
Snabb leverans och det bästa bemötande jag någonsin mött.
Mina bästa rekomendationer.

2011

2011-12-20

Tobbe

Besviken kund

Skärpning fan! Köpte fälgar från er men hittade samma fälgar för halva priset ! Sjukt besviken på er !