SLM-Kliniken

Omdömen om SLM-Kliniken

2014-04-16

Ina

Bästa jag har gjort

Har gjort aptos trådar hos Dr Maria Pettersson. Jag är mycket nöjd med resultatet och hon är så duktig och trevlig.

2013-12-09

Emma

Matrix

Behandlingen Matrix är suverän, gått där i flera år men matrix ger resultat på långsikt vilken är så himmla bra.

2013-10-05

Sofia

Matrix behandlingen suverän!

Prova Matrix mkt bra o nöjd, en mindre klinik men med personligt omhändertagande o bra priser, ofta bra vip erbjudanden också

2013-09-27

Kerstin Malmberg

Fantastiskt bemötande och behandling.

Tryggt och med säkra händer togs jag om hand av Doktor Maria Petersson, som gjorde ett fantastiskt jobb med mina kinder. Jag kan varmt rekommendera Slm kliniken.

2013-05-12

Jag har varit på kliniken många gånger för behandlingar av botox, mesoterapi och filler.
Dr.Maria Petersson är oehört duktig och trevlig. Det är hemtrevlig och proffsig bemötande.
Slmkliniken har trendig och fräsh design även mycket bra kaffe i väntrummet.
Jag varmt rekommendera SLM-kliniken.
Michael

2013-05-12

Irina K

Proffsig läkare

Jag har gått hos Maria i flera år. Förut hade jag problem med att hitta bra behandlingar med bra resultat. Nu är jag jättenöjd med Dr Maria Pettersson. Hon är mycket professionell i sitt yrke.

2013-04-13

Johanna

Behandlingar.

Jag var hos Katarina och gjorde diverse behandlingar.
Har varit där flera gånger (5) och alltid blivit bra bemött på alla sätt. Lugnt, metodiskt och skicklig.
Rekommenderar denna behandlare.
Katarina är lugn och säker på handen. En bra klinik.

2013-03-29

Anna

Botox

Jag gjorde botox i panna och glabella. Har även varit på en annan klinik några gånger tidigare i en annan stad. På den kliniken bedömde han mitt ansikte och mimik noga. Här var det bara pang på. Gjorde min behandling för en månad sedan. Något gick fel och mina ögon hänger ner och och ögonlockens hud har veckat sig av trycket. Min väninna som gjorde strax efter mig har fått likadant på ena sidan. Är jätteledsen känns som pengar i sjön. Har inte ringt dom ännu för åtgärd för vet ej om jag vågar gå tillbaka.

2012-10-16

Madelene Andersson

Oerhört oproffsigt

Jag var hos SLM-kliniken inna jul förra året och var ganska chockad över bemötandet. Jag minns inte namnet på hon som gjorde injektionen men hon var stressad och tappade tom grejerna på golvet precis innan hon skulle börja injicera. Jag gjorde 1 ml teosyal i läpparna. Direkt efter behandlingen svullnade jag upp extremt ojämnt och ena sidan av läppen var dubbelt så stor som den andra, vilket jag aldrig varit med om förut. Jag såg helt sned ut i munnen i över en vecka och sedan la sig resultatet i alla fall ok, men fortfarande ojämnt. Jag har haft blåmärken och som en blå finne på läppen efter fram till jag var till en annan klinik förra veckan då hon som behandlade mig berättade att det hade klumpat sig och lagt sig helt fel så jag hade cystor i överläppen som hon fick tömma (inte trevligt alls!). Jag masserade som vanligt efter behandlingen (det var 5e gången jag gjorde teosyal, men första gången hos SLM), och jag antar att ihopklumpandet berodde på att hon la teosyalet som "droppar" (hennes ord, inte mina). Efter att cystorna tömts så försvann mycket av det blå men tydligen hade hon även lagt teosyalet i slemhinnan så att ena sidan av läppen "hänger" mer över tanden än den andra, vilket ev inte kommer att försvinna.

Hur som helst, jag vill inte rekommendera denna klinik (eller iallafall teosyal-fill i läpparna) till någon, fula, knöliga läppar med blånader i över ett halvår är verkligen inte vad man är ute efter.

2012-08-24

Irina

Mycket nöjd!

Jag är stamkund på SLM-kliniken och gjort Botox i fyra år hos Dr.Maria Petersson.Jag är mycket nöjd och aldrig skulle vilja gå nånannstans.Jag känner mig säker och omhändertagen. Det är alltid tillräckligt med botox ,inte mycket med frysen ansikte ,räcker oftast för 4-5 månader. Jag rekommenderar denna klinik för alla mina vänner.

2012-08-24

Lena

Bästa behandling!

Jag har gjort Aptos trådar hos Dr.Maria i april med utmärkt resultat en del av ansiktet och halsen.Jag ser 10 år yngre ut,mår bra och inga biverkningar.Mycket prisvärt också!Stor tack!

2012-06-01

botox räckte två månader

Först övertrevliga, men när jag kom tillbaka eftersom effekten började försvinna redan efter en månad och hade helt försvunnit innan det ens fått två månader och jag ville få korrigering ändrades attityden. Det är normalt, om jag ska korrigera måste hon göra hela pannan igen och eftersom det blir som en hel behandling måste jag betala för en ny behandling. Hon kunde ge mig 500 i rabatt men inte mer.
Mycket otrevlig och omedgörlig. har varit nöjd m tidigare behandlingar, men går aldrig tillbaka pga detta. 3 kollegor gick också dit, inte nu längre..

2012-06-01

kaisa

Snyggt och naturligt resultat :-)

Varit på SLM-kliniken flera gånger och gjort Vital. Mycket fint resultat. Provat även behandling hos en plastikkirurg men SLM gör bättre jobb och kostar lite mindre. Jeanette jobbar snabbt och effektivt och får Vitalen precis där den ska sitta. Jag har velat återskapa ansiktdragen, inte ändra, och det har Jeanette lycktas med. Kommer att fortsätta få behadlingar hos henne/SLM.
Kaisa

2012-03-22

Lena

Underbara behandlingar!!

Jag är kund hos dr.Maria i flera år och brukar flyga från New York ett par gånger per år för att göra behandlingar hos Maria.Jag har gjort Botox ,Restylane i kinder,läpparna och alltid med perfekt resultat!Jag varm rekommenderar Maria,hon är bättre än läkare i US!

2012-01-15

inna

anonim

Doktorn maria är jätte proffsig och duktig.Jag hade varit på flera klinik och aldrig har träffat en sån specialist i sitt omrode .Hon vet vad hon gör och kan mycket mer än hennes kollegor som håller på samma bransh.

2011

2011-11-18

Mycket bra bemötande

Tycker det är en kanonklinik, personligt bemötande samt deras Matrix behandlingar kanon, vilka resultat det blir!

Tycker det är perfekt att dom inte har en lokal mitt i smeten men ändo centralt så dom kan hålla sjyssta priser.

Katarina hjälper mig och har från första stund känt mig oerhört trygg med allting, vilket jag inte kan säga om ett antal andra kliniker

2011-11-14

Sara

Mycket missnöjd med botox

Var där vid två tillfällen, båda ang. botox (kråksparkar). Första gången tog de god tid på sig och jag var kanon nöjd. andra gången botox blev helt fel och hade massor med rynkor kvar runt ögonen , när jag ringde och klagade , då var jag välkommen igen , men det skulle kosta 1000 kr till!