Expo Stormarknad i Umeå AB

Bilder på Expo Stormarknad i Umeå AB

Omdömen om Expo Stormarknad i Umeå AB

2014-01-07

Monica

Jamen hur går det med Er utlovade HEMSIDA !??

Ja, så är vi då inne i början av ett nytt år....2014.
Inte heller under hela 2013 orkade ni tydligen ens komma till startskott för ett uppförande av Er Hemsida. Man kan inte annat än bli förvånad. Jag har likt föregående kunders omdömen, börjat "glömma bort Er" och vända mig till andra butiker i samma bransch, vilket verkligen är synd, för att inte säga förödande, för just en butik som jag antar faktiskt vill sälja sina produkter. Detta på grund av att man nuförtiden är så van och inriktad på att de allra flesta företag/butiker har just detta: En Hemsida! Ni ligger som ni själva vet "lite avigt till". Man passerar inte Er butik på vägen till något annat mål, utan man åker till denna adress just bara för att besöka Er. Flera anställda hos Er (eller varför inte ägarna själva?) ser ut att ha rätt ålder inne för att kunna åtminstone snickra ihop en lite enklare hemsida. Om nu så inte är fallet, varför inte köpa en sådan tjänst av ett företag som specialiserar sig på just "Hemsidor för företag" inom just Er bransch!? Jag tror faktiskt inte att Ni på fullaste allvar förstår själva hur viktigt detta är! Både för Er egen skull, dvs för Ert försäljningsresultat, SAMT för oss kunder! Det sistnämnda är kanske just den viktigaste anledningen. Numera k r ä v s det mer eller mindre av ett företag, att man syns utåt på ett lättillgängligt sätt, dvs via nätet. Det känns som att Ni tror att det är år 1990 eller liknande, och därmed antar att merparten av Era kunder spanar i Västerbottens

2013-08-12

Tobias

Butiken i sig är väldigt bra - men öppettider?

Det är riktigt tråkigt och illa att en butik som är direkt inriktad på att sälja konsumentprodukter inte har någon hemsida eller sajt för att berätta vilka öppettider de har?

2013-08-07

josefine

riktigt dåligt

Köper du möbler på expo som sen går sönder så står dom inte för att hjälpa till. Du ska fota och maila in till nån service som sedan hanterar fallet.
Riktigt jävla dåligt. Man handlar ju i butik för att slippa sånt här. Nu tappade dom en trogen kund.

2013-06-26

Anna

Hemsida

Nu har halva 2013 gått och fortfarande inte en skymt av en hemsida. Det gör att jag ibland åker till andra butiker eftersom jag vet att de har det i sortimentet. Ni skulle verkligen öka er försäljning med en hemsida så ryck upp er!

2012-11-05

Hemsida

2010 var hemsida på gång. Gick inte så bra med det? Som tidigare skrivet är framförallt öppettider svårt att hitta via nätet.

Att lägga upp sådant på eniro och hitta känns som ett minimikrav på företag 2012. Sedan krävs inte mycket ansträngning för en enkel hemsida. Finns ingen ursäkt för detta Expo!

Självklart vore det även trevligt med sortimentet på nätet då ni ligger lite avigt till och man inte vill åka ut om man inte vet att ni har det man vill ha.

Trist att ni är så otillgängliga via nätet då ni i övrigt har ett så trevligt sortiment med det mesta man kan tänka sig behöva i inredningsväg. :)

2012-04-23

EJA

I LOVE IT!

Bästa affären! Den är så stor och underbar att jag kan typ gråta! VARFÖR FINNS INTE DET EN GRUPP OM EXPO PÅ FACEBOOK!? Om man är kvinna måste man dit! JAG VILL BO PÅ EXPO!

2011

2011-10-31

Bra för både ditt och datt!

Expo är en butik jag går till när jag har saker att handla som man inte hittar i vanliga butiker. Superb för billiga handdukar, bestick, lampor, diverse heminredning etc etc. Trevlig personal och bra priser. Fint upplägg i butiken och bra öppettider.

Fler företag i Umeå