Webmind

Bilder på Webmind

Omdömen om Webmind

2014-03-19

Elin/Elindesign Jewellery

Webmind, Jens och Robert, gjorde min sida med ett enormt tålamod. Jag ärganska kräsen och noggrann av mig, men blev så nöjd! Bara bra bemötande vid ändringar. Snabba svar och hjälp. Det känns att de bryr sig! Det är ca 3 år sedan vi skräddarsydde min sida, och de har många ggr hjälpt mig med korrigeringar/uppdateringar på ett fantastiskt fint sätt. Skönt med en webbyrå man kan lita på. Ingen risk för lurendrejeri! Imponerad och glad!
Rekommenderar varmast!

2013-08-30

HG Carisma AB

Ny hemsida med hjälp Webmind

STORT TACK till Webmind som hjälpt mig att göra en ny och responsiv hemsida! Ni är alla otroligt proffsiga, hjälpsamma, tålmodiga och har många innovativa idéer. Sa jag trevliga också!? Vad responsiv betyder? Kolla tex i mobilen eller Ipaden på www.hgcarisma.se så ser du. Välkommen!!

2013-05-16

Hasse Peterson

Ny webbutik

En ny webbutik är lanserad och vi på Emheart Musik gör många tummar upp!
Webmind är ett härligt team att arbeta med som alltid gör det där lilla extra. Tack!

Hasse Peterson / Emheart Music

2013-02-06

Interdell AB

Updatering av befintlig sida

Den design som vi hade på tidigare sida har genomgått en ansiktslyftning. Webmind har arbetat mot att få en enhetlig layout och användarvänlighet.

Vi finner att det har varit problemfritt och enkelt att ge Webmind våra tankar och funderingar kring hur siten skall vara utformad. Linus, som varit ansvarig för designen, har varit lyhörd och lätt att arbete med genom hela projektet.

Webmind fick chansen, tog den och förvaltade den till bra och det är självklart att Webmind kommer att bli delaktiga även i nästa projekt

2012-12-21

Erik

Inte så nöjd

Vad kul att så många är så nöjda med Webmind!
Tyvärr känner jag inte alls igen mig.

Anlitade företaget för flera år sedan för att göra om en hemsida. Hade vissa önskemål på sidan. Önskemålen användes endast på ett ställe vilket gjorde att den delen inte alls passade in på sidan.
Webbdesignern gjorde först en design som senare visade sig inte att den inte gick att implementera.
Och ju längre projektet pågick desto mer rörig och svåranvänd blev sidan.

Dessutom trodde jag att de skulle göra en mer djupgående genomgång av flödet på sidan och inte bara måla läppstift på grisen. Men där lärde jag mig lite inför kraven till nästa webbyrå.

Till slut fick jag avsluta projektet eftersom sidan behövde lanseras och mer jobb inte gjorde den bättre. Efter lanseringen fick jag klagomål på att sidan fungerade dåligt för de som hade lite mindre skärm.

Jag vet att de hade (har?) garanti för att kunden skall vara nöjd, men projektet hade dragit ut på tiden och jag hade inte ork att ta tag i det då...

Svar från Webmind
2013-08-30

Givetvis är det väldigt tråkigt när en kund inte är nöjd.

Grunden för ett bra samarbete är att man har en fungerande dialog så att vi får full förståelse för kundens behov och förväntningar – samtidigt som kunden får förståelse för under vilka förutsättningar som vi kan leverera. Detta är något som vi alltid har prioriterat, men i just detta fall brast det tyvärr i dialogen.

Det går alltid att utveckla verksamheten och bli ännu bättre – hur länge man än hållit på. Det arbetar vi med hela tiden, och här handlar det inte bara om tekniska lösningar utan även om hur vi på bästa sätt kan ha en dialog med med våra kunder.

Jens Josefsson
VD Webmind AB

2012-09-17

Nathalie Bergström

Rekommenderar varmt!

Har haft nöjet samarbeta med denna webbyrå ett antal gånger och har även anlitat dem för egna projekt nu senast för vår nya sajt www.mygate.se Bra service, trevlig personal och mycket väl utfört arbete. Proffs!