Nya Natalie

2013-11-27

Jesper C'o

Smälter i munnen!

Planksteken va otrolig!
Man förstår direkt att den här restaurangen bara köper bra kvalité till maten!
Köttbiten vi fick till planksteken va otroligt gott, jag har aldrig ätit en sådan god köttbit förut!
Fantastiskt gott!

2013-11-23

Björn

God mat!

God mat & trevlig service.
Mitt i centrum vilket är jätte bra om man kommer från centralstationen.

2013-11-15

Holmgren

Jag längtar till nästa besök!

Gott gott gott!
Längtar till nästa gång man äter där igen :)

2013-11-05

Katta

Underbart gott!

Plankan är magiskt god!! Kan varmt rekommenderas!!!

2013-10-30

Jonatan

Världklassigt!

Jag läste Oscar's vistelse och höjde ögonbrynen!
Antagligen har du varit på fel ställe, för att jag var där senast idag med min fru och hennes föräldrar och vårt besök va mer än vad man kunde önska sig!

Jag har besökt flera olika restauranger i vårt avlånga land.
Och det som gör Nya Natalie så unikt
är deras mysiga miljö och deras otroligt goda mat!!
Deras musslor är gudomligt goda och deras plankstek är det godaste jag ätit
(jag har ätit en hel del)

10 poäng får Nya Natalie, vi kommer besöka er återigen!

2013-10-27

Oscar

Ät inte här !!!

Ät inte här !!!

Besökte denna bedrövliga restaurangen igår kväll.
Vi var sex personer i sällskapet som hade köpt dealen från letsdeal; Plankstek för 99:-.
Plankstekarna vi fick var dem mest värdelösa vi har ätit någonsin och då har vi provat en del.
Ryggbiffen var seg som min skosula och köttbitarna dem flesta av oss fick var på max 100 gr.
Min köttbit hade dessutom hela den tjocka fettkappan kvar vilket inte är ok när hela köttbiten är på ca 100 gr.
Har aldrig tidigare fått ryggbiffen på plankstek med hela fettkappan kvar.
Min frus köttbit var kanten på ryggbiffen som blir kvar när du skivar upp en hel bit och denna skosula till köttbit var också på max 100 gr.
Potatismoset var en pulvermos sörja med tydlig sur eftersmak. Bearnesåsen var den äckligaste vi har smakat.
Jag beställde min köttbit välstekt men fick den medium/blodig nästan.
Nej, detta var den sämsta matupplevelsen vi sex personer har upplevt på en restaurang.
Totalt värdelös mat som absolut inte ens är värd dem 99:- kronorna.
När jag påpekade till servitrisen att om det är verkligen ok att hela fettkappan är kvar på en köttbit som är på max 100 gr,
så svarde hon med att misstag kan hända på en restaurang bla, bla och vidare in i vår disskussion så blir hon otrevlig och spydig.
Att servera så här bedrövlig mat till alla sex personer är bedrift som dem skall skämmas över verkligen och att sen vara otrevlig och spydig vid klagomål från gästen gö

2013-10-24

Chris

Super

Bästa lunchen på mycket länge! Maten var utmärkt servicen likaså.

2013-09-29

Fam, Mårtensson

Nya Natalie

Tack för en underbar kväll, maten var underbar, mycket bättre än på Pers krog, personalen kan sitt jobb att ta hand om gästerna.
Rekommenderar varmt!

2012-06-02

ronald

Ni skämtar!

Maten smakar som något som har legat i kylen i en öppnad förpackning och sedan bara värmt den i micron. Personalen ok! Det är verklingen inte lätt att hitta en bra restaurang i malmö får leta vidare!

Fler företag i Malmö