Trivsamt Hälsocenter I Göteborg KB

031 - 24 41 02, Fjällg. 38, 413 17 Göteborg

Lägg till bild Visa alla bilder

Omdömen om Trivsamt Hälsocenter I Göteborg KB

2013-12-01

TjötGösta

Bästa hjälpen

Det första man möter är en trevlig instruktör som med ett leende välkomnar en och hjälper till med allt från att ställa in maskiner till att prata kost,fotboll,resor och allt som gör detta till det som stället heter! Jag har bara gott att säga om detta ställe! Extra plus är att personalen verkligen lyssnar på oss medlemmar och gör varje besök till ett Trivsamt besök! Förr hade dom ingen gruppträning men nu är det på gång med klasser! Håll i hatten yoga för här kommer jag!

Camilla

Oerhört trivsamt!

Trivsamt och mysigt gym där man känner sig accepterad precis som man är. Man känner sig som hemma och det är en väldigt skön stämning, bra mix av olika åldrar. Stort plus för trevlig och engagerad personal som aldrig backar för att ge tips, pepp, hjälp eller ett träningspass man sent ska glömma. Kan VARMT rekommenderas! Helt enkelt ett toppenställe!

Rob R Rob R

Precis va de heter

Ett riktigt gött ställe med en skön mix av gammal som ung

2013-11-25

dom har allt man kan önska sig. trevlig personal bra grejer & super nice priser. ett måste för alla oss som gillar träning

2013-07-15

Avslappnat o "Trivsamt" gym för alla!

Världsklass är detta ställe för att dom har enseriös inställning till just det sunda och friska! Har sett ägaren prata med flera medlemmar om att just träna efter sina egna förutsättningar och sätta sina egna ideal! När man kommer innanför dörrarna så känns det h"hemma" på något vis! Förra ägaren var inte speciellt seriös men idag så känns det som ett personligt gym där alla kan utvecklas! Ett stort plus i kanten är deras aktiva arbete MOT doping! Tack Trivsamt för att ni har ett kanonställe!

2013-04-05

Sofi

Ett riktigt gym!

Stället genomsyrar ett typiskt "GÖTT" gym där man både kan träna hårt och tjöta lite med annat trevligt folk! Företaget lever verkligen upp till sitt namn Trivsamt! Rent,snyggt och med en driven personal där inga hinder är för stora! Jag har precis blivit medlem fram till 2015 och stormtrivs som fisken i vattnet!

2012-12-30

Linn

Bra gym!

Jättebra gym med humana priser! Synd bara att det inte finns klasser ännu! Bra coacher som motiverar oss slöfockar till bra resultat!

2012-10-02

Konta

Sicket gött ställe!

Måste säga att jag har hittat "hem"! Har letat efter ett gym för vanligt folk där man inte behöer ha på sig senaste modet för att träna och det är verkligen Trivsamt Hälsocenter! Bra och mycket trevlig personal och en väldigt go atmosfär där det känns nästan som att alla här är kompisar! Provtränade här 1 gång men köpte årskort direkt efter!

Fler företag i Göteborg