Q-Parts Sweden

Omdömen om Q-Parts Sweden

2014-03-26

Jan Ekman

Kanonsnabbt

Hur snabbt kan det gå? Beställa varorna på kvällen och så finns dom i brevlådan dagen efter. Jag säger bara . KANON!!!

2013-10-20

taxichaufför

Jättebra Service och snabb leverans

Jättebra Service, snabb leverans , och tillmötesgående +++++
topp kvalité på bromsar

2013-10-18

Patrik Kjellen

Kanonservice

Bra produkt till bra pris men framförallt en suverän service med snabba svar och god hjälp. Jag kommer att handla mer av q-parts framöver.

2013-08-21

Deniz

Superbra pris och jättebra service!

Köpte stötdämpare till min bil via internet av Q-parts.
Mycket bra och trevlig kontakt, samt 1/4 av priset hos märkeshandlare.
Rekommenderas!

2013-05-21

Janne Persson

MYCKET BRA

Snabb leverans och lätt att få kontakt . Så mycket bra delar till bra priser , Helt kanon helt enkelt .Kommer att handla mer här när det behövs

2013-03-27

Navid

Fantastisk support

Hittade till detta företag via Tradera.
väldigt pedagogiskt upplagt, men dessvärre visste jag inte vilken produkt som passade min bil och behövde därmed ta kontakt.
Via Chatt-funktionen fick jag all hjälp jag behövde och lite till.
Riktigt bra priser, fantastisk support.
kommer helt klart handla här igen

2013-01-31

Lars Bolin

Suveränt

Köpte en vevaxelgivare till min bil i onsdags 5 min i 4 och hade den hemma torsdag kl 11, det kallar jag service och snabbhet. Bilen gick igång kl 11.30.

2013-01-19

Berith Andersson

Vilken service! Toppenförsäljare

Från första kontakt till leverans fick jag hjälp med det jag ville ha. Svarade omedelbart på mina mejlfrågor. Jättebra priser! Finns inte många sådana företag längre
Varmt rekommenderas

sari palm

5 stjärnig säljare

mycket hjälpsam säljare,snabb i kontakt och leverans,mycket bra kvalitet och pris på varan,kommer absolut att handla här i gen,TACK,

Micke Västerås

Snabbt, bra, trevliga! Q-parts Rekomenderas!

Pris,leveranstid och respons på mail, jättebra! Nu går bilen bra tack vara er orginal lambdasond(denso främre lambdasond v70) jag köpte till BRA pris. Kollar klart in i er nätbutik framtiden när jag behöver något.

Robert Sollare

En räddare i nöden absolut TOPP KLASS ++++++++++++

En drivknut gick sönder på min Audi. Andra skulle ha upp emot 1800:- samt att de inte hade hemma.
Q-Parts tog 600:-, med kvitto, samt väntade på att jag skulle hinna hämta på deras firman när man egentligen hade stängt i mellandagarna nu i jul !!
Vad ska man säga! ?
Man får åter hopp om mänskligheten !!
Nu är bilen lagad och fungerar utmärkt !
Tack Mohammed för att du hjälpte mig !!
Här kommer jag garanterat att handla fler gånger.
mvh Robert Sollare/ Vendelsö

2012-11-03

Jan I Jan I

har handlat flera gånger av q-parts å fått bra å billiga grejer varje gång så jag e 100% nöjd. (blir fler köp)

2012-11-02

Michael J Michael J

Snabbt, bra kvalitet och bra priser

Köpte bromsklossar till min Volvo S60 2,5t AWD. Kan rekommendera varmt! Skall du handla billigt med bra kvalitet och bra service? Då skall du kolla in Q-parts!!!

2012-10-09

Hans Byrèn

Snabbt och tryggt!

Mycket bra service. Snabba svar och ett vänligt bemötande vid frågeställningar. Snabba leverenser. Rekomenderas!
Mycket nöjd som kund!

2012-09-25

Daniel Jansson

Otroligt snabbt och smidigt!

Mohammed är en klippa, serviceminded som få. Han har överraskat med snabba leveranser och snabba svar på frågor näst intill mitt i natten!
Rekommenderar ALLA att använda sig av honom när det behövs delar till sin bil.
Så FRUKTANSVÄRT nöjd

2012-09-21

Martin Andersson

Rekommenderas

Köpte hjullager till min V70 från Q-parts Sweden och är mycket nöjd. Bra kvalitet till bra pris samt bra service vid själva köpet. Mycket nöjd.

Fler företag i Vällingby