Dtc David Total Construction Mark Och Bygg

Omdömen om Dtc David Total Construction Mark Och Bygg

2013-05-28

N & W

Grovbyggare

DTC gjorde en totalentreprenad en utbyggnad + takpappomläggning + dränering. Dräneringen var bristfällig (första gången la de inte markduk runtom och i slutversion är det på tok för lite grus kring dräneringsröret) De borde även tagit in proffs för vatten dragningen var flera fel vid besiktningen. Tycker även att de är dåliga på att ta hänsyn till special önskemål (Bl.a. den vattentätade sockel som står på berget är inte vattentätad enligt beställning utan drar nu in fukt som en svamp..). Planeringen var också bristfällig de blev en månad sena trotts att vi hade vite i kontraktet som de dessutom vägrade betala. Men i stort var jobbet bra gjort därav får de ändå en 3:a.

2012-06-28

J & P

Toppen nöjd

Dtc Dränerade och La om taket hos oss och vi är super nöjda. Härligt med riktiga hantverkare som vet vad dom gör och framför allt städar och snyggar till efter sig.Vilken skillnad det är i källaren och uppe våningsplanet! Vi kommer att anlita dom igen till mera projekt. Kan varmt rekomender dom

2012-06-11

Karl Elmestrand

DTC dränerade om vårt hus och vi är mycket nöjda, både med resultatet och bemötandet. De mindre problem som uppstod löstes utan diskussioner.

Fler företag i Göteborg