Fyrfota Veterinärpraktik AB

Bilder på Fyrfota Veterinärpraktik AB

Omdömen om Fyrfota Veterinärpraktik AB

2014-03-25

Lola Carlsson

trevlig personal och duktiga veterinärer har allt blivit väl bemöt det känns tryggt och bra både för mig och mina djur

2014-02-10

Anna

bra bra

Kastrerat både min hona och min hane där. Fungerade precis som det ska tyckte jag.

2013-10-31

Bettan

Panikstoppare

Jag är så nöjd med mitt besök. Tjejen i kassan var jättetrevlig och veterinären var väldigt proffsig och noggrann.

2013-10-19

Hundägare

Underbara veterinärer

Veterinärerna är otroligt kunniga och trevliga, jag väljer denna klinik trots 5 mil enkel biltur (har lokal vet. På närmare håll). Personalen i kassan är dock inte lika trevlig; snorkig, översittande och korthuggen i tonen. Skärpning! Hade gärna gett kliniken en 5a om det inte vore för kassapersonalen.

2012-09-30

Erika

Mycket nöjd

Sökte ny vetrinär efter att ha blivit otrevligt bemött vid flera tillfällen på Blå stjärnan Borås. Blev rekommenderad Fyrfota och är mycket nöjd med dem. Trevlig och kunnig personal. Kortare väntetider. Återvänder garanterat!

2011

2011-11-30

Trevlig kundkontakt

Var där med min lilla kisse Gunhild och hon skulle bli kastrerad. Riktig bra kundkontakt, förklarade noggrant hur det kunde bli när vi kom hem. Man kände sig trygg när man lämnade henne där. Samt efteråt att man fick reda på lite hur operationen gick till å så vidare. Samt man fick en "goodiebag" med lite foder. Kommer tillbaka!

Fler veterinärer - leg.: djursjukhus, djurkliniker i Borås